Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Cagiva Mito

7.4.2012 21:11

Juu no pitää sitte kehitellä jotain ;)

7.4.2012 22:26

Loistavaa, tähän ei tule monsteri- eikä rokkistara-tarroja :) Cagiva-tarrat saa ainakin mun Mitosta irti ihan kuumailmapuhaltimella, eli ei ole lakkaa päällä. Alakatetta vois muokata vähän massasta erottuvaksi, jos jaksat. Projektitopic heti kun saat Cagivan talliin?

7.4.2012 23:02

Loistavaa ei tarvii sitte tolle alakatteen maalipinnallekkaan mitään tehä! Joo tuli heti tosta kavereiden punainen paholainen nimestä mieleen että kui helkutin hyvin sopis Red Devilin logo tohon alakatteeseen :seko: Pitää kattoo sitte ku saa Cagivan talliin (tai no kaverin talliin oma on sen verran pieni ja vähemmän työkaluja) että mitä tolle alakatteelle keksii! Ja tottakai tulee projutopikkia heti ku Mito tallissa niiku jo aiemmin sanoin :) Mietin kyllä että pitäiskö jättää tuleva perä, numerokilpi ja etulokari mustaks säästö mielessä. Eikä kyl mun mielestä ois pahan näkönenkää. Mutta maalaan kyllä punaseks jos vaan löytyy tarpeeks ylimäärästä tililtä. Jotain ihan pientä punasta lediäki vois laitella mutta tästä ei kyl mitää joulukuusta tuu sitä ei tarvi pelätä :D Vie mietin tota perää oon miettiny GPRän, YZF-R ja jonku isomman pyörän esim. kasawian perää. Pistäkää omia ehdotuksia perästä!

11.4.2012 17:03

Mistä osais etsiä vikaa kun kierroslukumittari ei toimi ? Ihan himpun vaan nousee viisari kun kierrättää.

11.4.2012 21:37

Paljonkos tällasessa on vakuutus vuodessa?

11.4.2012 22:01

En muista tarkkaa, mutta liikennevakuutus joku ~500€? Riippu yhtiöstä ja vuosimallista jne.

12.4.2012 7:43

Jahas, no joku 2004-2008 malli kiikarissa ja varmaan 6kk seistona-ajalla otan. Toivottavasti ei olis mitään tonnin luokkaa.

12.4.2012 15:54

Itsellä -04 mito, ihan perus liikennevakuutus ilman seisonta-aikaa on n.740€/vuosi Tapiolassa

-Julle

12.4.2012 20:25

Läbä kirjoitti: Vie mietin tota perää oon miettiny GPRän, YZF-R ja jonku isomman pyörän esim. kasawian perää. Pistäkää omia ehdotuksia perästä!

Miksi laittaa toinen perä kun vakio on just linjakas?

12.4.2012 20:27

Elä laita! Mikään mito ole, jos perän vaihtaa....

12.4.2012 20:37

julleex kirjoitti:Itsellä -04 mito, ihan perus liikennevakuutus ilman seisonta-aikaa on n.740€/vuosi Tapiolassa

-Julle

Okei, ei kuulosta huolestuttaalta. Mutsi kun luuli että tulisi jotain yli 1000e maksuja.

12.4.2012 20:47

Vaikka en mitoa omistakkaa mutta kuutioitten perusteella näissä vakuutukset menee (ainakin IF) niin mulla räsässä 467€ vuosi ilman seisonta aikaa. Seisonta ajan kanssa lupasivat hinnaksi 1204€ :s Että kannattaa ehdottomasti kilpailuttaa !

12.4.2012 21:41

Joo, mitä tässä nyt tutkaillut niin ihan oikeasti usean satasen eroja näissä vakuutuksissa.

12.4.2012 21:49

Niinno, itsellä TÄYSKASKO + liikennevakuutus on lähivakuutuksessa 440e/vuosi, siitä voi miettiä että onko hinnoissa eroja. :lol:

12.4.2012 23:34

SaMito kirjoitti:
Läbä kirjoitti: Vie mietin tota perää oon miettiny GPRän, YZF-R ja jonku isomman pyörän esim. kasawian perää. Pistäkää omia ehdotuksia perästä!

Miksi laittaa toinen perä kun vakio on just linjakas?

Itteä ei oikee miellytä miton perä ja kun Jonzkillaki on miton perä tossa nii ei viittis melkee samanlaista tehä ;) Ihmetellään sitte lisää ku saan pärrän tallii ;)