Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
6.8.2012 22:50
Othil kirjoitti:Onnea . Ja ajelitkos tossa iltapäivällä jonkun mopon kanssa teboilin ohi ?
Kiitos!
Ei tullu inssiltä mtää noottia, sano että hyvin menee.
Oon ajellu ympäri ämpäri kellokoski-jpää-kerava aluetta ja ajettiin kyllä järvenpään teboilin ohi kaverinkaa. Millä sä olit liikenteessä?
7.8.2012 1:08
Valkosella nelari hussella . Ja välillä taas Hermusen katteilla mut helpoiten tunnistaa Leo vincestä ku ei taida muilla olla järvenpään alueella
ja tulee oltua melkein päivittäin kellokoskella ku asun siinnä aika lähellä
7.8.2012 10:36
Ook kyllä varmaa sitten törmäillään täällä alueella
8.8.2012 12:11
Oonko ymmärtäny ihan väärin että jos ostaa tollasen
http://www.ebay.co.uk/itm/YZF-R125-Malo ... 27c9ec33e1 kitin ni ei tarvii pc?
8.8.2012 12:38
ei tarvi tos on ton oma "pc"
8.8.2012 13:23
Sinnepäin säädöt silläkin saa, mutta ei todellakaan vastaa ammattilaisen säätämää powercommanderia, mut sen verran se säätää et ei se kone hajoo ku kyö ton setin kiinni (ilman säätöä taatusti hajoaisi).
8.8.2012 17:52
ei tarvitse juu, tuo boxi mikä tulee mukana nostaa kierroksiakin 1-1,5 tuhatta, että se etu PC:hen verrattuna on, mutta tuolla vain ei saa yhtä tarkasti säädettyä ruiskukarttaa, mutta sen verran tarkasti kuitenkin että toimii kunnolla:)
8.8.2012 18:04
Joo, pääasia et toimii kunnolla.
Ja mitä kierroksiin tulee ni ei niillä lisäkierroksilla varsinaisesti mitään suurta hyötyä saa, että ei niitä tartte haikailla jos powercommander vaihtoehtoon päätyy (silloin tosin kannattaa ostaa kaasarikoneen setti kun on muuten sama, mutta säätöboksia ei tule mukana).
8.8.2012 18:33
niinno periaatteessa ei tiiä miten kaikki tehohuiput yms tulee olemaan tolla setillä, ja lisäkiekoissa se etu et pääsee kovempaa, MUTTA ei sitä tiiä miten venttiilikoneisto suhtautuu lisäkierroksiin että lahoaako koko kansi pitemmän päälle käytettynä ~12k kiekoilla
8.8.2012 18:47
ei noilla lisäkierroksilla tee mitään vakio nokalla, ei se jaksa kiertää kovin helposti rajottimelle enään millää isoilla vaihteella kun huipputehot jossai 8000rpm, ite ku vaihoin nokan nii sitte alko olee noista lisäkierrokista hyötyä.
8.8.2012 20:46
Pitäs siitä varmaan jonkun näkönen säätö löytyä, kysäse huollosta.
8.8.2012 20:49
se on 1 pultilla kiinni. Pultin irrotat KOKONAAN ja sitten veät polkimen pois ja laitat siihe kulmaa ku haluat. poljin ei irtoo jos se pultti on siinä kiinni.
8.8.2012 20:54
Olinpas mä tyhmä, niinhän se on crossipyörätyyppisellä säädöllä se poljin (aattelin et ois samanlainen ku dukessa eli tanko mitä ruuvaamalla nousee tai laskee).
8.8.2012 20:56
se on tämmönen se systeemi
http://www.yamahamotorcyclespares.co.uk ... HAFT&uid=0 aikoinaan veljen yzf:stä säädettiin tota
9.8.2012 12:20
Miten saan oikeen tankin irti ? joka suuntaan repiny ja tehny vaikka mitä??