7.1.2009 20:46
zeiou kirjoitti:Tietääkö noista välityksistä kukaan, että mitkä olisivat parhaat? Jos ostaisi taakse pienemmän rattaan, tietäisi tosiaan vain, että kuinka paljon pienemmän, jotta sitä nopeutta tulisi lisää? :roll:
7.1.2009 23:45
Veitsi kirjoitti:zeiou kirjoitti:Tietääkö noista välityksistä kukaan, että mitkä olisivat parhaat? Jos ostaisi taakse pienemmän rattaan, tietäisi tosiaan vain, että kuinka paljon pienemmän, jotta sitä nopeutta tulisi lisää?
Ei välttämättä kannata hirveästi muuttaa kokoja vakioratastuksesta.
Ainakin siltä pohjalta mitä olen itse ymmärtänyt/kuullut Shadowsta on kyseessä verrattain laiska - joskin viihdyttävä ja komia - ajopeli, joka ei oikein jaksa kiihtyä edes vakio rattailla saatika sitten kivuta mäkiä. Mutta jos asut jossakin pohjanmaalla, missä ei mäkiä ole nimeksikään niin silloinhan voisi hieman muutella..?
En kuitenkaan tyrkytä mielipidettäni, sillä itse en Varjoa omista. Kunhan vain lukemani perusteella esitin teoriaa.
Ps. Paljonkos se sinun Varjosi oikein kulkeekaan nytten? Eihän kyseessä kumminkaan ole semmoinen vehje jolla uskaltautuisi moottoritielle..? Tai eihän se näissä olekaan ideana.
9.1.2009 21:21
17.1.2009 1:45
20.1.2009 22:03
mustavi kirjoitti:Täytyy kaivaa korjausoppaasta systeemin kuvat taas esiin jos ketään kiinnostaa.
21.1.2009 12:55
25.1.2009 17:15
25.1.2009 19:39
25.1.2009 19:47
25.1.2009 23:47
Bronn kirjoitti:Olis tarkotus varjol ens kesän päristellä (mikäli nyh se kortin saan vaan) niin kuinkas paljon tämä kulkee vakiona? Ja mitä nyt olen lukenut niin tätä on suht vaikea laittaa kulkemaan vähän pirteämmin. Millanen varjon etulamppu valoteho oikein on pimeällä ajaessa? Kun jos tätä on vaikea vähän piristää niin miettisin jos niillä rahoilla saisi hommattua aidon xenonin nokalle.
30.1.2009 17:07
30.1.2009 22:02
30.1.2009 22:41
30.1.2009 23:52
2.2.2009 21:53