Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

18.8.2008 22:49

AFFER1 kirjoitti: Mittaristossa kun on tuo low beam- valo, niin pitääkö kylmänä odottaa niin kauan että se sammuu ennenkun voi/kannattaa lähteä ajamaan?
Se on lyhyiden valojen merkkivalo... :lol:

18.8.2008 22:49

:lol: Eipäs ole :lol: Vaan valojen merkkivalo. Jos olet huomannut niin palaa myös parkeilla ja pitkillä.

18.8.2008 23:01

siis hä? se low beam valo palaa ku o valot pääl? ja pitkille o oma valonsa....
Mut siis mite teil kiertää tonne punarajalle, jaksaako se vetää siel viel vai loppuuko teijä tehopiikki myös siihe 10,5k suunnillee? ku ite en oo ees jaksanu koskaa kierrättää enempää ku se o yhtä tyhjän kanssa punarajalla... voiskoha vakkari änkkä tehä sen?

18.8.2008 23:23

Itellä loppuu piikki pikkusen ennen punarajaa, mutta menee vielä reippaasti pidemmälle jos haluu.

18.8.2008 23:32

JerQQ kirjoitti::lol: Eipäs ole :lol: Vaan valojen merkkivalo. Jos olet huomannut niin palaa myös parkeilla ja pitkillä.


:nolo: no huhhuh.. sitä olen ihmetellytkin kun ei tuntunut sammuvan :lol:

19.8.2008 14:16

Kokeiltu ilman laippaa tänää ja ei jaksanu mennä mihinkää, sit putsattu kaasaria ja ravea ja nyt tuntuu ottavan puhtaammin kierroksia.

Mikä on vikana kun kääntää vapaalla ihan kaasun pohjaan ei kierrä kun 12 tuhatta ja moottori rupee pitämään sellasta nykivää ääntä? Niinku pätkimää.. Mulla on kaks kaasaria tohon ja molemmissa on samankokoiset suuttimet... Mikä on täystehosuutin tälläsee vakioputsarin kans? Ja sitte se ottaa välillä niiku 11 ja välillä 12.5k? voisko olla puola?

Vai voiko bensansuodatin tehä tollasta ku ostin sellasen aika pienen? :eek:

EDIT: siis pitääkö tälläseen kun vaihtaa raven laittaa isompi suutinkin ylipäätään vai pitäskö toimia samalla?

19.8.2008 14:30

Toi suutin homma on vähän yksilöllinen homma. eli suoraan ei voi sanoo mikä on sopiva. koita nostaa neulaa ylemmäs jos se vaikka auttais jos ei auta niin isompi suutin. mutta kyllä sen pitäis helposti ottaa se 12.5k vapaalla ittellä otti aikoinaan enemmänkin kun mittari riitti.

19.8.2008 14:56

Rupee kyllä loppumaan jo keinot kesken.. ite epäilisin puolaa, voisko vika olla siinä? Äsken kävin ajamassa sillä ja mielestäni se ei ole bensansaannista kun kaasu pohjassa kiihtyy siihen 10500 ihan kevyesti ja tuntuu kun siinä kohtaa tulis rajotin vastaan... ei vissiin ole normaalia että ottaa 10500 maksimikierrokset kiihdyttäessä 8o

19.8.2008 15:14

Okkos muuten koska tulpan vaihtanu?. ittel vaikutti tulpan vaihto ihan käynnistymiseen ja koneen käyntiinkin aikas paljon. mikä tulppa sulla siinä on?.

19.8.2008 15:15

Siinä on tollanen 10 arvonen iridiumkärkinen, ostin sen vastikään kun tuon moottorin ostin...

19.8.2008 15:20

Onks se tulppa minkä värinen?. siit selviää aikas paljon mihin suuntaan pitäis ruveta säätään. ookko sytkän ajotusta kattonu/säätäny?.

19.8.2008 15:23

sytkää vois kyl säätää... mistä sitä säädetään ja miten ja mitä työkaluja tarvin? Siihen en ole vielä puuttunut, antakaas jotai vinkkejä mihin suuntaan ja mistä ;)

19.8.2008 15:29

En ole kyll ittekkään säätäny :D .. mutta ota mangneetto auki ja siel alla pitäis olla joku levy mitä siirtämällä liikkuu se koko systeemi. ei kannata sit kauheesti kerral siirtää. mut auki kokeilu auki systeemil pääsee jo aika pitkälle.

19.8.2008 15:41

Siis aikasemmalle vai myöhäsemmälle kannattas lähtee kokeilee?

19.8.2008 15:59

Kokeile ekaks aikasemmalle. jos ei auta niin sit myöhäsemmälle.