Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
12.8.2011 0:41
xtrem3 kirjoitti:Nyt alkaa toivo loppua ton romun kanssa...
Eli nyt on sitten taas vaihteeks sytytyksessä vikaa...
Kertokaapa mistä alkaa etsiä vikaa, kun tulppa, tulpanhattu, johto ja puola on vaihdettu eikä siltikään toimi. Magneetonkopan avasin ja staattorin checkkasin, eikä ainakaan ulkopuolelta näkynyt mitään vaurioita. Vika ilmeni kesken ajon. Yhtäkkiä sammui ja lähti hirveän työntämisen jälkeen 15 sekunniksi käymään ja sitten taas sammui äkisti eikä ole lähtenyt käyntiin. Ja ei ole leiponut millään tavalla.
Itellä oli cdi:ssä vika, kun oli se silikonipuoli kulunut puhki ja hankasi cdi:n sisuskalut runkoon niin katkas sytkän aina. Pari palaa sähköteippiä ja asia korjaantu.
Toinen sytkä vika aikoineen oli kun impulssianturi oli mennyt paskaks. Kesken ajon sammui, eikä lähtenyt millään käyntiin, silloinkin meinas hermot mennä kun vikaa ei löytänyt sitten mistään.
12.8.2011 14:24
Näyttäis olevan jollain cr:n putki cermuun myynnissä kannattaa katsoa.
Voin kertoa myös, että löytyy myös paljon muutakin crm osaa.
13.8.2011 16:58
haluaisko joku joka on muokannu crf/crän katteet cermiin nii laittaa kuvan takalipan muokkauksesta ku itellä ei oikeen halua löytää paikkaa?
14.8.2011 18:57
{sammy} kirjoitti:haluaisko joku joka on muokannu crf/crän katteet cermiin nii laittaa kuvan takalipan muokkauksesta ku itellä ei oikeen halua löytää paikkaa?
Ite lyhensin 4cm niitä rungonpäitä ja levitin jonniin verran, niin lippa kävi suoraan. sit vaan leikkelin sieltä penkin alta ylimääräset pois ja porasin reijän että se kävi siihen reiälliseen kaareen mikä siin o.
14.8.2011 19:23
kertokaahan minkälaisia lastentauteja/tyyppivikoja cermissä on ja mitä kannattaa erityisesti tutkia jos käy kattomas ja testaamas??
14.8.2011 19:25
Eipä ole mitään erityisen heikkoa kohtaan. Perushuollot jos on tehty, niin mennään pitkälle.
19.8.2011 7:26
Mikäs on vilkkurelees ku yhtä vilkkuu vilkuttaa iha normaalisti, mut sitku laittaa 2 vilkkuu kiinni ni kuuluu kova surina ja vilkuttaa nopeesti? Takavilkku vilkkuu himmeesti ja välillä vilkut jää palamaan.
21.8.2011 15:57
Miten tämmönen crm pärjää maastossa? Kestääkö hyppyjä? Ja sitten paljonko on tehoo 180cc malossin kanssa? Niin ja mitä eroja tässä on cr:ään? Kone ilmeisesti, mutta alusta sama tai ainakin osat menee päikseen?
21.8.2011 22:12
Maastossa ihan hyvä jos on iskarit kunnossa. Ite hyppinytkin, vaikka eihän toi mikää crossipyöräolekkaan.
22.8.2011 7:25
Seppoman kirjoitti:Miten tämmönen crm pärjää maastossa? Kestääkö hyppyjä? Ja sitten paljonko on tehoo 180cc malossin kanssa? Niin ja mitä eroja tässä on cr:ään? Kone ilmeisesti, mutta alusta sama tai ainakin osat menee päikseen?
Ei mee osat päiksee et pienet modaukset pitää tehdä melkein kaikkiin osiin jos haluu saaha kiinni.
Oli nähtäväst vilkkurele huonossa kunnossa. Vika korjautui kun vaihdoin uuden.
22.8.2011 22:38
Käykö NSR:n ja CRM:n sylinterit molempiin kevareihin??
23.8.2011 8:52
Käyhän ne, mutta pakoaukonsäätimet on erilaiset.
23.8.2011 22:09
Noniiin nyt tuli ensimmäinen vika Hondassa: ajelin sillä vielä muutama päivä aikaa mutta nyt ei käynnisty. Katsoin jo että kipinä tulee ja tulppa oli märkä, välillä sain potkimisen jälkeen hondan lupaamaan, mut paukautti sit putkesta. oisko sytkä pielessä? miten se katottas? onko ehdotuksia mitä kannattaa kattoo? voiks tulppa olla rikki jotenki vaikka tulee kipinä
?
24.8.2011 0:31
Seppoman kirjoitti:Miten tämmönen crm pärjää maastossa? Kestääkö hyppyjä? Ja sitten paljonko on tehoo 180cc malossin kanssa? Niin ja mitä eroja tässä on cr:ään? Kone ilmeisesti, mutta alusta sama tai ainakin osat menee päikseen?
Hyvin pärjää maastossa tosin minun hyppyjä raalla ei tainnu iskari kestää eli meni iskari paskaksi vissiin just niitte hyppyjen takia
ja löytyy ihan mukavasti potkua satakasikymppisellä
24.8.2011 20:37
noniin tänään ajelin jo tyytyväisenä uuden tulpan ansiosta, kunnes ei tullut enää edes kipinää! neuvoja?