Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Yamaha WR125X/R

31.1.2013 22:41

Otinpaha muutaman kuvan, perkele ku on heikkoa laatua :/

Eli siis liitin irti, seuraat johtoja sinne minne haluat laittaa potikkasi, kuorit johtoa siitä kohdin ja laitat ruskea-valkoisen johdon väliin potikan.
1000 ohmin eli 1 kilo-ohmin potikka, jos on väärin niin korjatkaa.

Lueskelen tässä hultomanuaalia läpi, voin suositelle kenelle vain kuka haluaa tuntea tekniikka tai muuten vaan kiinnostaa!

Liitin:
Kuva

Liitin irti:
Kuva

Parempi kuva johdoista, oikea johto siis ruskea-valkoinen!
Kuva
Viimeksi muokannut Alexir päivämäärä 1.2.2013 21:59, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Yamaha WR125X/R

1.2.2013 19:58

Virhreä-valkoiseen?? :eek: eikö se oo se ruskeevalkonen? jotenki täst potikanlaitost on vaan tullu niin jumalattoman vaikeeta :lol:

Re: Yamaha WR125X/R

1.2.2013 20:31

AttK0 kirjoitti:Virhreä-valkoiseen?? :eek: eikö se oo se ruskeevalkonen? jotenki täst potikanlaitost on vaan tullu niin jumalattoman vaikeeta :lol:

Totta!
Joo ruskee valkoneha se on!

Re: Yamaha WR125X/R

1.2.2013 21:53

Muokkaa se tohon postaukseen, että se joka joskus toivottavasti käyttää hakua saa helposti oikeen infon asiasta.

Re: Yamaha WR125X/R

1.2.2013 22:00

AceFin kirjoitti:Muokkaa se tohon postaukseen, että se joka joskus toivottavasti käyttää hakua saa helposti oikeen infon asiasta.

homma hoidettu, pitäskö lisätä wikiin

Re: Yamaha WR125X/R

1.2.2013 22:26

Juu kyllä tuon wikiin sais laittaa niin tietää muutkin asiasta ja voi ohjata sinne suoraan kaikki kyselijät jotka eivät osaa käyttää hakua.

Re: Yamaha WR125X/R

2.2.2013 16:14

Joo ihan hyvä varmaan olis jos jaksat laittaa :D Ei tarvii sitten aina täällä keskustelun puolella ihmetellä..

Re: Yamaha WR125X/R

3.2.2013 14:10

Onkos kukaan täältä sivustolta tilannut tuolta Tiger Exhaustin pojilta putkea? Ei todellakaan ole millään hinnalla pilattu ja omasta mielestä jopa siisteimmän näkösiä putkia mitä oon nähny!
Ja vielä ei oo Weeraa tallissa, mutta jos jotain kiinnostaa vaihtaa detsiin weeransa niin pistäkäähän YV!

Re: Yamaha WR125X/R

3.2.2013 15:50

On kyllä makeen näkösiä, mutta mistä löysit hinnat noille? :D

Re: Yamaha WR125X/R

3.2.2013 16:08

^^Kaikki täysputkistoja, Hiilikuituputki 360€, Teräksine hiilikuitupäällä 210€, Teräksinen 150€. Postit 50€. Noissa hinnoissa oli viime keväänä kun lähetin sähköpostia

Re: Yamaha WR125X/R

3.2.2013 19:35

Tossa olis video pätkä kyseisestä putkesta http://www.youtube.com/watch?v=uJvwUk3Nel0 ihan hyvältä kuulostaa :)

Re: Yamaha WR125X/R

3.2.2013 21:37

Lisätkää hintaan postit ja tullit?

Re: Yamaha WR125X/R

3.2.2013 22:17

Noni elikkä selvää vastausta en vieläkään saanu tuohon kysymykseen että montako lenkkiset ketjut noille 12-46 ketjut jaolle 520 :)

Re: Yamaha WR125X/R

3.2.2013 22:19

Olihan ne joo vähän korkeammat hinnat kun muistin. Siitä infoa:


Dear Sir,

1-)
You can use the full system without a power commander.The power commander is needed for bigger motorcycles after changing all of the pipes to titanium.Our pipes are titanium they are stainless steel.So the weigt change will not be so big.The full system is made because the original pipe is very short and does not go all way to the back.Not to make a weight reduction.

Because the change of headers pipes of big bikes reduce the weight tremendously the engine needs a power commander to recalibrate the air/fuel injection for the new weight but the 125 cc engine will not have any relevent change in fuel consumption or weight with new exhaust.The power commander is used for engines 1000 cc and more.The headers pipes of big bikes have 4 manifold extensions and they are very heavy.When the pipes are changed to titanium it makes a huge change.But when you change your exhaust to our exhaust the steel pipes do not have such a big weight change because its just a single line pipe that weigs around 1,5kg.

So dont worry about power commander.

2-
Our exhaust is also a plug in exhaust that has same convenience as installing a slip on.The only difference is you plug the pipe to the engine instead of plugging the silencer to the custom pipe.The stock pipe is not suitable for installing a slip-on silencer so it must be changed and it is very easy to do this.The slip on and full system price is same because the only difference is a 1,5kg steel pipe.It is not a titanium full system ,it is called full system because it includes a pipe that is connected to the engine in order to use a silencer.

3-
We will send it to your home address and we will write sample on the invoice and we can show the price very low so you wont have a problem with customs in finland.We always do it like this to solve this problem.

http://www.tigerexhaust.com/motor-model ... r_125.html

this link has 3 models suitable with wr 125 which one would you like?


RS-700 s.steel 170 Euro
RS-780 s.steel body carbon cap 235 Euro
RS-800 full carbon 395 Euro

The shipping to Finland will be 70 Euros

So the total price will be Silencer fee + Shipping fee

If you pay by paypal I can make a 5% discount for you because the service fee is lower than bank or western union.

If you have any question please dont hesitate to ask.


Best Regards,
___________________________
Murat CAM
Tiger Exhaust Systems
Int. Research Department

Re: Yamaha WR125X/R

3.2.2013 22:29

hintzell kirjoitti:Noni elikkä selvää vastausta en vieläkään saanu tuohon kysymykseen että montako lenkkiset ketjut noille 12-46 ketjut jaolle 520 :)

http://www.24mx.fi/motocross/p/ketju-tw ... ketjut/k6/
Osta noi, riittää pidemmillekkin väleille.
Itsellä on 12-43 ja jouduin lyhentää

12-48 väleilläkin jouduin ottaa pois muutaman lenkin