Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

23.8.2008 16:23

Tollee se on näyttäny aina ois se menny jo poikki jos olis ollu mennäksee

24.8.2008 0:12

stage666 kirjoitti:
Ansta kirjoitti:Mikä on kun ajaa 140 mittariin gbs näyttää 91 :paha:
johan on ukolla kunnon huippunopeuden nostaja :D tai sit sull on vaijerimenossa..

Tai sit gepsi kusee pahasti. Huomaat kyllä jos ajat 140 mittariin ja onkin oikeeta 90. Ei voi olla niin "tyhmä", että ei huomais.

kierrokset..

24.8.2008 10:03

Tossa mulla on kaasarissa pääsuutin 152.. 34 on kokoa kaasarilla siis.. onkohan se liia iso ku ei niitä kierroksia ota kaasu pohjassa kun sen 8 tuhatta ja pienemmällä kaasulla kiertää sen yli..

24.8.2008 23:02

säädä neulaa.....

neulan säätö

25.8.2008 22:01

neulan sokka oli ylimmässä kolossa.. pistin kaks pykälää alas päin, mut ei ne kierrokset noussu 9 tonnia korkeemmalle pienemmälläkää kaasulla.. huÅnommaks man vaa :( Suutin pienempi ko kö?

25.8.2008 23:03

itelläni pääsuutin 148 ja tuntuu sekin isolta jos neula ylimmässä asennossa.. koita vähä pienempää suutinta..

suutin..

26.8.2008 17:45

Katoin ni siinä onki 155 paikoillaan.. pitää 150 kokeilla nyt seuraavaks!

26.8.2008 20:22

Tänään tuo Aprilia sammui suoraan ajosta ja sitten vielä lähti käyntiin, mutta ei kiertänyt kun 2000 - 9000rpm. Nyt ei enää lähde käyntiin vaikka kuinka yrittäisi, joten mikäs tässä voisi olla vikana? Pitää huomenna alkaa purkamaan tota, jos se vika sieltä löytyisi. :roll:

26.8.2008 22:27

Toinen männänrengas poikki?

26.8.2008 23:31

Tai molemmat... Koska toisen katkeaminen ei pitäisi vaikuttaa juurikaan koneen toimintaan. Mutta kyllä enemmän epäisin tulppaa. Suosittelisin sitä kokeilemaan ennenkuin alat purkamaan.

27.8.2008 23:16

JerQQ kirjoitti:Tai molemmat... Koska toisen katkeaminen ei pitäisi vaikuttaa juurikaan koneen toimintaan. Mutta kyllä enemmän epäisin tulppaa. Suosittelisin sitä kokeilemaan ennenkuin alat purkamaan.

Joo tulppahan se oli (onneksi). :)

28.8.2008 16:31

Purin tossa kaasarin ja siellä oli 120 suutin, kokeilin 130 suuttimella = ei jaksanut kiertää 9 tonnia enempää edes vapaalla. Sitte laitoin 125 suuttimen, en löytäny eroa tohon 120 mikä siellä oli, eli pyörä kiertää edelleen vaihteella punarajalle mutta ei yli, mutta edelleen vapaalla huudattaessa ei kyllä kierrä mielestäni niinkun sen pitäisi vaan rupeaa kakertelemaan, ei suoranaisesti rupea pätkimään niinkuin rajotin olisi mutta huomaa kyllä että ei huuda puhtaasti.

Neula oli kolmannessa lovessa ylhäältä laskettuna. Koko remontista oli se hyöty että toi neulan laskeminen autto vähän ja kiertää paremmin ja puhtaammin.

Onko kellään ideoita mikä tätä pyörää vaivaa?

Ja ravesta ei ole kiinni sitä on käännelty ja väännelty, kokeilin ilman laippaakin mutta sama homma.

Kuulemani mukaan tällänen TT-pyörä pitäisi kiertää sinne 13k saakka ja vapaalla varmasti ainakin kierroslukumittarin tappiin.

EDIT: Samanlaiselta kuullostaisi kuin Kaitsulla ja tz:ällä. Ostin tohon uuteen koneeseen uuden tulpankin, pitäisi olla jokin "iridiumkärki" juttu, ja kokelin pyörän mukana tulleella vanhalla mutta teki kyllä samaa :roll:

28.8.2008 16:39

Vähän epäilen että et saa Af1'sta kiertää 13k asti pelikkä tt osilla.

28.8.2008 17:08

Miten pyörä käyttäytyy puolavikaisena? tuntuu että pätkis sytytystä

onks tässä pelkkä puola vai onko vielä jonkin sortin CDI boksikin?

29.8.2008 0:25

JerQQ kirjoitti:Vähän epäilen että et saa Af1'sta kiertää 13k asti pelikkä tt osilla.


Ei nämä kierrä kun sen 10500 niinkuin kierrosluku mittari kertoo!!!!! Tulis 13k varmasti toi kiertokanki kaasarin luistia moikkaamaan :D