Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
3.8.2012 14:00
kumivasaralla koppaan ko pultit on auki nii joha lähtee
3.8.2012 15:54
Jep näi se lähtee
On muute iha saatanan tiuukas, vissii se magneetti imee sitä itteensä.
3.8.2012 18:45
Joo o , purin startin vaihoin hiilet ko niitä ei ollu ollenkaan ja löin startin paikalleen niin ei mittään . Pari kertaa pyörähti ja sitte nyt vain solenoidi napsahtaa .. Mikä on pojat vikana?
3.8.2012 20:15
tyhjäakku?
3.8.2012 20:25
Täynnä se on
4.8.2012 12:31
Onko johot hyvi kiinni?
Kokeile ekana joillakin piuhoilla suoraan vaikka auton akkuun pyöriikö ja jos ei toimi niin uusiks vaan auki, joku voi olla huonosti paikoillaan tai lähtenyt irti.
4.8.2012 15:42
L_rppa kirjoitti:Onko satakaksfemmalla oikean kokoinen mäntä laitettu rempassa sisään? Oothan ainakin kattonu pakoaukonsäätimen että nousee kunnolla ylös?
Samankokoinen mäntä kuin oli alunperin ja ihan jämäkältä vaikutti
Toinen pakoaukon läppä repsotti vähän niin ajattelin ottaa kokonaan pois kun eihän se vaikuta kuin alavääntöön? Testasin uusiks puristuspainettaa niin että läppä ylhäällä niin anto 8,5 bar...? Onko se siis liian vähän? Tyhjäkäynnillä pyörä kuulostaa ihan hyvältä jne, mutta ajossa ei vaa löydy puhtia
Auttaisiko video ajosta mitään?
7.8.2012 1:36
Mitä tarvii purkaa että pääsee vilkkureleeseen käsiksi?
Ja millä sais takajarrusta sen paloja pidättelevän pultin auki? Aivan järjettömän tiukassa ja vielä talttapääruuvi..
7.8.2012 12:10
Eikös vilkkurele ole penkin alla? ja kokeile lyömällä vasaralla siihen avaimen päähän ja suihkuta jotaki sinne kierteeseen
7.8.2012 20:28
^Nice^ kirjoitti:Eikös vilkkurele ole penkin alla? ja kokeile lyömällä vasaralla siihen avaimen päähän ja suihkuta jotaki sinne kierteeseen
Rele on penkin alla sen pienen "säilytystilan" takana
9.8.2012 12:17
Nasse leikkas kii mitä ilmeisemmin öljy pumpun rikkoutumisen seurauksena
, mutta nyt on pyörä korjattu
Otan tuorevoitelun nyt pois käytöstä ja mietin onko herroilla kokemusta moni prosenttisella seoksella kannattaisi ajella ja että mitä muuta vaikutusta tuorevooitelun poistamisella on. Luin hieman asiasta ja menin sekaisin näiden juttujen kanssa ja toivon, että joku voisi tiivistää tämän asian tähän
9.8.2012 13:32
aa2 kirjoitti:Nasse leikkas kii mitä ilmeisemmin öljy pumpun rikkoutumisen seurauksena
, mutta nyt on pyörä korjattu
Otan tuorevoitelun nyt pois käytöstä ja mietin onko herroilla kokemusta moni prosenttisella seoksella kannattaisi ajella ja että mitä muuta vaikutusta tuorevooitelun poistamisella on. Luin hieman asiasta ja menin sekaisin näiden juttujen kanssa ja toivon, että joku voisi tiivistää tämän asian tähän
aika moni ajaa 2,5-3 % seoksilla. muista tukkia kaasarista se öljyletkun nippa nii ei vetele ilmoja sieltä.
jos jollai tarvetta uudelle nsr takajarru levylle, madalletulle kannelle, pa säädin osille yms yms nii yv:tä tulee
9.8.2012 18:14
Jebou, ite vedän kans aina 2,5-3,5% seoksella, yleensä tuollaset vajaa kolme, mut jos kunno kengitys eessä ni sit 3,5%. TAi no en mie pyörää kiusaa yleensäkkää, mut jos enemmi motariajoa eessä ni sitten. Silloinki annan välikaasuja ja ajan muuteki niiku 2t:llä kuuluu.
9.8.2012 20:57
Itte kyllä korjasiin öljypumpun, on paljon mukavempi rällätä ko ei tartte öljyjen kans räpiä niinkö rossilla