Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
24.11.2012 15:14
ku kysyttii lähimmästä paikasta mikä ois suostunu laittaa kuntoon nii arviolta ois tullu maksaan sen 2000-2500€ ja sittekkään tiedä tuleeko se kuntoon, ku menny jokapaikasta iha oikosulkuun. nii ymmärrän iha hyvi että meni lunariin
24.11.2012 15:51
jo on helvetin kallis korjaaja
24.11.2012 16:25
Oisko toho hussee vaikee hommaa joku 32 mm kaasari tai vastaava ja toisko se paljon vääntöö? ja mitkä olisivat sopivia kaasareita?:D
24.11.2012 20:11
Tässä ei vissiin ole mitään ylikuumenemisen varotusvaloa tai vastaavaa? Jännä sinänsä koska tuossa kannessa näyttäs olevan joku vesitilaan menevä anturi tuossa syyläriltä tulevan jäähytysnesteletkun vieressä ?
24.11.2012 21:04
Simbenator kirjoitti:Tässä ei vissiin ole mitään ylikuumenemisen varotusvaloa tai vastaavaa? Jännä sinänsä koska tuossa kannessa näyttäs olevan joku vesitilaan menevä anturi tuossa syyläriltä tulevan jäähytysnesteletkun vieressä ?
Itse ku ostin pyörän ,oli myyntihuollossa jäänneet jäähdytys nesteet laittamatta syyläriin.. Pienen ajelun jälkeen rupesi mittarissa lukemaan FAIL ja tutkimisen jälkee löyty syykin eli kone kävi liian kuumana kun ei ollu jäähdytysnesteitä ..Eli jonkunlainen varoitus järjestelmä on olemassa:D Eivät kyllä tienneet huollossa tai maahantuojalla että mitä tuo FAIL mittarissa tarkoittaa..
25.11.2012 1:38
Tietääkö kukaan hussen putken halkaisijaa?
25.11.2012 16:11
THElias kirjoitti:Oisko toho hussee vaikee hommaa joku 32 mm kaasari tai vastaava ja toisko se paljon vääntöö? ja mitkä olisivat sopivia kaasareita?:D
Ihan mikunin tmx ja perusmallit käy, mutta mitä järkeä? Vakiopytylle ja kannelle ihan turhaa. Isompi kaasutin syö alaväännöt, mutta pyörä tuntuu tehokkaammalta koska kaikki vääntö sijoittuu ylätehoille. Pienempi kaasutin lisää alavääntöjä mutta yläkierroksilta pyörä on ihan kuollut. 29mm tyhjiöpumppu toimii tässä täydellisesti. Alavääntöjäkin on ja yläväännöt alkavat sentään 6000k kohdalla. Suuttimilla saat pelailtua vääntöaluetta ylös tai alaspäin.
Nelarissa vääntöjä et saa optimikokoa olevan kaasarin vaihtamisella. Pyttyä ja uutta kantta niin alkaa huomaamaan muutoksen
25.11.2012 17:38
_Maxiii_ ihan vitun nätti husse ja iha vitu nätisti vedät 5/5!
onko ihan vakio 125 husse?
25.11.2012 19:45
kiitti kiitti, joo ihan vakio paitsi on toi änkkä ja kaasarii vähä säädetty eipä muuta. Moni kyll kyselly et onko iha vakio
26.11.2012 0:03
Mitä luulette että riittäkö vakio alkukäyrä virtaamaan tarpeeks, jos vaihan pelkän änkän? Meinaan laittaa husseen: 180cc,isovenakansi,virinokka,32-34mikuni,twin air.
26.11.2012 8:14
Eiköhän se riitä, on se halkaisijaltaan paksumpi mitä yamaha wr:n arrow käyrä. Tietysti paremmin se paineita pois päästää jos paksumman käyrän ostaisit.
26.11.2012 14:19
Mikä voisi olla vikana kun otan hussen lämpimästä tallista pistän virrat päälle mittaristo on päällä käynnistän ajan minne nyt haluankin mutta ekan kerran ku sammutan virrat jossai.Sen jälkeen ku käynnistän uudestaan mittaristo ei enää syty päälle mikä voisi olla vikana? ja joskus harvoin se voi syttyy päälle keskenkaiken? ja mikä voisi olla kun sähköstartti ei toimi kuuluu vaa naks ku painaa sitä nappia?
26.11.2012 18:17
Kuulostaa siltä, että akku on sökö tai tyhjentyny. Kato yleismittarilla paljon on jännitettä akussa. Ja siis sähköstartti sanoo aina vaan naks?
27.11.2012 1:09
kyllä naks ei mitään muuta. ei ees yritä pyörittää kuuluu vaa naks.