Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
24.7.2011 21:54
xtrem3 kirjoitti:Hondasta katos kipinä. Tulppa, Tulpanhattu, Tulpanjohto ja puola vaihdettu eikä mitään vaikutusta. Katse kääntyi magneeton puoleen ja avasin ruuvit. Kysymys kuuluu et millä konstilla tuon magneetonkopan saa vedettyä irti? Ei sormivoimin oikein saa riuhtastua...
Muuten mitä varten magneetonkopassa on ylivuotoletku? ja miks siinä myös on sellainen kierteillä oleva ''tulppa''?
Kampea sitä jollain alkuun, ni sit sen pitäis tulla ihan helposti pois
28.7.2011 0:08
Tuli haettua tossa viimeviikolla cermi ja oon huomannu et pätkii samanlaisti ku jollain muulla oli pätkiny kun lueskelin tätä topicia eli 5-7 tonnin kohtiilla ei ole mitään toivoa kiihdyttää. Alakierroksilla ja piikillä tosin jaksaa hyvinkin vetää. Onko ideoita, joku käski säätää rikkaammalle miten se sitten säädetään, neulaa ylös? Missäs pyörässä muuten on kurit? ja mikä se parin millin alumiinilevy on siellä imukaulan ja sylinterin välissä? sellainen kartio
Onko pakoputkessa jotain?
28.7.2011 14:53
Taitaa toi sun kartio olla läppärunko.
31.7.2011 14:15
http://www.nettimoto.com/honda/crm/1163648 uskaltaisko ostaa onjo pyöräl rullattu 65000 vaik onki honda nii eiköhä mikäpyörä vaa rupee lahoo tos vaihees ? sori tietämättömyyteni
kertoisitte pyöränne kulutuksen täys tehona ? : )
31.7.2011 15:29
Moottori on ikuinen huollettuna. Kunnossa oleva kuluttaa 4l satasella 80kmh vauhdissa.
31.7.2011 15:33
Tricky kirjoitti:http://www.nettimoto.com/honda/crm/1163648 uskaltaisko ostaa onjo pyöräl rullattu 65000 vaik onki honda nii eiköhä mikäpyörä vaa rupee lahoo tos vaihees ? sori tietämättömyyteni
kertoisitte pyöränne kulutuksen täys tehona ? : )
omalla ajettu 67 000, ni alkaa olla jo vaihteisto kulunut, mut se riippuu miten sitä on käytetty. kulutus on itellä normi ajossa n.6-7l
31.7.2011 21:31
Onko ideoita, miks Honda vuotaa 2t öljyä ainaku siellä on vähäki enemmän säiliös öljyy, sillon ku valo palaa niin ei vuoda
öljympumpun säädin pari päivää aikaa.
31.7.2011 22:22
Mistä se vuotaa?
31.7.2011 22:33
IIPPA22 kirjoitti:Tricky kirjoitti:http://www.nettimoto.com/honda/crm/1163648 uskaltaisko ostaa onjo pyöräl rullattu 65000 vaik onki honda nii eiköhä mikäpyörä vaa rupee lahoo tos vaihees ? sori tietämättömyyteni
kertoisitte pyöränne kulutuksen täys tehona ? : )
omalla ajettu 67 000, ni alkaa olla jo vaihteisto kulunut, mut se riippuu miten sitä on käytetty. kulutus on itellä normi ajossa n.6-7l
Ittellä oli cermissä mittarissa n.75tkm niin kone toimi täydellisesti, sylkkä ja mäntä oli kyl vaihettu kun ostin..
1.8.2011 0:28
Ylivuotoletkusta..
1.8.2011 19:14
Yo kirjoitti:Ylivuotoletkusta..
Ei tuorevoitelussa ole sellaista. Problem solved.
1.8.2011 21:45
Mikäs se letku sitten on eturattaan yläpuolella kaasarin vieressä joka lähtee sylinterin edestä alakerrasta? Siitä se sitä öljyä kyllä valuttaa aina
1.8.2011 22:10
Se on vaihteiston ja kytkimen huohotus letku. 2-tahti öljy säiliön löydät pyörän oikeanpuolen etukatteen takaa. Vaihteistoon menee 0,7-0,8 litraa öljyä.
1.8.2011 22:57
Nyt ainoana vikana cermissäni esiintyy pienehkö sähkövika: Vilkut toimivat kun kierroksia on noin alle 1000-2000, mutta kun sen ylittää niin vilkut lakkaavat toimivasta, ja taas kun lasken kierroksia niin hyvin vilkkuvat. Mittaristossa kaikki valot välkkyvät oudosti. Pitkät näkyy muttei muuten valot skulaa. Mutta kierroksia lisätessä etuvalo pitkiä käyttäessä valo käy kirkkaammalla. Missä vika?
EDIT1: Nyt sateella ja kosteella ilmalla kaikki sähköt (mukaan lukien vilkut ja valot) skulas täydellisesti ja toimii vieläkin.
3.8.2011 22:20
Maa vikaa?