12.11.2008 13:37
12.11.2008 14:48
12.11.2008 22:47
27.11.2008 22:36
10.12.2008 21:09
12.12.2008 21:37
18.12.2008 1:18
24.12.2008 13:11
4.1.2009 3:43
4.1.2009 12:17
Morgoth kirjoitti:Jeppis. Kesällä olis tarkotus Varjoa hommailla talliin kun kortin saan silloin taskuun. Olen tuuminut että sitä voisi piristää sen verran mitä siitä suht helposti lähtee. Laserin putkiston ainakin hommaan, ja sitten ilmanputsarin vaihdan paremmin virtaavaan (voisko olla vaikka pipercross?) ja suuttimia isommaksi.
Onko näiden lisäksi vielä jotain muita konsteja millä voisi pyörää piristää suht helposti?
4.1.2009 13:07
4.1.2009 13:40
Rasenger kirjoitti:Onko tietoa voiko turvallisesti yksi kerrallaan löysätä mutterin ja kiristää sitten momenttiavaimella?
4.1.2009 19:39
Rasenger kirjoitti:Morgoth kirjoitti:Olen tuuminut että sitä voisi piristää sen verran mitä siitä suht helposti lähtee. Laserin putkiston ainakin hommaan, ja sitten ilmanputsarin vaihdan paremmin virtaavaan (voisko olla vaikka pipercross?) ja suuttimia isommaksi.
Onko näiden lisäksi vielä jotain muita konsteja millä voisi pyörää piristää suht helposti?
Myös huohotuskaasujen kierrätys takaisin koneeseen kannattaa ottaa pois. Se ei mitenkään edistä moottorin toimintaa, ainoastaan vähentää tehoja (lämmittää imuilman ja lisää sinne palamiskelvotonta täytettä) ja samalla saasteita.
4.1.2009 23:54
Ilmanputsaria ei missään nimessä pidä mennä vaihtamaan ellei ole valmis vaihtamaan myös kaasuttimia.
Eli käytännössä joutuu ostamaan uudet kaasuttimet joissa luistit avautuvat mekaanisesti, sitten voi laittaa ilmanputsariksi vaikka powerfilterin (mitä kukaan järkevä ei tee...) ja toimii kunhan suuttimet ovat oikean kokoiset.
5.1.2009 16:26