Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
26.11.2012 16:51
tietääkö kukaan että onko xt alusta sama kun mopo dtssä?:D runko näyttäiss olevan ainakin sama. Jos siihen vaihtais dt katteet, penkin ja tankin:)?
27.11.2012 20:46
Alusta on aika pitkälle samaa kun mopo detsissä. Takaiskarina ainakin mulla on tarran mukaan sach. Keula ainakin sama ku mopossa. Tankki ei mene ainakaan helpolla paikalleen, kun xt:ssä on sylinteri & kansi korkeammalla kun mopossa. Takakatteet voikin mennä aika kivuttomasti, tosin xt:ssä on änkkä sellatti että joutuisi leikkaamaan sen sivukatteen. Ja eikös jommankumman takasivukatteen takana ole jotain sähköhommeleita, ja vakio sivukate on sellaiseksi kopaksi valettu, ettei sinne menisi vettä ja muuta paskaa niin paljon.
11.1.2013 22:17
Onko kukaan lamppuja vaihdellu näihin? Etulamppua mietin että saiskos jotenkin kirkkaampaa polttimoa eteen, ehkä jotakin sinisen/valkoisen sävyistä? Mikä on polttimon malli? :o
EDIT: Xenonit ei kinosta.
26.1.2013 16:02
Tietääkö kukaaaan? Ajattelin että jos ostais V-facen niin siinä olisi se H4-polttimo johon ostais sitte sopivan kannan, valoteho varmaan hiukan paranis? Kenelläkään kokemuksia?
27.1.2013 17:39
Itseasiassa V-Facessa on HS1-polttimo, H4 kanta sopii siihen.
27.1.2013 21:46
«AnÐiS» kirjoitti:Itseasiassa V-Facessa on HS1-polttimo, H4 kanta sopii siihen.
Joo niin olen käsittänyt, mitenkä valoteho tuossa? Hirveästi ei mitään kuvia ole löytynyt eikä mitään tietoja
31.1.2013 17:48
Luultavasti parempi kuin vakiossa. Itse vaihdoin mopooni Polisport LMX-maskin (HS1 siinäkin) ja ainaki sen kanssa valokuvio parani reippaasti.
1.2.2013 1:25
Okei eli kannattava ostos, kiitos tiedosta
1.2.2013 19:46
Joo kyllä todellakin kannattaa! Jos tässä on sama umpio kuin mopoDT:ssä niin koet valaistumisen
Ja samalla ulkonäkökin muuttuu rutkasti paremmaksi.
6.2.2013 21:44
Miten voin nostaa peräpäätä XT:stä?
7.2.2013 1:01
Siellä iskarissahan on sellanen säätötsydeemi. Avaat pultin, nostat perää ja laitat pultin takasin paikoilleen. Voi olla et tarviit kaveria nostamaan sitä perää ylöspäin. Ainakin helpottaa hommaa
7.2.2013 22:18
Kävin tuossa kattelemassa sitä äsken. Näytti siltä että se oli jo ylä-asennossa. Onko jotain muuta tapaa nostaa perää? Onko sopivia koropaloja saatavilla, ei ole ainakaan vastaan tullut kun olen etsinyt?
8.2.2013 0:42
Kai siihen iskariin päähän saisi jotain jatkoa tehtyä, mutta älä nyt siitä perästä tee liian korkeaa. Ei näytä pian enää hyvältä. Tuskinpa myös tuohon pyörään mitään korokepaloja valmiina myydään(?)
8.2.2013 1:53
No ei tarkoitus mitään 10cm korkoa ole laittaa mutta pari senttiä jos saisi ylemmäksi.
Esim tässä nätti;
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 5/id25781/
18.2.2013 1:50
mistä noita xt:n enduro renkaita saa ja käykö suoraan ihan xt125x:ään vai pitääkö olla tuo R
itellä ei ole koko pyörää ja pitkä aika kunnes saan eli en tiedä prätkästä yhtään mitään