Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
20.7.2013 14:44
AceFin kirjoitti:Saako udella, että miksi vaihdoit (taas) pyörää?
Unohtunut vastata, mutta siis alkoi rahat olla lopussa edellisen exc.n kanssa, ja tarkotus oli ostaa joku parin-kolmen tonnin nelarismoto piikki. No tällänenhän sitte löyty halvalla nii saa nelarit vielä jäädä
20.7.2013 15:10
voi voi lähteny pakoaukon säätimen suojamutteri kävelemään
eli olisko kellään ylimääräisenä ep:n alueella?
20.7.2013 17:44
E: mites tohon jarrulevyyn sais sen mittarin magneetin et toimis mittaristo tai niiku näkis vauhin ?
varmaan sillei jos ei oo valmista reikää, nii poraat ja sitte tökkäset sen magneetin siihen reikään. ja itellä näkyy vilkunjohot kun ottaa penkin irti
Mistä mää saisin sopivan magneetin ?
ja kätevästi sen kiinni reikään ? liimaa tai jotain sellasta varmaa ?
20.7.2013 17:56
Tilaappa motokeitaalta vaikka...
21.7.2013 0:35
Nonii sitte vähä apuja..
Problem solved
Viimeksi muokannut Fooni päivämäärä 21.10.2013 18:27, muokattu yhteensä 1 kerran
21.7.2013 15:48
Voiko läppien raottaminen aiheuttaa keskikierroksilla pätkimistä ja vapaalla kierrätettäessä? Mutta kun ajaa ja alkaa pätkimään ja sitten kun pääsee yli siitä pätkimisestä niin menee normaalisti?
Vaihettu tulppaa ja putsattu kaasari.
21.7.2013 16:06
En saanut selvitettyä mistään vaikka kuinka etein että millainen rattilukko näissä kotareissa on?
Ja siis eikö tarvitse edes avainta et saa käyntii?
En siis omista (vielä) tällästä kulkupeliä joten olsi kiva tietää tarvitteeko itse alkaa säätämään virtalukkoa...
Viimeksi muokannut lufihengr päivämäärä 21.7.2013 16:07, muokattu yhteensä 1 kerran
21.7.2013 16:06
Ei oo vakiona virtalukkoo mutta sellanen on helppo kyhätä itte.
21.7.2013 16:08
Siis ei edes rattilukkoa?
21.7.2013 16:17
Virtalukkoa ei oo, rattilukko löytyy vasemmalta ku käännät tankoa oikeelle nii pitäis löytyä
21.7.2013 22:58
Jep, rattilukko löytyy rungon etuosasta vasemman pumpun vierestä.
21.7.2013 23:04
Moro,
mulla on kotariin tulossa 13/42 välitykset ja takana 5.0 supermotovanne. Ketjuna toimisi sellanen 118 oranssi ketju. Lyhennettiin 114 pituiseksi, mutta vieläkin liian pitkä ja säädetty niin kireelle/taakse kun pystyy.
Kysymys kuuluu, että, kuinka pitkäksi vielä kannattaa lyhentää, jotta olisi sopiva.
Takarengas ottaa kiinni takahaarukkaan, koska säädetty liian taakse.
Kiitos!
22.7.2013 0:52
Jusszi kirjoitti:Moro,
mulla on kotariin tulossa 13/42 välitykset ja takana 5.0 supermotovanne. Ketjuna toimisi sellanen 118 oranssi ketju. Lyhennettiin 114 pituiseksi, mutta vieläkin liian pitkä ja säädetty niin kireelle/taakse kun pystyy.
Kysymys kuuluu, että, kuinka pitkäksi vielä kannattaa lyhentää, jotta olisi sopiva.
Takarengas ottaa kiinni takahaarukkaan, koska säädetty liian taakse.
Kiitos!
ota vaan pala kerralaan, niin ei mene vahingossakaan liian lyhyeks
22.7.2013 9:18
Mistä tuo keskialueella pätkiminen johtuisi? ihan kuin ei saisi bensaa hetkelllisesti ja sitten kun lyö pienempää sisää ni pääsee välillä pätkimisen ohi ja välillä ei, ja välillä ampuu putkee.
Läpät raottavat mutta voiko se olla jostain muualtakin kiinni?
Vika ilmestyi vaan yhtäkkiä.
22.7.2013 9:44
Mittaa staattori mitä näyttää ja vaiha läpät, ei se ainakaan asiaa auta että raottaa.