Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

30.7.2008 22:48

vedä se vaijeri nolla kohasta sormineen niin pitkälle ku tulee ja mittaa se väli ja säädä solenoidiin...

30.7.2008 23:01

JGGA kirjoitti:vedä se vaijeri nolla kohasta sormineen niin pitkälle ku tulee ja mittaa se väli ja säädä solenoidiin...


oon tehny ton jo.

31.7.2008 16:31

vaijeri irti laipasta? tai poikki..?

31.7.2008 18:33

Onko nois uudemmis af1 pyöris 17 vai 16 tuuman vanteet siis tarkotan noita 90 luvun pyöriä kun tuo oma on jtn 88 tai 89 mutta käyttöön otettu vuonna 90 ja siinä on 16 tuuman vanteet kun ne ei niin hirveen yleisiä ole? :roll:

31.7.2008 23:04

JGGA kirjoitti:vaijeri irti laipasta? tai poikki..?



Ei oo tommosiakaa, en oikee keksi mikä sii on..

1.8.2008 13:12

SCR kirjoitti:
JGGA kirjoitti:vaijeri irti laipasta? tai poikki..?



Ei oo tommosiakaa, en oikee keksi mikä sii on..

ei sit todennäkösesti vaa se 8mm nostoa riitä.

kokeile painaa solenoidi käsin pohjaan, ja sen jälkeen vaijeri säätöruuvista "kireäksi". sitten sen pitäis ainaki avautua niin paljon kun se siellä vaipan sisällä mahtuu. pakkohan se ongelma on olla siin laipan säädössä jos kerran laippa ylös lukittuna repii piikkiä.

1.8.2008 19:28

Ostin tänään Rave2:sen \,,/

Nyt pitää vaan porata se reikä että saan kiinni. Totesin tänään, että se reikä sylinterissä on tukittu jollai paskalla :nörtti: Uskaltaako tuota kotioloissa porata, että onko homma miten helppo kusta?

3.8.2008 16:06

juxo kirjoitti:Onko nois uudemmis af1 pyöris 17 vai 16 tuuman vanteet siis tarkotan noita 90 luvun pyöriä kun tuo oma on jtn 88 tai 89 mutta käyttöön otettu vuonna 90 ja siinä on 16 tuuman vanteet kun ne ei niin hirveen yleisiä ole? :roll:

niiin??

3.8.2008 22:36

Tuli sitte pöörä kaadettua, ja rumat naarmuthan siítäkin jäi... No maalaus on ollu mielessä jo pidemmän aikaa, ja nyt tuli oiva tilaisuus. Pakkohan sitä oli sit alkaa mieleiseks laittamaa ja parin viikon projetkin jälkee tultiin sitten tähän tuloksee:
Kuva

jotain pientä tulossa viellä, etukatteeseen pientä tarraa ja kiillotelua.

Kommenttia ja parannusehdotuksia... Rakentavaakin kommenttii otetaa vastaan

E: kuva ei ilmeisesti sitte näy... Linkki galleriaan

3.8.2008 23:59

Miten vitussa tota paskaa vois säätää ku 6-7 tonnin kierrokset on ku hyppäisit jyrkänteeltä alas... tehot laskee ja pyörä melkein pistää vastaan... Kun on kaasu täysin auki kulkee mukisematta mut ois kiva tietää miten saan ton 6-7 tonnin montun vittuu ei ole kiva ajaa ku pitää kääntää kahvaan ihan saatanasti että menee ton yli... Pyörässä on rave2


Ja onko teillä kuin hiljaset pakoäänet noissa? Kun omassa on hiljasemmat ku Entisessä PV:ssä vakioputkella että on varmaan ihan normaalia

4.8.2008 0:43

Älä ees vertaa PV'n ääniin :D

4.8.2008 1:07

no mulla oli pvssä kovemmat äänet mielestäni :s

4.8.2008 10:14

Sitä mää meinasinkin. PV'ssä on niin paljon ylimääräsiä ääniä mukana :D

4.8.2008 21:09

Mulla puolestaan pitää karseeta mökää :D Änkkä edellisen omistajan toimesta kiinni paskalla patentilla, ( en oo saanu viel aikaseks parannella ) ja putsarina toimii imuäänien kuningas, paiperkrossi.

Niih ja galleriasta löytyy uusia kuvia, käykää katsomassa. ;)

5.8.2008 18:19

Joo no tota oon ravea koittanu säädellä, ja se tuntus nyt olevan säädöissä,

mutta aina kun vaikka ajaa päätietä 80km/h nopeudella, heität pienempää sillee että kierrokset 7 tonnia, kaasu pohjaan ja vauhti ei kiihdy yhtään mihinkään. VOiko tolle tehä jotaki? ku menee ton 7 tonnin yli toimii hyvin. en usko että on seoksistakaan kiinni, laitoin neulaa molempiin suuntiin ja tekee samaa... rave auki tällä hetkellä 20 kierrosta kiinni asennosta