Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
28.10.2012 21:23
Asensin nyt sitte mäki ton potikan sinne penkin alle. Mitään eroa en käynnissä kyllä huomaa, käänsi sitä sitten mihin vaan
Onko muut huomannu mitään selvää eroa käynnissä/tehoissa/käyttäytymisessä sen potikan kanssa? Ite en kyllä oikeen oo huomannu mitään
Kun käänsin sen täysille ja käynnistin kylmältä koneelta ja annoin vähän kaasua niin rupes kyllä booaamaan (mitä ei siis ennen ole ikinä tehnyt) eli kai se sitten jossain määrin ainakin toimii
Arrowin täysputkisto kiinni
28.10.2012 22:43
hanskii kirjoitti:itellä laaahaa jarrut vaikka olen ne herkistänyt ja purkanut ja kasannut ja voidellut =DD
Tähän on pakko vielä mainita että kannattaa ainakin etujarrupaloja vaihtaessa laittaa se lukitus-sokka oikein päin. Jos on väärin päin niin jarru laahaa ja ei kulje mihinkään
28.10.2012 23:10
sen sokan olen laittanut ylhäältä alaspäin edessä =D mutta palat ovat kyllä aivan sileät .
29.10.2012 17:27
Rupes kinnostaa toi Delvac öljy.. Toimiikohan tässä?
Sit viel tollaset jarrupalat, motonetistä 20€, tekeekö mitään?
TRW-Lucas
Lueskelin jotain, että ei nuo ihan huonot ole, ajattelin ostaa tollaset sit. Kannattaako vaihtaa eteen ja taakse yht'aikaa, vai vaihdanko erikseen sit sitä mukaa ko aika tulee? Etupaloilla ajelis kuitenki viel varmaan sen 5 tkm.
30.10.2012 20:40
Mä vaihtaisin noi palat erikseen, en mä ainakaan hyviä paloja viittis vaihtaa pois. Ja hyvin toi Delvacci toimii mulla WR:ssä (sama kone).
31.10.2012 15:17
Se alkas olee aika luopua omasta yammuttimesta
Kolmosmallin Duke tulossa tilalle acran putkistolla;P
31.10.2012 19:02
Sinisille katteille ois yzäriin tarvetta ja turhana ois itelläni yzäriin powercommanderi ja termignonin koko ränni
31.10.2012 20:15
paljonko lähtis putki?
31.10.2012 21:16
Ghostly.K kirjoitti:Rupes kinnostaa toi Delvac öljy.. Toimiikohan tässä?
Sit viel tollaset jarrupalat, motonetistä 20€, tekeekö mitään?
TRW-Lucas
Lueskelin jotain, että ei nuo ihan huonot ole, ajattelin ostaa tollaset sit. Kannattaako vaihtaa eteen ja taakse yht'aikaa, vai vaihdanko erikseen sit sitä mukaa ko aika tulee? Etupaloilla ajelis kuitenki viel varmaan sen 5 tkm.
Delvac mx tai joku super tuhat jotain toimii 15w40 viskositeetilla tai muutkin mikäli viskositeetti on sopiva ja löytyy allison c4 luokitus purkin kyljestä (raskaan kaluston märkäkytkinvaatimus), teboil power plus tai neste turbo lxe käy myös kun ovat melkein samaa tavaraa.
Nuo jarrupalat on ainakin isommissa pyörissä hyviä, osta pois vaan, ja vaihat sit kun on kuluneet loppuun.
31.10.2012 21:48
Niin jäykät? Mikä on valmistajan suositus öljyistä? Tähän hätään ei oo mistä tarkistaa ..
31.10.2012 21:50
10w40 on suositus, kesällä ei haittaa jäykempikään kuhan ei äärimmäisyyksiin mennä.
1.11.2012 7:50
Kuitenkin syksyllä ajelen siinä nollan yläpuolella, niin onko tuo 15w40 kuitenki pikkusen liikaa noihin lämpöihin? Jossain oli se taulukko, tais olla Castrollin purkin kyljessä, mutta liekö sama.
1.11.2012 19:49
Nonii!
Alkaa olla lievää kevarikuumetta ilmassa ja aattelin nyt täältäki kysäsätä, että onko antaa jotain ruusuja/risuja yms. muuta vinkejä kun noit yzäreit kattelee? Ainaki omaa silmää miellyttää toi ulkomuoto, mut mites toi kulkupuoli? Selvähän se on ettei yzäri ny viivoil kaksareille maha mitää mut mites sitte huiput? Paljon kuulee juttui tyylii et "serkun kaiman naapuurin yzäri menee täyzii 169km/h mittarii" Kyl mä näist senverra varmaa tiiän et ei kyl tollasii nopeuksii mennä
120 kuullostais omast mielest jo uskottavalt.
Kahlailen näit viestiketjui täs läpi, mut jos joku yzärin omistanut/asiasta tietävä kokois vaikka pari vinkkii tai jonku lyhyen "priifauksen"
1.11.2012 19:55
Mulla olisi myynnissä hyväkuntoinen yzäri, kattelehan mun ilmoituksista
1.11.2012 20:14
Nettimotossa on niitä vaikka kuinka
Tosi mukava pyörä ajaa vrt. esimerkiksi vanhempi CBR125 ja omaan silmään kaikista komein kyykky. Kannattaa tarkistaa että koneessa on öljyä ja renkaiden, ketjujen ja rattaiden kunto jos tälläistä menee katsomaan. Paljon erilaisia putkia tähän on myynnissä, yamahan nelarissa kun nuo äänet on niin hiljaiset (onko se hyvä vai huono asia, jokainen saa itse päättää). Joillakin alkaa kone syömään öljyä jo 15tkm kohdalla ja kalliit katteet menee nätisti paskaksi paikaltaankin kaatuessa. Mulla on WR:ssä just sama kone ja kyllä se on vaa pirun mukava kone
Virittäminen on kallista mutta bensankulutus on pientä, ei kaasarin kaa takkuamista, vääntää hyvin ja starttaa kyllä 10 asteen pakkasestakin helposti jos on startti ja akku kunnossa.