Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
19.7.2010 21:51
^limited^ kirjoitti:Ei vittu että on vittumainen homma tuo kaasarin säätö
Läppien rajoittimistaki yks pultti paskana = ei voinu vaihtaa toista
Veli vaihto niitä suuttimia ja siinä oli kaks päällekkäin, onko toinen niistä siis neulasuutin ja toinen pääsuutin? Niillä oli ainakin vitusti kokoeroa verrattuna tuohon 430
Ei oo ihan samanlainen kaasari ku derbissä
Hussessa on sama kaasari ja mielestäni ainakin helvetin hyvä ja nopea säätää. Riittää että löysää klemmarit kaasarin molemmilta puolilta niin sen voi kaataa kyljelleen ja ottaa suuttimen pikavaihtoluukun tai koko kohokammion irti. Tai sitten toisinpäin kyljelleen niin saa luistin pois. Ja joo, niistä päällekkäisitä osista alempi on pääsuutin ja ylempi on seosputki (/neulasuutin/suutinputki mikskä nyt sanotaan).
19.7.2010 22:06
Tuu toki näyttään miten se vedetään hyvin teräspalkkirungollisessa
Vittu huomenna uudestaan, eikä niitä läppiäkään saanu kunnolla kuristamattomiksi
19.7.2010 22:09
^limited^ kirjoitti:Ei vittu että on vittumainen homma tuo kaasarin säätö
Läppien rajoittimistaki yks pultti paskana = ei voinu vaihtaa toista
Veli vaihto niitä suuttimia ja siinä oli kaks päällekkäin, onko toinen niistä siis neulasuutin ja toinen pääsuutin? Niillä oli ainakin vitusti kokoeroa verrattuna tuohon 430
Ei oo ihan samanlainen kaasari ku derbissä
E: Ja pitääkö nuo änkän niitit porata pois, että saa vaihdettua sen putken?
Uudessa pultti paskana?? Epäilen.
19.7.2010 22:13
Villee kirjoitti:^limited^ kirjoitti:Ei vittu että on vittumainen homma tuo kaasarin säätö
Läppien rajoittimistaki yks pultti paskana = ei voinu vaihtaa toista
Veli vaihto niitä suuttimia ja siinä oli kaks päällekkäin, onko toinen niistä siis neulasuutin ja toinen pääsuutin? Niillä oli ainakin vitusti kokoeroa verrattuna tuohon 430
Ei oo ihan samanlainen kaasari ku derbissä
E: Ja pitääkö nuo änkän niitit porata pois, että saa vaihdettua sen putken?
Uudessa pultti paskana?? Epäilen.
Kylläpä se siellä oli paskana. Maahantuojahan nuo rajottaa. Eikä tuolla kyllä ollu mitää kuuskulmasta suutinta, vaan samanlainen pyöreekantanen ku Dellortossa?
19.7.2010 22:59
Pitää porata jos haluu kurittoman sisäputken, mutta äänet hirveät ja änkkä silti tukkonen eli osta suosiolla uusi änkkä. Ja cr on perkeleen ahdas, esim kaasuvaijeri ei anna periksi kaasaria käännettäessä.
19.7.2010 23:09
Mopojulle kirjoitti:Pitää porata jos haluu kurittoman sisäputken, mutta äänet hirveät ja änkkä silti tukkonen eli osta suosiolla uusi änkkä. Ja cr on perkeleen ahdas, esim kaasuvaijeri ei anna periksi kaasaria käännettäessä.
Joo pitää huomenna kokeilla irrottaa tankki jos vaikka sais läpät takas. Hyvä tietää tuo änkkä homma, niin ei tee turhaa työtä
20.7.2010 12:49
Hyvinhän se meni ku otti tankin pois. Eihän ollu muita kureja ku putki, ilmanputsari, läpät, pieni suutin ja änkkä?
Kertokaahan miksi tuo mukana tullu 430 suutin ei sopinu mihinkään??
20.7.2010 13:05
Siis mitä mihinkään? Vai meinaatko ettei sovellu käyttöön? Se on normi suutin kisakäytössä, tieliikenteeseen vähän liian iso.
20.7.2010 13:10
Mopojulle kirjoitti:Oliks sul marcelol tammiston teboililla miittiyönä jotain onkelmia ku fikkarilla pyörää kyyläilit? Popsasko tulpan?
Joo vetäs tulpan ja sit ei tietenkään ollu varatulppaa, niin piti ostaa joltaki kotarimiehelt tulppa
20.7.2010 13:13
Mopojulle kirjoitti:Siis mitä mihinkään? Vai meinaatko ettei sovellu käyttöön? Se on normi suutin kisakäytössä, tieliikenteeseen vähän liian iso.
Se ei mee paikalleen tuohon seosputkeen. Liian isot kierteet siinä 430 suuttimessa...
E: Mikäs änkkä sulla olikaan ja passasko suoraan?
20.7.2010 15:29
otitko nä sen adapterin pois siitä millä oli se dellorton (65?) suutin kiinni?? ja eikait mulla oo tuolla vakio änkällä pahat äänet vaikka onki ne tt osat sisällä...vaikka onki yks levy villaa jääny välistä pois ::D
20.7.2010 16:12
Ai tähä on laitettu sellane kuristettuna :o
7 on siis se seosputki ja 4 pääsuutin ja jos siinä on jotain välissä niin ota se pois.
20.7.2010 16:44
Siinä oli just se dellorton 65 suutin. En tiiä tarkemmin kun Huss_ niitä suuttimia katteli kun hommailin muuta, mutta ei me sille mitään järkevää tekemistä hoksattu. Eli pitää repiä se välikappale illalla pois kun saan sopivat suuttimet.
Änkän vaihdan kokonaan kun ei oikein huvita alkaa porailemaan niitä niittejä ja jos äänet on paskat. HGS tai Doma illalla tilaukseen tarrojen ja katteiden sekaan
Tk suutinta ei ollu kuulemma liikkeessä, mutta eihän tällä vehkeellä alakierroksilla ajeta
20.7.2010 16:51
jooo ei, mutta tulppa pamahtaa alta aika yksikön jos liian isolla ajelet
kokemusta on enemmän kuin tarpeeksi kaverin hondan ja oman entisen hondan tulppa ongelmista, itellä ei mennyt ainuttakaan tulppaa koko 100h aikana, kaverilla menny kohta päälle 400e tulppiin kunnes säädettii kaasutin uusiksi
20.7.2010 16:56
Tokihan mä pienemmän sinne hommaan, mutta ei sillä nyt niin kiire oo kun ei oo korttiakaan ja ainoa paikka missä voi ajaa on meidän 100m pitkä tie