13.6.2007 21:06
13.6.2007 21:08
13.6.2007 21:36
Pikkuniksit käyttöön, eli tukit pakokaasunkierron, kaasarin laitat säätöihin, otat vähä rompetta änkästä ja ostat vaikka kireemmän nokka akselin.Pex---- kirjoitti:Miten saisin tämmöseen kulkemaan sen verran, että pysyisi 100 alueella hyvil liikenteen mukana ettei tarvi repii koko aikaa kaasu pohjas. (Vastaus voi olla tuolla josai mut en jaksas ettii)
13.6.2007 22:10
Pex---- kirjoitti:Miten saisin tämmöseen kulkemaan sen verran, että pysyisi 100 alueella hyvil liikenteen mukana ettei tarvi repii koko aikaa kaasu pohjas. (Vastaus voi olla tuolla josai mut en jaksas ettii)
14.6.2007 11:42
Nii ja ku pystys ajaa nii ei tä pidä ees sitä satasen matkavauhtii ylläsamssoni kirjoitti:Pex---- kirjoitti:Miten saisin tämmöseen kulkemaan sen verran, että pysyisi 100 alueella hyvil liikenteen mukana ettei tarvi repii koko aikaa kaasu pohjas. (Vastaus voi olla tuolla josai mut en jaksas ettii)
no tällähän voi ajaa hana tiskis hyvin kauanki xD
14.6.2007 12:46
14.6.2007 15:26
No se nokka-akseli on se joka liikuttaa niitä venttiilejä. Ja kun on kireempi nokka-akseli niin venttiilit aukee enemmän ja on enemmän aikaa auki, parantaa vääntöö. Ja kyllä sillä pikkasen vaikutusta on, ainakin oikeen kokosen kaasarin kanssa.Pego kirjoitti:mitä se kireempi nokka-akseli auttaa? ja onko vaikeee asentaa.Paljo maksaa? En oo mitenkää perehtyny nokkaakselin vaikutukseen.
14.6.2007 17:43
samssoni kirjoitti:joo dr.gyro jos teet sen ohjeen ni olis aika jees
15.6.2007 18:21
15.6.2007 20:12
15.6.2007 21:11
15.6.2007 22:01
WeDü kirjoitti:Minkä väriset pillerit jäi aamulla ottamatta?
15.6.2007 23:42
Pego kirjoitti:kukaan teistä korottanu perää ja mistä on saanu koropalan?
16.6.2007 9:47
16.6.2007 16:20