Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

14.7.2010 0:47

Niin se on sit toinen juttu :D

14.7.2010 2:20

pidä mielummin se vakio kuin tuo suunnittelemasi ruttuinen fmf :D

14.7.2010 16:20

Niinpä :D

15.7.2010 16:06

Onks näit tullu viel suomeen rotexin koneella?

15.7.2010 17:41

Eipä oo tullu viel. Vois koht mäntää vaihella. tunteja tullu 47h ja kilsoja 1200:D

18.7.2010 14:17

aika vähä kilsoja suhteutettuna tunteihi :D

18.7.2010 22:26

Paljonkos teillä muilla menee bensaa? Tänään vedettiin 2päällä 39km mäntsälään, 10km mäntsälässä ja 39km pois. Eli kilsoja tuli 88km ja bensaa meni mielestäni vähän, 5.6L yhteensä :eek:

19.7.2010 1:09

Ei oo tullu laskettuu :D Miten saatte mittariin tripin ja kellon pysymään? Ku siihen saa laitettuu kellonajan mutta nollantuu heti seuraavan käynnistyksen yhteydessä.

19.7.2010 1:21

Onko mittarissa mitään patteri mikä pyörittäis kelloa, kun pyörä ei ole käynnissä? Eli onko mittarin patteri kunnossa?

19.7.2010 1:40

Onhan siellä mutta ei ole tullut mieleen :D Joo pitää kattoo huomen.

19.7.2010 11:12

Oliks sul marcelol tammiston teboililla miittiyönä jotain onkelmia ku fikkarilla pyörää kyyläilit? Popsasko tulpan?

19.7.2010 16:51

Miks vitussa tuo kaasari on niin ahtaassa paikassa? :D Vai helpottuuko säätäminen ku laittaa TT putken? ~410 suutinhan se piti olla näille keleille?

19.7.2010 17:26

Se on ne sähköt ku tekee sen ahtaaks, vittumainen on ku hyppii imukaulasta pois kääntäessä:D 410ps ja 35tk about. Itellä 410ps, 37.5tk ja neulan sokka keskellä. Works fine

19.7.2010 19:40

Mopojulle kirjoitti:Oliks sul marcelol tammiston teboililla miittiyönä jotain onkelmia ku fikkarilla pyörää kyyläilit? Popsasko tulpan?

Marcelol kirjoitti:Meni niin tukkoo, et vetäs tulpan :D

19.7.2010 21:04

Ei vittu että on vittumainen homma tuo kaasarin säätö :seko: Läppien rajoittimistaki yks pultti paskana = ei voinu vaihtaa toista :x Veli vaihto niitä suuttimia ja siinä oli kaks päällekkäin, onko toinen niistä siis neulasuutin ja toinen pääsuutin? Niillä oli ainakin vitusti kokoeroa verrattuna tuohon 430 :roll: Ei oo ihan samanlainen kaasari ku derbissä :roll:

E: Ja pitääkö nuo änkän niitit porata pois, että saa vaihdettua sen putken?