5.6.2009 10:41
siakku kirjoitti:Onneks nyt on sadekelit meneillää, ku tänää katkes kytkinvaijeri \o/ Onneks ei ollu pitkä matka kotii, nii pääs pelkäl kaasul ja samal vaihteel ja onneks oli viel pieni vaihde pääl =D Kellää tietoo paljo suunnillee toi uus vaijeri? ^_^
5.6.2009 17:16
5.6.2009 18:59
samuli91 kirjoitti:ÖsQ: Mite ihmees korjaus voi maksaa 2600 :O ainakin kun noita sun kuvia katoin niin en huomannu kuin kosmeettisia vaurota katteis yms. Hyvä säkä silti jos saat voittoa vakuutukselta Yleensähän nois kolareis pääsee kyllä aika hyvin voitolle..
Pystykkö myymään mulle putken+ vakioänärin tosta? vai onko vakuutus niin tarkka ettei edes hajonneita osia saa myydä?
Ja rasvakkaa hyvät ihmiset niitä vaijereitanne!!
5.6.2009 19:57
bullcat kirjoitti:ntjt kirjoitti:Viriosia ei oikeestaan tarvi ku suuremman suuttimen jonka saa helposti, sit putsarista se imuseinä ja flärpäke pois ja putkesta rälläkällä vakioänkkä irti ja joku slipari tilalle, tai tyhjätä vakioputki.
Paljonko Auttaa jos nua virit tekee? Kiihtyykö kuinka paljon paremmin ja vaikuttaako kulkuu?
5.6.2009 20:09
ÖsQ kirjoitti:samuli91 kirjoitti:ÖsQ: Mite ihmees korjaus voi maksaa 2600 :O ainakin kun noita sun kuvia katoin niin en huomannu kuin kosmeettisia vaurota katteis yms. Hyvä säkä silti jos saat voittoa vakuutukselta Yleensähän nois kolareis pääsee kyllä aika hyvin voitolle..
Pystykkö myymään mulle putken+ vakioänärin tosta? vai onko vakuutus niin tarkka ettei edes hajonneita osia saa myydä?
ei tosa ees näy kylläkään kaikki naarmut. mutta ku vein sinne vahinkotarkastukseen nii se katto että etujarrun siinä nestesäiliösä oli semmonen kuluma nii vaihtoon
se otti kaikesta ja tohon on laskettu vielä se korjaus palkkaki.
mun pitää kysyä sitte tosta putkijutusta ku mulle soitetaan saampa taas enemmän rahaa. ku sua ei varmaankaan haittaa mitkään pikku naarmut
6.6.2009 1:54
ÖsQ kirjoitti:samuli91 kirjoitti:ÖsQ: Mite ihmees korjaus voi maksaa 2600 :O ainakin kun noita sun kuvia katoin niin en huomannu kuin kosmeettisia vaurota katteis yms. Hyvä säkä silti jos saat voittoa vakuutukselta Yleensähän nois kolareis pääsee kyllä aika hyvin voitolle..
ei tosa ees näy kylläkään kaikki naarmut. mutta ku vein sinne vahinkotarkastukseen nii se katto että etujarrun siinä nestesäiliösä oli semmonen kuluma nii vaihtoon
mun pitää kysyä sitte tosta putkijutusta ku mulle soitetaan saampa taas enemmän rahaa. ku sua ei varmaankaan haittaa mitkään pikku naarmut
6.6.2009 12:46
Hukkis kirjoitti:ÖsQ kirjoitti:samuli91 kirjoitti:ÖsQ: Mite ihmees korjaus voi maksaa 2600 :O ainakin kun noita sun kuvia katoin niin en huomannu kuin kosmeettisia vaurota katteis yms. Hyvä säkä silti jos saat voittoa vakuutukselta Yleensähän nois kolareis pääsee kyllä aika hyvin voitolle..
mulle myyt kyl sen putken ! samulil on jo putki pyörässänsä
e: ja samuli et kyl rupee raiskaan toista putkee
EE: niin ja jos tosiaan saat myydä noit osii niin mulle vois laitella takalamppua tulemaan jos se on sulla viel vakion näkönen ?
7.6.2009 23:12
8.6.2009 0:27
ÖsQ kirjoitti:*erkele voisin ostaa ton sitte takas avk:lta ja myyä osina, ku nuin hyvä kysyntä .
ja tuli tänään otettuu viivat cbr:rän kans josta oli tyhjenetty änkkää jonku verran (Oli saatanan karseet äänet) nii kyl se kymco vei . cebari kuski selitti sitte kaikkea miksi hävis
8.6.2009 15:09
11.6.2009 0:34
ÖsQ kirjoitti:Tietääkö kukaan mistä saa kymcon osien hintoja selville. tai sitte voiko joku kertoa paljon maksaa se kate misä se vilkku on kiinni?
ja se cebari tais olla ruisku ja mul kiihty vcaan lujempaa lopusa ei ero kasvanu tai pienentyny
11.6.2009 12:07
13.6.2009 16:58
14.6.2009 1:16
14.6.2009 8:36
ÖsQ kirjoitti:sopiiko http://www.motorrad-bach.de/cbr125/html ... togp1.html toi kymcoon? ja mistä löytää kymcostqa rajottimen?