Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
18.8.2011 11:13
kuka uhrautuu myymään mulle toimivan kdx koneen ?`tarve olisi enemmän kuin suuri
yv:tä vaan jos joltaki löytyy tallinpohjasta moottori tai sen osia !
18.8.2011 18:23
Latexi94 kirjoitti:asaaa kirjoitti:Latexi94 kirjoitti:Mulla on -91 kodexi vireinä kxn pytty, 33 keihini, piperi ja TT-putki. Minkäs kokosta suutinta suosittelisitte? Välit on nyt 15/52 joten mistäs saisin ostettua hieman pienemmän eturattan?
Kokeilemalla selviää suutin... Mikä nykysessä on vikana?
Eturattaita saa esim.
http://www.mc-scatter.com/
Vikana se että kierrosherkkyys ei ole ihan sitä mitä luulisin noilla vireillä olevan, eikä jaksa kiihtyä enää nelosvaihteen jälkeen mihinkään
E: meneekös KXn eturattaat kodexiin?
Menee, mutta eri ketjujaolla ovat eli joudut laittamaan taaksekin KX:n rattaan ja ostamaan uudet ketjut. Itsellä kyseinen setuppi.
Ei tuo kierrosherkkyys kuulostaisi olevan ainakaan pelkästä suuttimesta kiinni, ellei sitten booaa kun väännät kaasua? Kiihtyvyyden luulisi paranevan kun ostat pienempää ratasta, on aika iso tuo 15.
18.8.2011 19:25
nyt lähtee parilla tonnilla kipinävikanen kodeksi nurkista pois. tsekatkaa ilmoitukset ja soitelkaa, jos nappaa.
21.8.2011 9:11
Olisikohan miten kova homma saada 250kx koko moottori tohon 91- kodexiin?
mikä vuosmalli menis parhaiten?
21.8.2011 17:44
Latexi94 kirjoitti:Olisikohan miten kova homma saada 250kx koko moottori tohon 91- kodexiin?
mikä vuosmalli menis parhaiten?
Ei ole kova homma. vm.91-93 koneet saattaa mennä ihan suoraanki.
23.8.2011 18:50
Yrskä_ kirjoitti:Ei ole kova homma. vm.91-93 koneet saattaa mennä ihan suoraanki.
Onko ihan varmaa tietoa? Nimittäin mitä itse nähnyt 250 koneita, on ne aika paljon massiivisempia kuin piikkiset...
23.8.2011 19:05
Maikkimaa kirjoitti:Yrskä_ kirjoitti:Ei ole kova homma. vm.91-93 koneet saattaa mennä ihan suoraanki.
Onko ihan varmaa tietoa? Nimittäin mitä itse nähnyt 250 koneita, on ne aika paljon massiivisempia kuin piikkiset...
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/kawasaki/kdx_125/id16380/
Tuosta viimeisestä kuvasta näkee aika hyvin miten 125 KX:n kone sopii KDX:n runkoon. Veikkaan, että tärisee melko paljon, kun tuossakin 2 korvaketta jätetty kiinnittämättä, pytystä ja alimmainen koneesta. 250ssa lohkothan on hieman erilaiset kuin 125ssa, koska läppärunko tulee pyttyyn kiinni.
http://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 1_51c0.gifhttp://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 1_9c7b.gif
23.8.2011 21:18
Ei ole minun osalta ainakaan varmaa tietoa mutta tuskin se ainakaan paljoa siitä poikkeaa kun vertaa näitä kuvia
http://vintagemx.com.au/wp-content/gall ... _kx250.jpg ja
http://www.supermotors.net/getfile/213130/fullsize/E: UUuuuhhh.. Ku pistää kuolaamaan tuo KXsän alusta.
Pistäkää yyveetä jos olis ylimääräsenä!
24.8.2011 12:46
Minulla on -89 KXn normi keula t-paloineen tuossa tallissa... Samoin on -89 kaasuiskari, joka sitten vaatii enemmän työtä sopiakseen.
24.8.2011 22:05
Onse kumma kun tyyliin kaikkien osien pitää mennä suoraan paikalleen
24.8.2011 22:22
oxstar kirjoitti:Maikkimaa kirjoitti:Yrskä_ kirjoitti:Ei ole kova homma. vm.91-93 koneet saattaa mennä ihan suoraanki.
Onko ihan varmaa tietoa? Nimittäin mitä itse nähnyt 250 koneita, on ne aika paljon massiivisempia kuin piikkiset...
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/kawasaki/kdx_125/id16380/
Tuosta viimeisestä kuvasta näkee aika hyvin miten 125 KX:n kone sopii KDX:n runkoon. Veikkaan, että tärisee melko paljon, kun tuossakin 2 korvaketta jätetty kiinnittämättä, pytystä ja alimmainen koneesta. 250ssa lohkothan on hieman erilaiset kuin 125ssa, koska läppärunko tulee pyttyyn kiinni.
http://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 1_51c0.gifhttp://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 1_9c7b.gif
Tuohan tuossa onkin minun pärräni. Itse asiassa tärinä on aikalailla verrattavissa husseen, mutta tärisee vähän vähemmän. Sen alakiinnikkeen saisi hyvin jos sitä rungon kiinnikkettä siirtäisi noin 3mm sivulle, mutta pysyy hyvin noinkin. Kone vaan pitäis saada säätöihin kunnolla. Tilasin noin 1,5kk sitten kataforilta neulan, mutta eipä ole näkynyt vaikka lupasivat toimituksen 2-4vk. Pitänee ottaa yhteyttä.
Mitäs porukka on tuosta pyörästä mieltä muuten?
25.8.2011 12:53
Revenge kirjoitti:Tuohan tuossa onkin minun pärräni. Itse asiassa tärinä on aikalailla verrattavissa husseen, mutta tärisee vähän vähemmän. Sen alakiinnikkeen saisi hyvin jos sitä rungon kiinnikkettä siirtäisi noin 3mm sivulle, mutta pysyy hyvin noinkin. Kone vaan pitäis saada säätöihin kunnolla. Tilasin noin 1,5kk sitten kataforilta neulan, mutta eipä ole näkynyt vaikka lupasivat toimituksen 2-4vk. Pitänee ottaa yhteyttä.
Mitäs porukka on tuosta pyörästä mieltä muuten?
Onko tuo kone minkä vuosimallin KX125:stä?
25.8.2011 20:53
minkäs vuosmallin kx:n koneet tähän menee? on aika vakavasti harkinnassa koska oma kone on tuhoutunut aika pahasti ja mitä kaikkea siinä tarvitsee tehdä että menee? sytytys sun muut?
26.8.2011 13:03
Mikäs kodexissa vois olla, kun eilen illalla tulin himaan, ja kaikki toimi normaalisti, sit aamulla ku lähden nii ei lähe millään käyntiin, eikä lähe vieläkään?
26.8.2011 13:26
Ei sattuisi että on holvannut bensaa koneeseen, eikä siksi lähde käymään. Vanhoissa kikottimissa on ominaisuutena että bensahana ei kestä jäädä auki, muuten kone täynnä bensaa... Ensimmäisenä yrittäisin pukata käyntiin kaasu pohjassa. Jos ei sillä tokene, tulppa pois ja tsekkaamaan tuleeko kipinää.