Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
18.2.2013 9:38
Eikös näihin saattais mennä tommosten enskamopojen vanteet aika helposti? Eteen vaihtaa vaan jarrulevyn ja taakse vaihtais vaan rattaan. Jostain puretusta mopo dt:stä tai xps:ssästä... jne
18.2.2013 18:07
Mopo dt:n vanteet menee suoraan, kunhan vaihtaa vaan ne jarrulevyt + takarattaan, nekun on eri kokoa (tai saattaa levyt olla sopivat, mutta takaratas ei 100% varmasti ole).
20.3.2013 0:21
Just hommasin xt n ja haluisin siihe vähä piristystä, auttasko kannen koneistus, vapariputsari, vaparislipari mitään?
20.3.2013 17:51
Auttaahan se vähän, mutta tuskin mitään mullistavaa tehonlisäystä tulet saamaan
Nää ilmajäähynelarit ei kyllä oo se ykkösvalinta, jos pirteää menipeliä on etsimässä
15.4.2013 16:44
Aivan överi korohan tossa on... ainakin musta näyttää kamalalle..
24.4.2013 21:05
Mites vaihetaa kilven teline tähä jammuu ? Kokeilin tänää mutta ei tullu kesää... Olisin kiitollinen ohjeista
24.4.2013 23:03
Alkuperäinen teline pitää kai sahata (ainakin mopodetsissä) ja uuden kilventelineen saa kiinni takahäkissä olevista rei´istä. Näin siis ainaski mopodetsissä, näissähän on samanlainen runko?
24.4.2013 23:33
aksim97 kirjoitti:Aivan överi korohan tossa on... ainakin musta näyttää kamalalle..
No hyi helvetti. Ihan järkyttävä koro, ei todellakaan mikään 2cm, pikemminkin 20cm.
okei tajusitte pointin, ite saatoin vähän liiotella
26.4.2013 19:01
Jos ite saisin vapaasti tätä pyörää laittaa, nostaisin perää ylemmäs ja laittaisin uuden keulan ja maskin.
Seuraavaksi ihan tosikysymys; Minkälainen homma olisi sovittaa 350 XT:n kone tähän? Ei ole kukaan pohtinut tai jopa kokeillut?
30.5.2013 14:47
joo vähän meinaa olla hakusessa nuo kaasarin säädöt, eikä tuolta netin muista maailmoista oikein kerrota vakio säätöjä toho kaasarii, eli seosruuvia mikähä olis siihen se vakio säädöt että vois alkaa ettimään siitä pienillä säädöillä sopivia säätöjä ?
11.6.2013 22:57
Mistä tohon starttiin voisi hommata uudet hiilet? Entinen omistaja sano että startti ei toimi, koska pitäisi hiilet vaihtaa.
16.6.2013 13:40
Kaipailisin hieman tietoa noista kaasarin nipoista ja letkuista! Olisko kellään heittää kuvaa tuosta kaasutin hässäkästä kun on paikoillaan?
16.6.2013 15:49
L_rppa kirjoitti:Kaipailisin hieman tietoa noista kaasarin nipoista ja letkuista! Olisko kellään heittää kuvaa tuosta kaasutin hässäkästä kun on paikoillaan?
Voin huomenna tallilla käydä ottamassa kuvan.
Mikähän muuten on kun se ratas siellä koneen sisällä jota startti pyörittää niin miksi se pyörii tyhjää?
17.6.2013 15:37
Selviskin jo paikat, ei välttämättä tarvi ellet ehtinyt jo käydä ottamassa. Hämmennystä aiheutti useammat nipat, liittyen pakokaasunkierrätyshässäkkään jota pyörässä ei enää ole.
17.6.2013 19:55
Tuli tommonen xt125x vaihdossa ja venttiilit sääsin ja nyt öljyjä vaihtamassa eli paljonko survon öljyä sisään, luotanko tohon lohkossa olevaan merkintään eli yks litra vai pitäskö enemmän? Jostain joskus korviin kantautunut että pitäs enemmän laittaa. Tuntuu aika pieneltä nelarikoneeseen laittaa vaan 1l
Ja sitten, kuuluuko näitten pitää jatkuvaa "sirinää", sirinä hieman voimistui kun säädin venttiilit(välys molempiin 0.05mm, korjatkaa jos pitää enemmän laittaa kun en jaksanut tarkistaa)
Kiitos jo etukäteen asiallisesta vastauksesta!