Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

4.9.2009 15:03

Nyt on hatamoton änkkä kiinni. Samalla myös mikilon myynnissä..

4.9.2009 16:46

Miksikäs tämmöinen ratkaisu? :roll:

4.9.2009 17:36

mikael34 kirjoitti:Nyt on hatamoton änkkä kiinni. Samalla myös mikilon myynnissä..
Sitte ku vielä saat myytyä tämän nii onnittelen!

4.9.2009 17:54

mikael34 kirjoitti:Nyt on hatamoton änkkä kiinni. Samalla myös mikilon myynnissä..

Millaset äänet on tolla hatamotolla?

4.9.2009 18:11

Äänet parani ja omasta mielestäni paremman näkönen. 2 tahtiin ajattelin seuraavaksi siirtyä, kun tehoa sais vielä vähän löytyä

12.9.2009 18:15

Vähän on hiljasta täällä... monella mototisa nyt on mikiloni?

13.9.2009 21:35

ei kukaa kehtaa myöntää

14.9.2009 20:34

Tänään saapui Mikiloni pihaan. Tuli sininen 250cc punaisen sijasta, ehdin kylläkin jo tuon punaisen valitsemista katua. Katsotaan jos se menisi piikkisen kilpiin, eihän koko vehjettä tarvitse konttorilla näyttää. Kunhan paprut ovat 125cc:n.

Ensivikoja: Nopeusmittari huijaa aivan hel*etisti, kierroslukumittari ei toimi, takaiskari falskaa ja keula ei palaudu kunnolla ylös.

Perustärinät sekä löysät pultit kuuluvat myös asiaan. Ja kuviahan löytyy galleriasta.
Viimeksi muokannut _E_Z_ päivämäärä 14.9.2009 20:37, muokattu yhteensä 1 kerran

14.9.2009 20:37

mjötäääh meinasit liikkeestä saavas 250cc pyörän piikin papereilla??? :eek: 8o

14.9.2009 20:39

Katsotaan että minkälaiset paperit sieltä postiluukkuun vilahtaa. Mukana tulleissa kuiteissa luki että 125cc, koneessa taasen 250cc.

14.9.2009 20:42

okei :D piikin paprut ois kivat kyl =)

14.9.2009 20:51

Vaiha keulaan öljyt, ja miten takaiskari falskaa?

14.9.2009 20:58

Ilmeisesti tässä oli ilmakeula eli ei onnistu.

14.9.2009 21:07

ja vitut. jos ilmakeula nii siel on ilmantäyttöventtiilit.

14.9.2009 21:15

Keulan paineidenpäästöruuvit ovat löysällä, voisiko tämä olla syy? :D Rungon kiinnitykset takaiskarille ovat ilmeisesti liian kaukana toisistaan joten iskari ei kiristy kunnolla. Pitäisi vissiinkin sinne sisäpuolelle heittää prikkaa väliin. Kahdeksaan kiloon (80Nm) kiristin pultin ja siltikin klotasi.