Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

19.8.2008 16:47

Vaihoin toisesta koneesta kokonaan uuden virtapiirin sen mötikän tonne magneettoon ja sama ongelma, vapaalla kiertää kaasu pohjassa n.12 tuhatta ja "pätkii". Tulppa oli sellane kahvinruskea niiku kuuluuki. Ajossa ottaa kakkosella kaasu pohjassa n.10500 ja ääni on sellanen että vois huudattaa vaikka kilometrejä kun ei todellakaan kuullosta ylikierroksille :s

en jaksanu ees koittaa säätää sitä sytytystä kun molemmissa oli ihan samassa kohtaa ja varmasti on toiminut tossakin

19.8.2008 18:15

Missä kohdassa sulla on neula?. minkä kokonen suutin?. onko siihen muuta tehty kun laippa otettu pois?.

19.8.2008 19:14

Neulaa oon säätäny ja ei ole auttanu, suuttimestä ei oo mitään tietoa mut samankokone on ku tos toises kaasarissa mikä oli toisessa koneessa.

Aika varmaa että ei ole bensapuolen vika tulppa oli kahvinruskee, epäilisin itse jotakin sytytyksessä kun pyörä vähän tuntuu samalle kun siinä olis kierrosten rajotin

ja 28mm kaasari+rave2 on...
kysytäänkin nyt että minkä kokonen suutin se sit pitäs olla :D

kyselty vähän puhelimella kellä myynnis tälläne ni miltä kuullostas täystehoselle 70 tyhjäkäyntisuutin ja 130 pääsuutin? siis 28mm dellortoon

EDIT: tilasin nyt tyhjäkäynti 70, pääsuuttimen 125,130,135. toivottavasti näistä joku toimii :eek:

20.8.2008 16:21

Nyt olis Af1 myytävänä/vaihdettavan enduroon tai supermotoon.

21.8.2008 16:32

Ansta kirjoitti:Rupee kyllä loppumaan jo keinot kesken.. ite epäilisin puolaa, voisko vika olla siinä? Äsken kävin ajamassa sillä ja mielestäni se ei ole bensansaannista kun kaasu pohjassa kiihtyy siihen 10500 ihan kevyesti ja tuntuu kun siinä kohtaa tulis rajotin vastaan... ei vissiin ole normaalia että ottaa 10500 maksimikierrokset kiihdyttäessä 8o

jos kaasupohjas nykii ni kokeile päästää kaasusta ihan milli takasi

21.8.2008 20:18

Huomenna laitan 70 tyhjä ja 130 pääsuuttimen kiinni, saa nähä toimiiko yhtään paremmin :roll:

21.8.2008 21:58

Mullakin pätkis kaasupohjassa, syynä oli hieman vääränlainen tulppa, arvo oli oikea mutta malli kusi hieman. Että tarkastas et on oikean mallinen tulppa.

22.8.2008 9:10

Kertoisko joku minkälainen tulppa se sit tarkalleen pitää olla tt:nä?

22.8.2008 13:31

ngk dr10es oli ainakin ittelläni ja hyvin pelitti :) ..

aprilia af1 futura ja ne v**** kierrokset

22.8.2008 21:27

Tere.
Ostin äsken ton aprilian ja nyt huomasin et ei kierra 8 tonnia pitemmälle jos pistää hanan pohjaan, nousee ne kierrokset tosin korkeemmale jos ei kaasua ihan täysille kerralla työnnä, aina sinne 10 päälle.. Tiiättekö missä vika? 34 kaasari ja rave 2 on. entinen omistaja oli vaihtanu tän kartiosuodattimen paikalleen vaikuttaako se mitään? kyl sillä 140-150 pääsee oikeeta vauhtia mut pitää sitä kaasua miettiä millä powerilla pistää... oisko vinkkejä?

22.8.2008 23:30

Kaasarin säädöt vituillaan. Hankala sanoa enempää ku en tiiä mitä tekee, muutakuin että ei kierrä kaasupohjassa.

23.8.2008 0:57

Pitäis olla NGK B10 EG tai NGK B10 ECS. Tai jokin vastaava, ittellä tällä hetkellä denson EG:tä vastaava tulppa ja hyvin pelittää.

23.8.2008 5:00

SCR kirjoitti:Pitäis olla NGK B10 EG tai NGK B10 ECS. Tai jokin vastaava, ittellä tällä hetkellä denson EG:tä vastaava tulppa ja hyvin pelittää.

ittel oli toi br10es ja hyvin toimi jos oli säädöt kohdillaan jos oli vähänkin vituillaan niin sitten söi tulppia..

23.8.2008 13:12

Mikä on kun ajaa 140 mittariin gbs näyttää 91 :paha:

23.8.2008 16:05

Ansta kirjoitti:Mikä on kun ajaa 140 mittariin gbs näyttää 91 :paha:
johan on ukolla kunnon huippunopeuden nostaja :D tai sit sull on vaijerimenossa..