Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
8.8.2007 15:03
ojatalo kirjoitti:CagivaP kirjoitti:itellä pärräs caciva aika kovasti ja joutu ettii oikeeta kaasua koko aja mut sit vaihoin uuden tulpan ni nyt ottaa kaikki kierrokset loppuu saakka ja on ku eri pyörä. vanhassa tulpassa ei ollu keski diodia!!
D
Hei !
ihan mielenkiinosta kysyn että mikä oli se vanha tulppa merkiltään ja koodiltaan, entäs tämä uusi sitten ?
t.markus
Vanha tulppa oli NGK BR9 EG ja uus NGK BR9 ES..
eg on vähä parempi..
8.8.2007 15:06
Kertokaa ku omassa Planetissa on paikka käynnistyspolkimelle, mut ei ole polinta ni mistä sais sellasen? onko frecciassa polin??
8.8.2007 16:11
CagivaP kirjoitti:ojatalo kirjoitti:CagivaP kirjoitti:itellä pärräs caciva aika kovasti ja joutu ettii oikeeta kaasua koko aja mut sit vaihoin uuden tulpan ni nyt ottaa kaikki kierrokset loppuu saakka ja on ku eri pyörä. vanhassa tulpassa ei ollu keski diodia!!
D
Hei !
ihan mielenkiinosta kysyn että mikä oli se vanha tulppa merkiltään ja koodiltaan, entäs tämä uusi sitten ?
t.markus
Vanha tulppa oli NGK BR9 EG ja uus NGK BR9 ES..
eg on vähä parempi..
Hei !
nyt puhut "puuta heinää", mutta jos teit kuten kirjoitit, niin teit ihan totaalisen väärin.
Kixin'n saa esim W8 "lc" & "ac" enduroista, joskin "mito'n runkoon ei ole olemassa taittuvaa mukana pidettävää poljinta. sellaisen voi tehdä K3 tai W4 mopo polkimesta.
t.markus
8.8.2007 17:06
CagivaP kirjoitti:NGK BR9 EG
Mä en ymmärrä mikä teillä on näitä tulppia vastaan,mulla pelannu ensiluokkaisesti!
8.8.2007 19:06
S^X kirjoitti:CagivaP kirjoitti:NGK BR9 EG
Mä en ymmärrä mikä teillä on näitä tulppia vastaan,mulla pelannu ensiluokkaisesti!
lueppa se alkuper. teksti uudestaan..
12.8.2007 11:08
Moro!
Ostakaapa hyvä Raptori pois:
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=501303
Voin ottaa jonku päristime vaihdos, jos ei oo käteistä maksaa ton verran.
12.8.2007 14:23
Huhhu että tipuin. Aika hyvin jos nelosella on helppo nakki 120km/h, ja 140km/h on pyörän ehdoton maksimi. Mittari nyt voi näyttää vaikka... 180.
25.8.2007 22:16
perkele, gacaiva hyyty varmaa 10km päähäs kotoo. eikä tietenkaän ketän kotona, että olis tullu hakemaa. Vittuettä vitutttaa. tärissy pitemma aikaa vähä enemmä ku normaalisti. Rupes ajossa hyytymää ja pysähyin ni sammu, varmaa jok u laakeri menny. onneks lölysin jonku polkupyörän nii sotkin silää kotii. ranteet auki ja pää täyttee .perkele
26.8.2007 7:54
K31 kirjoitti:perkele, gacaiva hyyty varmaa 10km päähäs kotoo. eikä tietenkaän ketän kotona, että olis tullu hakemaa. Vittuettä vitutttaa. tärissy pitemma aikaa vähä enemmä ku normaalisti. Rupes ajossa hyytymää ja pysähyin ni sammu, varmaa jok u laakeri menny. onneks lölysin jonku polkupyörän nii sotkin silää kotii. ranteet auki ja pää täyttee .perkele
Tää sitä Cagiva kuskien arkea
26.8.2007 9:31
SMRacing kirjoitti:Huhhu että tipuin. Aika hyvin jos nelosella on helppo nakki 120km/h, ja 140km/h on pyörän ehdoton maksimi. Mittari nyt voi näyttää vaikka... 180.
Huhhuh? Vitosella 140 ja nelosella 110? Niinkö? Aika hyvin nuo huiput nousee sulla yhen vaihteen avulla
Sun cagivas taitaa olla vaihteiston välitykset vähä erikoiset?
Tääki on taas turhaa, kun et tiiä, et oon vaihtanu välityksiä. Kiitos tästäki, pädet siis ihan turhaan. Jos opit ensin tutkimaan asiaa, ennenkun alat huutelee saatanan mursu.
26.8.2007 16:18
LoL, voihan se mennä sen vaikka kolmosella jos välit on riittävän pitkät , mutta varmaan hyvin vetää isoilla vaihteilla tehoalueen loppuun,,,,
Ja vitosella 140? Kutonen sitten turha vaihde, vitun pässi. Säädä se sigmas oikein, jos nelosella mennään "helposti" 120km/h, eli 130km/h loppuunsa vingutettuna?
27.8.2007 15:25
En tiedä millane kevari sulla on ollu mut mun kevarit ei kyl kutosel huippuja oo vetäny
DD
27.8.2007 20:46
Siis eikai se millään aavikkoväleillä jaksa 6:lla kiekua. Vakioväleillä kerää/keräsi itellä ainaki parhaiten huippuja ja ihan 6:lla.
Nimim. tt raptorilla 180 mittariin ajanut
27.8.2007 20:54
Ewawillew kirjoitti:En tiedä millane kevari sulla on ollu mut mun kevarit ei kyl kutosel huippuja oo vetäny
DD
Kannattas varmaan siirtyä vähän vähemmän aavikkovälitettyihin vehkeisiin.
27.8.2007 21:37
Krhm mulla ei mtn aavikkovälityksiä oo, en tiiä mihi vitu alamäkeen ootte painanu niillä vehkeillänne, mutta ei mua myöskää kiinnosta? Jos jokaine pitää omista asioistaan huolen ja tommoset turhat pätijät (SMRACING) siirtyvät muualle keskustelemaan omista "tiedoistaan". Et omista raptoria, et ole omistanut raptoria? Mitä sä siis täällä teet?