Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
12.9.2012 20:39
Ei välttämättä ole sitä liitintä siellä jäljellä, ts. aika syönyt
. Etsi samanväriset yksinäiset johdot sieltä piuhojen seasta ja jos löytyy liitin niin pistä siihen kii, jos ei niin tee uudet liittimet johtoihin.
Atvrider: Jos se tuntuu ettei sitä sieltä saa irti niin anna olla ja kylvetä se öljyssä koko klöntti ja jos vielä lämpimässä öljyssä niin luulis olevan hyvä.
12.9.2012 21:57
Mul ois alakerta myynnis jos haluut rempatun ja toimivan
12.9.2012 23:19
Eipä taida piikin alakertaan mennä 60mm iskulla oleva kampura ilman lohkojen muokkausta
mutta kiitos neuvoista!
15.9.2012 11:56
Mitkähän seokset detsin tankkiin? n
15.9.2012 13:06
2-2,5% o jees.
15.9.2012 14:41
Onkos kellään tietoa miten hyvin kävis -88 YZ:tän etujarrut -91 DT:seen? Levy ainakin näyttäis olevan täsmälleen sama, mutta käykö jarrusatula suoraan detsin keulaan?
Pitäis saada jotain parannusta noihin DT:n kammottaviin vakioetujarruihin.
15.9.2012 18:52
Ite sain sen pitämään yllättävän hyvin kun säädin sitä ruuvia jolla määritetään missä kohtaa kahvan liikettä se alkaa jarruttamaan nesteet vaihdoin samalla. Pitää monta kertaa paremmin kuin ennen
15.9.2012 21:20
Mulla on se pohjassa, mut syy saattaa olla kuluneessa levyssä ku se alkaa olla tän malliset: )(
Jarrupalat on kohtuullisen uudet ja samoin nesteet.
Katon jos sais diilin noista YZ:tan jarruista, mut jos ei, taitaa olla uuden levyn paikka.
18.9.2012 7:47
Paljonko voi detsin kantta madaltaa ja tuleeko paljon tehoa lisää ja tarviiko sen jälkeen vaihtaa erillainen tulppa?
19.9.2012 10:24
Kansi kannattaa aina sen mukaan madaltaa että paljealueen välys on 0,8-1mm.
Kovemmat puristukset vaikuttaa aina eniten alavääntöön (ei kuitenkaan paljoa) ja madalluksen hyöty laskee korkeammille kierroksille mentäessä.
BR9ES tulppa on sopiva, ja kasin voi heittää jos syö tulppia liikaa
19.9.2012 16:48
Ei vittu lähtöö järki tuon dalttonin kans.. Nyt nasahti kolmas mäntä. Ensimmääsellä kertaa pakoaukonsäädin männän väliin ja mäntä tuhannenpillunpäreeksi, toisella kertaa pytystä lähti pala särkien männänrenkaat ja männän, tälläkertaa taas männänrenkaat poikki ja mäntä renkaiden kohdalta paskana pakoaukonpuolelta.
Kumma ku tuo hajuaa aina pakoaukon kohrilta.. Toimiiko tuo ny sit enää mitenkää päin jos nappaan koko pakoaukonsäätimen pois tuolta? Tahtoo vittuulla kaiken aikaa jos jotenki
19.9.2012 17:09
Kai oot tarkistanu ettei se laippa pääse pytyn puolelle tulemaan yhtään?
19.9.2012 17:10
ei sitä saa ottaa pois. Mul leipas kerran ku vuoti pakoaukon säätäjän kumitiivisteet
Pakoaukon puolelta leipas kuten aina
19.9.2012 21:07
Juu säädin ei pääse yhtään pytyn puolelle, pytty on porattu ja sitä mukaa myös itse otettu säätimestä palaa pois ettei ota mäntään.
19.9.2012 21:29
Voisko olla että tuorevoitelu ei oo pelannu eli ei oo saanu öljyä tai sitte saanu liikaa ilmaa. Tutulla meni moposta tuorevoitelupumppu ni suli männänrenkaat yhteen pakoaukon puolelt.