11.7.2006 20:45
Ansta kirjoitti:me ostettii tollane Honda CB100.
Ongelma on, että se ei siedä täyttä kaasua paikaltaan. Siis sellain jos lyö kaasun pohjaan se hyytyy. MUTTA jos pintakaasulla nostaa kierroksia ja lyö pohjaan sitten ottaa kaikki.
Ajossa sama homma. Jos lähtee kiihdyttämään täyskaasulla se hyytyy, muttakun vähän aikaa kiihdyttää vaik puolkaasulla se sietää täyden kaasun.?
11.7.2006 21:57
12.7.2006 0:01
12.7.2006 0:09
Sleepperi kirjoitti:Mitä onko kaikki Cb kuskit jääny terassille vallan näin komeilla kesä keleillä vai matkustanu Arabiaan öljyn peräs, kun hiljaiselta vaikuttaa tämä topicci.??
12.7.2006 10:23
12.7.2006 18:31
12.7.2006 19:37
12.7.2006 19:41
12.7.2006 20:03
pääjehu kirjoitti:Ei siitä ilmajäähdytyksestä kannata huolehtia, ja kyllä sen hyvin pitäisi kestää, onhan siinä sentään hondan idioottivarma 4t-kone
12.7.2006 20:17
18.7.2006 18:15
18.7.2006 18:42
Henu-89 kirjoitti:no ni,kuka myy mulle CB;n halvalla?? tai sit vaihtaa shadowiin,sillon pitää kuitenkin minun pyytää about 2000 euroa väliä...
onko hyvä vekotin??
kestääkö oikeesti??
eli ei tarvii olla joka ajoa ennen tai joka ajon jälkeen kokoomassa pyörää uusiks/purkamassa???
19.7.2006 16:02
Tume34 kirjoitti:Henu-89 kirjoitti:
Nettimotossa oli vielä eilen reilu 600e todella siistin näkönen CB125 Deluxe. Enää ei näyttäny olevan, mutta ei sitä tiiä jos uudelleen ilmaantuu.
On hyvä vekotin, aivan loistava etten sanoisi.
Kestää oikeastikin, kunhan pidät huolen ettei se ole musta CB125. Jos on vähänkään paremmin pidetty, niin ei tartte kuin pari kertaa kesässä öljyt vaihtaa ja huoletonta ajoa vaan. Allekirjoittaneella tuli viime kesänä n.14tkm CB.llä ajettua, ja ainoa vika oli kannentiiviste joka hajosi juuri ennen talvea. Mittarissa oli silloin 55tkm kun se minulle tuli, lähtiessä melkein 69tkm.
19.7.2006 16:17
Henu-89 kirjoitti:
musta??
onko kalliit osat??
mitenkäs männän vaihdot ja semmoset onko kovinkin kinkkisiä väsätä??
kärsiikö ajaa pitkää matkaa???
20.7.2006 18:01