Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
2.7.2012 20:13
Aa okei, kiitos asiallisista vastauksista! Öljyil ajettu 2,5k km eli ei edes paljon.
2.7.2012 20:21
Juu ihan normaalia joka pyörälle jossa on märkäkytkin, ja lähinnä kerroin vaan neuvoja ettei tuu paniikki ja ruve runnoo väkisin niitä vaihteita.
Ja autokoulu opettajani sanoi et liian vähän vauhtia jos alkaa takertelee kun polkee alaspäin.
3.7.2012 2:09
Kellään ollu semmosta vikaa että sammahtelee esim. liikennevaloihin jne? Autokoulun duke nimittäin teki semmosta ja aina ku sammu nii piti virrat pistää pois ja sit uuestaa takas ja sit vast lähti käyntii
Nyt oma dukeki alkanu tekee tommosta et sammuu risteyksiin välillä, lähtee kylläkin heti napista käyntiin ilman että tarvii alkaa avainta kääntelemään
3.7.2012 3:41
Saattaa olla puolassa vikaa, käytä huollossa katottavana ettei jätä tienpäälle.
3.7.2012 16:31
Paljos ootte ajanu aina öljyillä eli kuinkas usein vaihtelette?
3.7.2012 17:20
polskuttelija kirjoitti:Kellään ollu semmosta vikaa että sammahtelee esim. liikennevaloihin jne? Autokoulun duke nimittäin teki semmosta ja aina ku sammu nii piti virrat pistää pois ja sit uuestaa takas ja sit vast lähti käyntii
Nyt oma dukeki alkanu tekee tommosta et sammuu risteyksiin välillä, lähtee kylläkin heti napista käyntiin ilman että tarvii alkaa avainta kääntelemään
Kuinkahan uusi pyörä(paljon ajettu?) ja ootko tk-ruuvia tarkistanut siis olettaen että ruiskussa on joku sitä vastaava(?)
3.7.2012 19:56
Evo33333 kirjoitti:Paljos ootte ajanu aina öljyillä eli kuinkas usein vaihtelette?
No huoltoväli on 1tkm, sit 5tkm ja sen jälkeen aina viiden tonnin välein ja joka huollossa öljynvaihto, itse päätin puolittaa vaihtovälin sisäänajon jälkeen koska pyörä saa kenkää maantiellä reilusti kun paras teho irtoo vasta 10 tuhannen kierroksen paikkeilla ja muutenkin on pakko käyttää reilusti kierroksia jos aikoo kovempaa vauhtia ajaa, niin on halpa henkivakuutus koneelle kun vaihtaa vähän useammin.
Ja ruiskussa ei ainakaan duken tapauksessa oo mitään tyhjäkäynnin säätö mahdollisuuksia.
3.7.2012 21:10
Genelec kirjoitti:Aa okei, kiitos asiallisista vastauksista! Öljyil ajettu 2,5k km eli ei edes paljon.
No toikin nyt on vähän suhteellista. Ite tossa kohin viimeistään vaihtaisin öljyt.. hussella tuli tonnin välein vaiheltua.
3.7.2012 21:12
tyhjäkäyntiä voi säätää kaasuvaijerin päästä. sieltä ruiskun vierestä.
3.7.2012 21:38
No sekin on vähän huijausta kun säätää kuin paljon vaijeri vetää koskematta kahvaan, mutta joo tosta onnistuu en sitä muistanutkaan.
10.7.2012 19:51
Nyt on R&G kilventeline kiinni, galleriassa kuvaa
10.7.2012 20:24
Komee on
, mutta jos millään viittit, niin pistäsitkö sivukuvaa (kuskin kanssa tai ilman) vielä niin näkee käykö kilpi lähellä rengasta.
10.7.2012 22:18
Torstaina Duke lähdettävä hakemaan, ei malttas odottaa :f Sen verran näppärältä peliltä näyttäs. Eikös tuo ole tehokkain 4T piikeistä? Ainakin sellasta huhua oon kuullut kyliltä
10.7.2012 22:21
Hyvä pyörä on, ja kaipa se yksi tehokkaimmista on mut ei tällä muita jätätetä ku tikku paskaan, mutta reilua satasta kumminkin kulkee.
13.7.2012 12:39
Jos jollain on myydä tota viimevuoden raceline settii nii laittakaa YV
Pelkkä oikean puoleinen tankin katteeseen tule ''KTM'' tarra yläosineen kiinnostaa jos jollain sellainen on mutta voin ostaa myös koko setin ellei yksittäistä tarraa halua kukaa myydä.
YV jos jollai on!
Sori vähän OT mut täällä tää näkyy nopeiten ja suurimmalle silmämäärälle