19.5.2012 18:36
19.5.2012 19:55
19.5.2012 21:21
19.5.2012 21:48
19.5.2012 22:20
20.5.2012 0:25
mikkets kirjoitti:Mikäli poliniin päädyt niin kannattaa varautua siihen, että männän ja sylinterin välystä joutuu lisäämään tai muutoin ensimmäinen mäntä tulee leikkaamaan 99% todennäköisyydellä kiinni johtuen liian tiukasta välyksestä. Myös ilmeisesti uusimman tuotantoerän polinissa on ollut valuvirheitä jäähdytyskanavissa joten sylinterin muokkaus on aika väistämätöntä mikäli mielii saada iloa irti pitemmäksi aikaa kuin 100-300km ajaksi
20.5.2012 14:59
20.5.2012 15:02
20.5.2012 15:26
Akii.k kirjoitti:Öö.. Ostin tuossa mäxän joku aika sitten, sanoivat että on TT. Rave kyllä löytyy, mutta en oo varma onko kureja poistettu. Mistä näkis että onko kurit poistettu? Kiihtyy mun mielestä liian hitaasti verratuna esim kavereitten räsiin. Semmonen 16sec 0-90. 90 jälkeen ei millään meinaa enää jaksaa vetää. Välejä on vähän lyhennetty. Väleinä siis 14p eturatas ja takaratas vakio.
Tuntuu siis että toi putki ois kuristettu. Näkeekö sitä mistään ulkopäin onko kureja otettu irti? Putkessa ei mun mielestä ainakaan näy mitään ite tehtyjä hitsejä/ muuta räpellysstä. Mietin että onko se nyt putkessa kiinni vai onko kone iha paskana Sylinteri + mäntä kyl vaihettu 1 tkm sitten, kuitit löytyy. Kaasaria oon säätäny vaikka kuinka paljon, ei vaikutusta huippuihin. Mietin että pitäiskö vaan ostaa tuommonen Giannellin tehari... Toivottavasti sais ton kulkemaan
20.5.2012 15:35
20.5.2012 17:12
kasperi1996 kirjoitti:Joo oli proxin mäntä,kuinka niin?
20.5.2012 17:39
20.5.2012 18:34
20.5.2012 18:57
20.5.2012 20:17