21.5.2013 18:31
Tu0bbIch kirjoitti:alpinestars^ kirjoitti:Pese putsari, vaiha tulppa, tarkasta pa-säätimen toiminta alkuun..
Veikkaan tuota pa-säädintä, eli pytty irti ja kytkinkopan kyljessä oleva iso mutteri auki, jonka alta pyörität sitä pientä pulttia, niin se lohkosta tuleva tappi liikkuu sivuttaissuunnassa. Kohdistat sen tapin sit siihen pytyssä olevan "haarukan" sisään. Itellä jääny pari kertaa just tuo säädin pois käytöstä ja ei tosiaan kule mihinkään..
Säädöt itellä: (ohjekirjan suosituksia lähinnä) 175ps, 48 tk, noze 4 pykälä ja ilmaruuvi kiekan auki. Tulppa maitokahvin värinen ja toimii niinkun pitää.
Juu putsari, mäntä ja tulppa on melkee uusia kaikki käytin pyörää liikkessä niin huolsivat pa-säätimen ja oli kuulemma karstainen. Ja uus imukurkun kumi. Toimii ny hyvin, mutta sanoivat että tuolla 188suuttimella käy aika paksulla, mutta niin se katuajossa sietääkin käydä. Onko näin?
21.5.2013 19:41
21.5.2013 20:21
21.5.2013 21:18
21.5.2013 22:00
alpinestars^ kirjoitti:
Jees, ei todella tarvii olla noin iso vaan sen takia, että ajattelee että käypähän tarpeeks rikkaalla Osta vaan 170-180 suuttimet ja kokeilet ne, varmasti löytyy sopiva.. tuo 188 kuulostaa ainakin ihan vitun isolta omaan korvaan
E: Itellä viimekesän oli 172 ja pelas vähintään hyvin.
21.5.2013 22:38
21.5.2013 22:53
21.5.2013 22:55
22.5.2013 17:43
ktmtyyppi kirjoitti:En saanu vastausta kun kysyin käytetyn piikin arvo topicis nii kysäsen täällä että paljon tän mun pyörän realistinen arvo on mitä tuosta pitäis käteen saada http://www.nettimoto.com/ktm/125/1503080
23.5.2013 0:04
^^sami^^ kirjoitti:Mikähä tos kottaraises oikee on? Alkuun toimi hyvin juuri kun olin ostanu, varmaa jotain 4päivää. Nytte ruvennu sammumaan itsekseen ja hetken odottelun jälkeen lähtee taas hyvin käymään ja käy normaalisti, kunnes sammuu uudestaan. Kaasarin säädöt olen tarkistanut. Tulppaakin olen vaihdellut.
23.5.2013 17:10
23.5.2013 17:53
23.5.2013 18:12
Tino_M kirjoitti:Terveppä vaan tällekkin puolelle. Olis sellasta asiaa kun itellä hussessa on tuo Keihinin 38 pwk. Vehje käy keski kierroksilla aivan törkeän rikkaalla, joten päätimpä säätää neulaa. Noh kun neulan otin pois niin sokka olikin jo ylimmässä lovessa. Neula oli joku N4S C tai joku sellainen. Eikös se pitäisi E olla? Mistäs tähän noita neuloja löytää? Jos joku ystävällinen vois linkkiä laittaa. Suomen puolelta mielellään Kiitos jo etukäteen.
23.5.2013 20:42
putsipa kirjoitti:^^sami^^ kirjoitti:Mikähä tos kottaraises oikee on? Alkuun toimi hyvin juuri kun olin ostanu, varmaa jotain 4päivää. Nytte ruvennu sammumaan itsekseen ja hetken odottelun jälkeen lähtee taas hyvin käymään ja käy normaalisti, kunnes sammuu uudestaan. Kaasarin säädöt olen tarkistanut. Tulppaakin olen vaihdellut.
Kuulostais siltä, että neulaventtiili sekoilee jotain. Joten putsaa kaasari/neulaventtiili ja kato onko se jotenkin jumissa
23.5.2013 21:46