9.2.2007 23:45
-Rico- kirjoitti:Balboa kirjoitti:Eikä siinä koneessakaan muuta vikaa oo kun tehot(7,5kw)...Snage kirjoitti:Ei sillä että mulla mitää sanottavaa ois
Tää riejuhan on näitä nelariluumukyykkyjä, tosin hienoimmasta päästä. Ainoo vika on se yammun kone.
Ja eihän tää tietenkään oo pyörä milla ajetaan pitkää matkaa ja sen näkee ulkomuodostakin tää on tarkotettu kaupungissa pyörimiseen ja eihän mikään nelari kemmu oo mikään "teho mylly"... eli jos ei aja pitkää matkaa mutta arvostaa paljon ulkonäköö ja on oltava 4t ni tää on yks vahvimmista...
MUTTA! nää on vaan mielipiteitä
10.2.2007 0:04
Tomiii. kirjoitti:-Rico- kirjoitti:Balboa kirjoitti:Eikä siinä koneessakaan muuta vikaa oo kun tehot(7,5kw)...Snage kirjoitti:Ei sillä että mulla mitää sanottavaa ois
Tää riejuhan on näitä nelariluumukyykkyjä, tosin hienoimmasta päästä. Ainoo vika on se yammun kone.
Ja eihän tää tietenkään oo pyörä milla ajetaan pitkää matkaa ja sen näkee ulkomuodostakin tää on tarkotettu kaupungissa pyörimiseen ja eihän mikään nelari kemmu oo mikään "teho mylly"... eli jos ei aja pitkää matkaa mutta arvostaa paljon ulkonäköö ja on oltava 4t ni tää on yks vahvimmista...
MUTTA! nää on vaan mielipiteitä
Siiiis, nelitahti on silloin oikea valinta jos ajaa pitkiä matkoja, kunha se nyt pysyy nopeusrajotusten mukana? Lähde nyt 2-tahtisella maapalloa kiertää.
10.2.2007 0:07
10.2.2007 0:10
Juu samahan se pitäs olla, mikä on niissä yamahakoneellisissa sendoissa.pulli_paavo kirjoitti:eikö tää riejun käyttämä kone ole sama ku derbi sendassa?
10.2.2007 0:16
10.2.2007 18:07
saa kyllä ,, tää yamahan kone on mielestäni 11kw mutta tehoo vähentää kaasari ja änkkäri sun muut alimitotetut osatpulli_paavo kirjoitti:siinähän on 9-10kw??? eiköhän rijustaki sais ton verran irti jollaki niksillä.
10.2.2007 19:40
jeebo^^ kirjoitti:saa kyllä ,, tää yamahan kone on mielestäni 11kw mutta tehoo vähentää kaasari ja änkkäri sun muut alimitotetut osatpulli_paavo kirjoitti:siinähän on 9-10kw??? eiköhän rijustaki sais ton verran irti jollaki niksillä.
10.2.2007 20:02
Ei ole, ihan ~8,5kw ilman mitään kuristuksia irtoaa.jeebo^^ kirjoitti:saa kyllä ,, tää yamahan kone on mielestäni 11kw mutta tehoo vähentää kaasari ja änkkäri sun muut alimitotetut osatpulli_paavo kirjoitti:siinähän on 9-10kw??? eiköhän rijustaki sais ton verran irti jollaki niksillä.
10.2.2007 23:11
jeebo^^ kirjoitti:saa kyllä ,, tää yamahan kone on mielestäni 11kw mutta tehoo vähentää kaasari ja änkkäri sun muut alimitotetut osatpulli_paavo kirjoitti:siinähän on 9-10kw??? eiköhän rijustaki sais ton verran irti jollaki niksillä.
12.2.2007 15:40
12.2.2007 15:52
Yks mun luokalla oleva rakentelee faitterii...--JK-- kirjoitti:Dodii, elikkä onko kukaan täsä talavenhorroksisa saanu mitää tehtyy pyörälle? Ja niin onko kukaan vaihtanu nuita välejä tähän?
12.2.2007 18:16
Joo sen oon kyl nähny vissii tääl mototiski, jos se on sellanen punanen ja siin on kromiset tuplalamput eesä täl hetkel. Iha komeehan siitä on tulosa, oottelen mielenkiinnolla valmistumista<Tomppa> kirjoitti:Yks mun luokalla oleva rakentelee faitterii...--JK-- kirjoitti:Dodii, elikkä onko kukaan täsä talavenhorroksisa saanu mitää tehtyy pyörälle? Ja niin onko kukaan vaihtanu nuita välejä tähän?
12.2.2007 23:40
13.2.2007 14:46
13.2.2007 15:16
Muutaman sivun ku oisit jaksanu selata nii oisit varmasti saanu seleville . Nooh tehojaha täsä ilmotetaan olevan 7.5 kw eli sama kone ku yamaha xt, ybr, (derbi senda ?) yms. kulukoo 100-125 omaan mittariin olosuhteista, kuskista yms. riippuen.Metzeler kirjoitti:kuinkas paljon tollasessa riejussa on tehoja ja miten kovaa kulkaa?