19.1.2011 19:26
19.1.2011 20:04
19.1.2011 22:35
19.1.2011 22:36
JL- kirjoitti:Tommosesta on oikeesti ilmotuksen perusteella paha sanoo yhtään mitään, ei tunnu nykynenkään omistaja tarkoin tietävän. Hyvällä tuurilla toimii hienosti mutta yhtä hyvin tommonen voi olla ihan väljä rutku mikä on joka päivä hajalla.
Ja miksi sä pyttyä ja kampiakselia oisit vaihtamassa tommoseen? Uus mäntä sisään vaan ja toivoo kädet ristissä että pyörä pelittää. Kampiakseli ei oikeestaan kulu mihinkään ja pyttyäkään ei joudu vaihtamaan ellei kiinni leipoessa vahingoitu. Jos nuo joutuis uusimaan niin varmaan tulis perkeleen kalliiks, molemmat maksaa monta sataa euroa.
19.1.2011 22:42
19.1.2011 22:51
19.1.2011 23:48
Kimmo69 kirjoitti:Huoh.. Ei kai siinä mitään pahaa oo jos liiottelee joka asian mutta totuus on että jos et oo enskapena/raiskaaja niin ne menee näin:
- Mäntää +100h
- Koneremppa +300h
- Öljyt alussa usein, myöhemmin ei mitään vitun väliä vaikka isot kotaripojat niin sanoiskin
- Ilmanputsarin pesu kun likanen
- Tulppa sillonkun hajoo, eikä se hajoo jos säädöt on ok
- 2% on täydelllinen määrä öljyä
- Saa isompinakin satseina
Jos on paska kuski yms nii saahan sitä männän ja kaikki nopeemminkin vaihtokuntoon, itse vaihdoin/vaihdan 90h
20.1.2011 11:01
hömpelö112 kirjoitti:itte meinasin vaihtaa laakerit paitsi tuon kierto kangen laakerin ja itse kierto kangen joudun jossain koneistamolla vaihdattamaan kun ei sitä ite voi oikein tehä. mäntä joku 150e jos kunno männän. sit laakerit ehk se 100e jos useempaa paikkaa. ja se kierto kanki joku 100e varmaa. oho kyl siit tulee 500e suuri piirtei :D mut mitäs luulette noi vanha laitos nii lohkot vissii ruvennu olee jo kuluneita ku tollasee varmaa 10 kertaa avattu kone? riippuu iha miten paljo on ajettu
20.1.2011 12:31
seeimu kirjoitti:hömpelö112 kirjoitti:itte meinasin vaihtaa laakerit paitsi tuon kierto kangen laakerin ja itse kierto kangen joudun jossain koneistamolla vaihdattamaan kun ei sitä ite voi oikein tehä. mäntä joku 150e jos kunno männän. sit laakerit ehk se 100e jos useempaa paikkaa. ja se kierto kanki joku 100e varmaa. oho kyl siit tulee 500e suuri piirtei :D mut mitäs luulette noi vanha laitos nii lohkot vissii ruvennu olee jo kuluneita ku tollasee varmaa 10 kertaa avattu kone? riippuu iha miten paljo on ajettu
800e makso mulla kun alakerta rempan tein moto-klinikalla, ei ne laakerit sun muut maksa mitään mutta kiertokanki oli muistaakseni 200-300e (prox). Orkkis vertex mäntä setti 150e.
20.1.2011 17:04
Kimmo69 kirjoitti:Huoh.. Ei kai siinä mitään pahaa oo jos liiottelee joka asian mutta totuus on että jos et oo enskapena/raiskaaja niin ne menee näin:
- Mäntää +100h
- Koneremppa +300h
- Öljyt alussa usein, myöhemmin ei mitään vitun väliä vaikka isot kotaripojat niin sanoiskin
- Ilmanputsarin pesu kun likanen
- Tulppa sillonkun hajoo, eikä se hajoo jos säädöt on ok
- 2% on täydelllinen määrä öljyä
- Saa isompinakin satseina
Jos on paska kuski yms nii saahan sitä männän ja kaikki nopeemminkin vaihtokuntoon, itse vaihdoin/vaihdan 90h
20.1.2011 17:24
20.1.2011 19:19
24.1.2011 23:10
27.1.2011 13:38
biggertiger kirjoitti:Oisko kellään ylimääräsenä 99-03 katesarjaa tai ilmanohjaimia. YV:llä vastaukset
30.1.2011 21:00