Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
16.9.2012 9:49
Kertomaas että mikä on vikana ku ei mee kaupaksi, ei ainakaan hinnalla pitäis olla pilattu !
http://www.nettimoto.com/ktm/125/1388873
16.9.2012 10:31
ei mitää vikaa, itse ostaisin tuon pois jos olisi oma kotari myyty =D
16.9.2012 11:27
Ehkä vähän liiankin halpa. Ei varmaan sitten innosta ketään kun ei ole smotoja alla, mettään nämä kisapiikit kuuluu eikä kadulle.
16.9.2012 13:15
-hBg- kirjoitti:vator14 kirjoitti:Mitä kannattaisi ottaa huomioon ostettaessa käytettyä 07-10 vuosimallin kotkaa suurinpiirtein jostain 200-500 tunnin välimaastosta? Onko jossain tuossa tulossa jotain isompia remotteja? Mitä näihin remontteihin kuuluu? Öjyt ainakin vissiin kannattaa vaihtaa heti ja männän vaihtoon varautua aikas piakkoin hieman tapauksesta riippuen? Mitäs muita huotoja tulee kotariin ajossa noin yhdessä kesässä jos ajaa jonkun 5000km? Ilmeisesti männän vaihto ainakin kaksi kertaa ja oljyjä 10-15h välein ja ilman putsarin vaihtoa. Onko jotain muita huoltoja vielä?
Hirvee kotari kuume mut täytyy vähän miettiä onko vain pakko tyytyä 2t husaan, kun ei välttämättä vain yksin kertaisesti rahat riitä kotarilla räppäilyyn. Kuinka paljon teillä yleensä kuluu rahaa kesässä kotkaan?
Jos 2t husalla tarkoitit husaberggiä niin husa on kotari
2t husalla tarkoitin husqvarnaa ns. talous 2t.
Kiitoksia kaikille vastanneille jos oikein ymmärsin ei tuossa vissiin hirveästi muuta huoltoa tule kuin tuo mäntä ja öljyt? Tietenkin kaiken mailman ketjuja ja muita huoltoja mitä tulee kaikkiin muihinkin.
16.9.2012 21:26
Motokeitaalla tai muulla suomalaisella sivulla tätä osaa?
http://makinaparts.com/lang-en/ktm/2601 ... xc125.html
16.9.2012 21:40
Ei nyt missään mielessä pahalla, mutta aika tauno saa olla jos ei tajua kattoo ees tolla varaosanumerolla keitaalta.. Keitaalta saa melkeenpä kaikkee, varaosanumero hakuun ja alkaa löytyyn..
http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... BER-L145MM
17.9.2012 12:15
Mites mimmosia säätöjä ootte pitäny näillä +10 keleillä? että tietäs mimmosia suuttimia ostais
17.9.2012 15:36
Tommi--- kirjoitti:Mites mimmosia säätöjä ootte pitäny näillä +10 keleillä? että tietäs mimmosia suuttimia ostais
Miks et kato ohjekirjasta ?
Itellä muistaakseni sisässä NOZD neula ( sokka 4 pykälässä ), 48 tk, 172 ps & ilmaruuvi kierroksen auki.
17.9.2012 16:05
Moni varmaan kattoo että A-luokan pohjat kiinni eli kovassa käytössä ollut ja karttaa siksi, vaikka halpa olisikin.
17.9.2012 20:43
oi kyllä, tänää pääsin ekaa kertaa mettää ja hiekalle testaamaa enskoja ja käyttämää kotaria niinku sitä kuuluu käyttää
hemmetti että on hauska vempain
19.9.2012 9:48
Palaako valot ollenkaan jos staattori olisi vähänkin hajalla? etuvalo toimii ihan normaalisti kierroksillakin, mutta mittariston ja töötin jännite laskee heti +12-->5-3 riippuen kaasun määrästä. mietin että voisiko olla kondensaattori vika, koska jännitteensäädin on uusi
19.9.2012 14:18
siinä ois jollekkin valmis smotopaketti kotkaan
http://www.motot.net/talli/osat/id44545/
19.9.2012 15:57
Vaihoin tohon tt-putken tilalle tuon sxs putken.. , niin oisko hyvä laittaa isompaa suutinta vai meneekö ihan samoilla säädöillä ?
19.9.2012 15:58
No sx putkihan repii korkeemmalta, voi olla että tarvii vähän isomman.
19.9.2012 20:22
Moi. Olen hommaamassa ktm exc 125. Olisin kysellyt että käykö motul gearoil 10w30 vaihteisto öljyksi. Ajattelin laittaa fmf paisarin ja änkän ni mitkä olis sopivat säädöt tt kotarille. Ja onko minkälaisia kuristuksia? Muualla kun putkessa.