Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
26.11.2015 23:21
Siinä 25-30tkm paikkeilla varmaan ihan hyvä alkaa tarkistelemaan alakerrankuntoa jo ennaltaehkäisevästi. Jotkut toki vetänyt jopa 40tkm mutta itse en niin pitkälle välttämättä uskaltaisi venyttää remppaa.
27.11.2015 8:35
Itsehhän ajoin 40tkm ennenkun alakerran avasin
kiertokangessa ei ollut yhtään välystä ja kampuran laakereissa oli erittäin vähä, hyvä että huomas. Mutta viimeistään 40tkm kohalla kannattaa alakertaremppa tehä ettei satu ikäviä yllätyksiä
kestävä konehhan näissä on, ei siinä mitään
5.12.2015 2:21
Mites tuo fättiksel laittaminen onnistuu dtxään kun eikös siinä ole tangonkiinnikkeet osa t-palaa
6.12.2015 22:58
Raiserit vain paikalleen ja menox. Ei se sen vaikeampaa ole.
28.12.2015 17:23
Mitkähän olis ihanteelliset välit täystuho detsille?
31.12.2015 1:17
Tietääkö kukaan kytkinakselin magneetonpuolen neulalaakerin numerosarjaa tai kokoa tai mistä sellasen sais hommattua?
28.1.2016 20:27
Ei täällä olis ketää kilvellisen yz rakentanutta henkilöö. Ajattelin et jos ostaisin piikkisen detsin rungon ja rakentaisin siitä yz.
Miten noi osat sopii keskenään et saako renkaat ja keulan ja vastaavat osat sopimaan keskenään helposti.
Tiiän et iso urakka mut olis tekemist ainaki iltasin et jos joku o kyseisen pyörä saanu kilpii ni laittakaa vaiks yv viestii
(myös jos ois kilvelline runko myynnis ni pistäkää viestii
29.1.2016 10:52
Lukaiseppa
Tuota projutopiccia, voit löytää vastauksen sieltä.
6.2.2016 23:28
Onkos kukaan laittanu detsiin tollasia halpoja kiinan kytkin ja jarrukahvoja?Meneekö suoraan vakiorunkoon tai pienellä modaamisella vai kannattaako ostaa rungotki kiinasta?
7.2.2016 1:10
Itselle tulossa juuri aliexpressiltä katkeemattomat kahvat ja kahvarungot ja ei ollut pahan hintaset joku about 40€
7.2.2016 11:45
Fin_JalmiZ kirjoitti:Itselle tulossa juuri aliexpressiltä katkeemattomat kahvat ja kahvarungot ja ei ollut pahan hintaset joku about 40€
Voikko laittaa linkkiä et minkälaiset oli
7.2.2016 14:21
Onko muilla ollut ongelmia tuon oikeenpuolimmaisen ypvs kannen kanssa? itsellä tippu johkin ja ei pysynyt kiinni, no nyt meni kierteetkin siitä kun vanha omistaja jo ''tuhonnut'' ne. Pystyyko ajamaan ilman sitä kantta jos vaihtais vaan ne ypvs akselin o renkaat niin ei vuotais öljyä?
9.2.2016 10:09
Ei se oikein ole suositeltavaa ajella ilman sitä kantta, se akseli kun on hieman väljä sinne pesäänsä, pääsee heilumaan ja horii ilmaa sekaan mikä ei ole oikein hyvä juttu. Eikä siinä akselissa mitään o-renkaita ole, se tulee nimenomaan sen laippaholkin päälle. Uus korkki jostain, helpoiten sen taitaa saada Yamaha-kauppiaan marmoritiskiltä tilaamalla, olikohan 50€ luokkaa sen hinta. Sitten helicoililla kierre sylinteristä kuntoon ja menox.
7.3.2016 12:13
Mäkistation kirjoitti:Ei se oikein ole suositeltavaa ajella ilman sitä kantta, se akseli kun on hieman väljä sinne pesäänsä, pääsee heilumaan ja horii ilmaa sekaan mikä ei ole oikein hyvä juttu. Eikä siinä akselissa mitään o-renkaita ole, se tulee nimenomaan sen laippaholkin päälle. Uus korkki jostain, helpoiten sen taitaa saada Yamaha-kauppiaan marmoritiskiltä tilaamalla, olikohan 50€ luokkaa sen hinta. Sitten helicoililla kierre sylinteristä kuntoon ja menox.
joo näin tuli huomattua kun hieman tutki
ilmeisesti kun kaverilla oli siinä akselissa o renkaat nii sorvattu urat joskus kun ei kanttakaan ollu
29.3.2016 19:01
Mite on, miulla on pa-säätimen vaijerit katki ja yamahan ihka-aidot vaijerit maksas jotai 70-80e, nii herää kysymys että uskaltaako sinne työntää jotain normi tarvikevaijerii?
Onko mimmone homma ite alkaa niitä vaijereita vaihtelemaan?