Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Honda CRM

27.8.2011 12:17

Olisko jollain myydä athenan kantta crm/nsr ??? hyväkuntoista...

28.8.2011 2:20

Tässä harkinnassa olisi tehoputken osto CRM:ään.
Mikä tehoputki sopii?
Onko tyhjennetyssä vakioputkessa ja tehoputkessa paljon eroja tehoissa eli kannattaako sitä melkein 300 euroa käyttää tehariin. ;)

Re: Honda CRM

28.8.2011 10:56

Bensaa kuluttaa ainakin litran vähemmän satasella tehoputkella.

Re: Honda CRM

31.8.2011 21:55

Mites onko immeisillä toiminnassa pakoaukonsäätimet? Olis tommonen cermi kiikarissa toiseksi kevariksi ja kyseisessä yksilössä on pa säädin lukittu kokonaan auki. Niin ja paljonko on kulutus pa säätimellä ja ilman, noin niinkuin keskimäärin.

Re: Honda CRM

31.8.2011 22:23

Aika surkea se on ajella ilman säädintä, alavääntöjä ei yhtään, kaikki tehot ylhäällä eli aika paljon saat kierrättää jos esim. kaupunkiin menet ajelemaan. Kannattaa tiedustella ainakin onko säädin toimintakuntoinen. Kulutuksesta en tiedä.

Re: Honda CRM

31.8.2011 22:27

Suoraan sanottuna ihan perseestä ajella ilman säädintä. Itellä kun ei servomoottori toiminut kun hondan vielä omistin ja säädin lukittu ylä-asentoon niin ei se kyllä mitään herkkua ollut se ajaminen. Bensankulutus taas vaihteli 4l/100km - 16l/100km, joka päivä sitä sai kuitenkin tankata enemmän tai vähemmän jos halus aamulla vaikka kouluun päästä vielä.

Re: Honda CRM

1.9.2011 15:22

Servo kuulemma rikki :| Käykö näsärin servo cermiin?

Re: Honda CRM

3.9.2011 14:37

Tässä kysymys johon tarvitsen pikaisen vastauksen!

Käykö Näsärin moottorin suoraan CRM:ään?

Re: Honda CRM

3.9.2011 19:31

Ei.

Re: Honda CRM

3.9.2011 19:48

nieminja kirjoitti:Ei.

Miten ei? Onko kaikki kiinnikkeet sijoitettu erikohtiin vai vain osa?

Ja käykö '90 näsärin staattori, '92 CRM:ään?

Re: Honda CRM

3.9.2011 21:18

muistaakseni näsärin koneessa vain yksi koneen kiinnike meni suoraan crm, ja eihän siinnä nsr koneessa ole käynnistyspoljintakaan. staattori käy cermiin kuhan vaihdat vauhtipyörän ja impulssikääminkin, liittimetkin taisi olla pikkusen erilaiset kun crm omat. itsellä kuitenkin nsr staattori ja hyvin pelittää

Re: Honda CRM

3.9.2011 21:28

Okei. Odottelen jotakin jolla on varmaa tietoo asiasta, sillä cermistä katos kipinä ja kampuran laakerit on vaihdon tarpeessa, niin suosiolla vaihdan alakerran ja sähköt niin tulee halvemmaksi.

Ja toi NSR:n vauhtipyörä siis kävis suoraan tohon Cermin vastaavan paikalle, ja on kiinni ilmeisesti vain ruuveilla?

Re: Honda CRM

3.9.2011 21:41

Konerempan osat 180e liikaa? Tostaki suurin osa on kiertokangen hintaa.

Re: Honda CRM

3.9.2011 21:50

Konerempan osat tiivistesarjoineen kaikkineen kipuaa reiluun 250 euroon, kun ei ole järkeä ottaa kone irti ja purkaa se palasiksi ja vaihtaa vain yhdet laakerit, kun samalla voisi vaihtaa muutkin, jotka tod.näk. tulevat sanomaan sopimuksensa irti muutaman tkm jälkeen ja sitten sähköissä se vika voi olla lähes missä vaan. Uusi staattori maksaa yli 200e ja cdit ja puolat yht. n. 150e.

Eli noin 500e. Ja kyllä, mielestäni ei ole järkeä laittaa 500e noin vanhaan vehkeeseen.

Re: Honda CRM

4.9.2011 12:27

Mimmosia säätöjä käytätte tt osien kanssa? Tk suutin vaihdettu? Eilen tuli haettua cermi ja ihan hyvinhän se potkii verrattuna ex Weeraan ;)