30.5.2009 8:29
samuli91 kirjoitti:Mulla tuli ekana kortinsaanti päivänä heti joku 500km Ku oltiin suunnitelltu kaverien kans lähtöö kalajoelle ja kortin sain vasta justiin sillon kun piti lähteä.. Mäki oon uuden putken tekoa suunnitellu joka päättyis koneen alle. Ei vaan inspiraatiota oikeen ollu siihe hommaan.. Meinaakko uuden vaimentimen sinne heittää vai vakion?
toi linkki ei mulla ainakaa avautunu kunnolla mut jos tuota kymco naked versiota tarkotat niin on kyllä nätti Ja yhestä kuvasta katottuna näyttäis et tos olis helposti irrotettava vaimeninn+pätkä putkea?? Muotoja varmaan haettu kawan er-6:sta
30.5.2009 14:24
samuli91 kirjoitti:Siinähän ne tuliki ei muuta lisäiltävää mut eikä ne tehot oo kuitenki pääle 9kw? mun mielestä lähellä 10kw.. Ja mistä oot suuttimen saanu? Ite edes sen vertaa jaksanu tutkia että eikös tuos oo ihan kymcon omavalmiste kassu eikä mikään markkinoilla pyörivä?
31.5.2009 19:47
1.6.2009 23:34
2.6.2009 18:10
ÖsQ kirjoitti:onko kukaan repiny niitä tarroja misä lukee kymco ja quannon. nii pois? koska pitäs tietää jääkö siitä jälet jos ne ottaa pois. Akkuki tais mennä paskaksi tänään . nyt on latauksessa ja aamulla selviää onko rikki.
ei ois kyl mikään ihme ku on niitä kiinan akuja
3.6.2009 15:17
3.6.2009 20:06
ntjt kirjoitti:Viriosia ei oikeestaan tarvi ku suuremman suuttimen jonka saa helposti, sit putsarista se imuseinä ja flärpäke pois ja putkesta rälläkällä vakioänkkä irti ja joku slipari tilalle, tai tyhjätä vakioputki.
3.6.2009 22:16
bullcat kirjoitti:ntjt kirjoitti:Viriosia ei oikeestaan tarvi ku suuremman suuttimen jonka saa helposti, sit putsarista se imuseinä ja flärpäke pois ja putkesta rälläkällä vakioänkkä irti ja joku slipari tilalle, tai tyhjätä vakioputki.
Paljonko Auttaa jos nua virit tekee? Kiihtyykö kuinka paljon paremmin ja vaikuttaako kulkuu?
4.6.2009 18:35
4.6.2009 20:59
4.6.2009 21:14
samuli91 kirjoitti:bullcat kirjoitti:ntjt kirjoitti:Viriosia ei oikeestaan tarvi ku suuremman suuttimen jonka saa helposti, sit putsarista se imuseinä ja flärpäke pois ja putkesta rälläkällä vakioänkkä irti ja joku slipari tilalle, tai tyhjätä vakioputki.
Paljonko Auttaa jos nua virit tekee? Kiihtyykö kuinka paljon paremmin ja vaikuttaako kulkuu?
ei ainakaa kovin huomattavaa eroa. tuo nelitahtisten viritys ny on tollasta fiilistelyä vaan ellei oo varautunu suuria summia sijoittaan
Ite oon käyttäny Honda pro oil 10w40. Maahantuojan suosittelemaa. vissii kaikki samanpaksuiset öljyt toimittaa asiansa..
KYMCO tarrat revin tankista eikä jäänyt mitään. kannattaa repia jo ajoissa pois jos haluaa, muuten aurinko voi haalistaa/polttaa sen kiinni siihen jolloin on vittumaista repiä.
4.6.2009 21:27
ÖsQ kirjoitti:uus kymco kohta alle.. vanha lunastukseen . vahinkoatuli 2600e verran johon kuuluu myös korjaus kulut. eli uskon että lunastukseen. itehhän maksoin tosta 2500e ja saan tosta jotain yli 3000€ ja kun rahnat tulee tilille nii samantien ostaan uus kymco
4.6.2009 21:35
zemz kirjoitti:ÖsQ kirjoitti:uus kymco kohta alle.. vanha lunastukseen . vahinkoatuli 2600e verran johon kuuluu myös korjaus kulut. eli uskon että lunastukseen. itehhän maksoin tosta 2500e ja saan tosta jotain yli 3000€ ja kun rahnat tulee tilille nii samantien ostaan uus kymco
Mitä tapahtu?
4.6.2009 21:42
4.6.2009 22:54
zemz kirjoitti:Owned by the cat! Todella huonoa tuuria sulla...