19.6.2007 20:35
21.6.2007 17:37
Blizzer kirjoitti:Mitä tossa `topspeed` softassa tarkottaa tuo "Exh Valve opening in degrees BBDC" ja miten noita pitäs soveltaa ku tupla putken aion väsätä, vai otanko luvut suoraa? Ja sitte jos jollain ois daelimin vakio änkkää myynnissä (hyväkuntoinen) voi ottaa yhteyttä, tai sitte hommaan nuo auton änkät... Tai ehkä Akrapovicin
21.6.2007 17:39
21.6.2007 17:53
miksu693 kirjoitti:ei kukaan oo kiihdytys pumppuu säädelly tai tietäis sen säätöi meni renklaamaa sitä vaieria kun laitoin vakio koneen takas ja nyt kiihtyy iha kivasti mut ei jaksa vääntää 5 mihinkää
21.6.2007 21:12
Ja mikä oli sitä ennen :OJMstyles kirjoitti:miksu693 kirjoitti:ei kukaan oo kiihdytys pumppuu säädelly tai tietäis sen säätöi meni renklaamaa sitä vaieria kun laitoin vakio koneen takas ja nyt kiihtyy iha kivasti mut ei jaksa vääntää 5 mihinkää
Miksi vakiokoneen vaihoit takas?
21.6.2007 21:25
21.6.2007 22:53
Blizzer kirjoitti:Joo maksaa ihan sikana eikä niistä mitää hyötyä tässä kokoluokassa oikeesti oo... (ehkä äänissä) Mut nyt tuosta TopSpeedistä Eli mikä mikä luku siihen EXH valve opening in degrees pitää pistää? joku asteluku, mut mikä niin? neuvokaa tyhmää.
Niin ja mitä takanakkeja teil on kiinni? (siis leveempii ku vakio) attelin ite heittää 170 tai 180
23.6.2007 21:47
24.6.2007 1:03
24.6.2007 1:09
24.6.2007 13:28
24.6.2007 14:55
miksu693 kirjoitti:mukava vekotin ha se oli mut oli vaa toi putki ongelma ja rupes tankki tyhjenee kaasun väännöil eli ei sopiva omal kukkarol ostakaa pois vaan toimii moitteettomasti ja menee suoraa paikal
24.6.2007 17:55
24.6.2007 19:11
24.6.2007 20:07
samssoni kirjoitti:siis tungen vaa jonku hemmetin ruuvin sinne sen putken sisää :O