Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
20.2.2009 23:26
Kiitos, tuo auttoi niin pirusti! Miksiköhän esim. nettimoto.comin sivuilla on omat hakunsa Shadowille ja VT: lle? Mutta kiitoksia paljon, auttoi erittäin paljon valinnanteossa!
21.2.2009 23:11
Luin kanssa osan teidän hienosti kirjottamista kertomuksista, miltä shadowilla ajaminen tuntuu.
Piikki-ikä rupeaa olemaan lopuillansa, eikä olisi enää järkevää ostaa piikkiä. No täytyyhän jonkun olla tyhmä ja ostaa vielä kesäksi ennen autokorttia tälläinen
Mitenkäs varjolla jää alakynteen ohitustilanteissa esim motareilla? Huiput on siinä satasen pintaa ? Jääkös nämä miten mopoille, tarkoitan siis jos joku mopopoika lähtee ohittamaan esim. 70cc sylinterillä ja tehoputkella varustetulla sendalla varjoa niin miten käy? Kiitoksia vastauksistanne jo etukäteen
22.2.2009 15:08
-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:12, muokattu yhteensä 1 kerran
22.2.2009 17:27
-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:13, muokattu yhteensä 1 kerran
22.2.2009 18:21
Kiitos vaan mustavi vastauksestas, kun vertasin tohon sendaan sattuipa olemaan ensimmäinen laite mikä mieleen tuli. En kyllä halunnut egoilla mitenkään, jos vedit herneen nenään kun sanoin että kuinka hyvin 70 kuutioinen senda/yamaha mikä hyvänsä 2-tahtinen viritetty mopo pärjää tälle. Ja en nyt halua lesoilla, mutta kyllä itse väitän että osaa jotkut mopoilijatkin ajaa liikenne sääntöjen mukaan. En alleviivaa kategoriaan itseäni ja jos sitä luulet että minulla on juuri ollut kaksivuotta kiinni se 70 kuutioinen sylinteri, niin olet väärässä. Oma on ollut koko ajan vakio suomenlakien mukaan kuristettu mopo sen mitä se on näitä teitä tallannut, joskus pihassa koitin aikoinani tehoputkea siinä se. Ja taas ei pidä vetää sinunkaan herneitä nenään. En halua järjestää mitään väittely tilaisuutta tänne kysymyksestäni johtuen ja ihan huumorilla heitin tuon "järkevä ostos" jutun.
22.2.2009 18:34
Joo, peace vaan. "Krapulapäivä" ja "huumori" on toisensa pois sulkevia asioita...
24.2.2009 19:34
ovatko varjo ihmiset kiinostuneita honda v2 miitistä?
25.2.2009 21:58
Tota noin... varmaankin vähän väärähkö ketju, mutta kun puhuit siitä että katso että kone yms. osat on reilassa, niin että kun en itse tuota arvostelua hallitse, niin ajattelin sitten ostaa pyörän liikkeestä. Jos liike on vähänkin tunnetumpi, niin uskaltaako pyörää ilman sen kummempia katsauksia ostaa?
25.2.2009 22:29
80-Kaitsu kirjoitti:Tota noin... varmaankin vähän väärähkö ketju, mutta kun puhuit siitä että katso että kone yms. osat on reilassa, niin että kun en itse tuota arvostelua hallitse, niin ajattelin sitten ostaa pyörän liikkeestä. Jos liike on vähänkin tunnetumpi, niin uskaltaako pyörää ilman sen kummempia katsauksia ostaa?
Tottakai kannattaa katsoa ensiksikin ajomäärä ja kulutusosien kunto (renkaat, ketjut/rattaat yms.)
25.2.2009 23:56
Mitäs varjossa on yleensä vakuutukset, kun kesäksi tulee varmaan hankittua tälläinen. Täytyy alkaa selvittämään etukäteen kaikkea, jopa vähän tyhmiäkin kysymyksiä kuten tämä.
28.2.2009 12:43
-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:14, muokattu yhteensä 1 kerran
1.3.2009 14:52
-
Viimeksi muokannut ASDMoro päivämäärä 8.4.2017 20:04, muokattu yhteensä 1 kerran
3.3.2009 15:16
Kun tuota tietopankkia selailin, niin että kun tuossa shadowissa ja varderossa on sama moottori, niin onko shadoweissakin joissain vuosimalleissa esim. suorasuikutus tai tehojen putoaminen?
3.3.2009 20:27
80-Kaitsu kirjoitti:Kun tuota tietopankkia selailin, niin että kun tuossa shadowissa ja varderossa on sama moottori, niin onko shadoweissakin joissain vuosimalleissa esim. suorasuikutus tai tehojen putoaminen?
1999 - 2007 vuosimallisissa on kaasuttimet, eli kaikissa Varjoissa on kaasuttimet, koska Varjon valmistushan loppui vuonna 2007. Ja kaikissa on se 11kW. Varreen tuli ruisku vuonna 2007.
4.3.2009 17:56
No johan oli omituinen myyjä, kun väitti, että Shadow on tämän vuoden malli.
Ja ken puhuikaan tuosta mintunvihreästä Shadowista, niin jos haluaisi omasta Varjostaan uniikin, niin olisiko miten pitkä/hankala homma maalata oma pyörä? Itselläni on jonkinlainen sähkökompura- kynäruisku, jolla lienee ollut tarkoitus maalata lähinnä pieniä esineitä, kuten pienoimalleja tai ruuveja... Tuohon virheettömään maalipintaan jos tavoitellaan niin siihen tarvitaan (kuulemani mukaan) ainakin aluksi maalaamista varten tarkoitettu, hyvin tuuletettu tila. Työvaiheina on ilmeisesti entisen maalin karkeaksihionta, sen jälkeen putsaus ->pohjamaali -> pintamaali -> lakkaus. Onko tässä tarvittava tieto pyörän maalaamiseen, vai pystyykö joku vielä paremmin homman ohjeistamaan?