3.10.2012 18:54
Atzku kirjoitti:AF-1 topikissa oli hiljaista joten tulin tänne kyselemään kun rotaxin kone kumminkin on.
Eli siis koneella on ajettu about 45k ja se pitäisi avata kun kytkin on loppu ja vaihdepolkimen stefa vuotaa. Sen lisäksi puristukset on kadoksissa ja mäntä väljä (ajettu joku 3k männällä. Proxin tekele....). Kannattaisiko suosiolla vaihtaa ne alakerran muovirattaat samalla? Entä laakerit alakerrasta?
Ja mitkä osat menee ristiin 122 ja 123 koneessa vai meneekö mikään?
Kilometrit on aidot 3 edellistä omistajaa noin 5-6 vuoden ajalta on tuttuja vaikka niistä ei ole tarkkaa tietoa, kun kiinni ollut 2 vakio mittaria ja tällä hetkellä kermanen KOSO RX2N
Onko muilla topiccilaisilla kokemuksia 2-rad sivustosta kun siellä tuntus olevan suht kivuttomaan hintaan noita apikan osia. Onko luotettava sivu, onko osat todella sitä mitä sanovat?
Ja meneekö af-1 r123 koneen vakio kuristamaton tt putki räsään jossa on 122 kone?
olis yks ylimääränen
3.10.2012 21:03
3.10.2012 23:53
4.10.2012 10:47
4.10.2012 10:49
Miiggael kirjoitti:@Tonyyqi ja Ansta ja muut, kiitokset vastauksista mutta eipä tule tällä kertaa tarpeeseen. Nimittäin kaveri rämpläs autotallissa pyörää, ja <-- ilmeeni kun kaveri sai räsän käyntiin. Tossa vaiheessa olin jo kerinnyt katteita purkamaan. Elikkä tappokatkasija oli mennyt itestään päälle ajon aikana. Tai ei ihan kokonaan pohjaan painautunut, vaan se katkasija oli niinkuin puolessa välissä. Vaikee selittää, mutta silleen että siitä ei huomannut sen olevan päällä. Kädelläkään en 99% varmasti siihen huitassut, kun se on sen verran kaukana siitä kohtaa missä kaasukättä pidän ajaessa. Kenties pyörä ei tykänny että taajamassa ajetaan 100, ja päätti rankaista mua kaahailusta Turhaan tuli 3km työnnettyä kotiin.
Noh säikähyksellä selvittiin tällä kertaa, mutta runkolaakerit menossa edelleen vaihtoon, kun tulee aikaa.
4.10.2012 11:22
4.10.2012 19:24
4.10.2012 20:26
4.10.2012 20:47
4.10.2012 21:51
4.10.2012 22:33
5.10.2012 7:42
5.10.2012 10:27
5.10.2012 11:26
5.10.2012 15:23