Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
5.8.2012 14:08
Punaset pitäisi sopia suoraan, ja mustatkin viimeistään pienellä pultin reikien viilauksella, mutta smr 510 katteet on tosiaan paremmat kun levitys molemmilla puolilla, niin viriänkkäkin sopii kiinni sulattamatta katteita.
AceFin kirjoitti:Onkos väliä minkävuotiset 510 SMR -katteet? Ja meneekö ihan modaamatta kiinni?
-06 ja -07 SMR 510 katteet on tuommoiset isot kuten vakiot:
kuva, ja -08 eteenpäin on sitte semmoset pienet kuten wr:ssä:
kuva, mutta tilaat vaan 09:t jos pikkukatteet haluat niin tulee varmasti oikeat, ja mitä sopivuuteen tulee ni korkeintaan pultinreikiä joutuu vähän viilamaan eli bolt on hommahan se on nuo lyödä kiinni.
5.8.2012 16:51
Miten teil on riittäny noi kaapelit ja vaijerit ku ootte laittanu fättiksen vai onko tehny tiukkaa? Ja onko kellää kokemuksia Englannista tilaamisesta ku tekis 10€ säästön siinä tangon ostos ja tanko olis Renthal ja toi olis sivu
http://www.dirtbikebitz.com ? Ja kiitti noist suuttimen kokoista pitää alkaa metsästää niit pikkuhiljaa talvel olis tarkotus väsäillä niit juttui.
5.8.2012 17:00
Ei jumalauta kympin takia aleta ulkomailta tilata
ja kyllä ne vaijerit riittää jos ei mikään himo korkea fättis ole.
5.8.2012 21:02
Perus Biltema fättiksen kanssa yltää aivan hyvin vaijerit.
5.8.2012 22:31
Kyllä postituskulut ottaa sen kympin takas takuuvarmasti... Muttamutta, sitä suutinsarjaa on ihan turha väsätä jos et muuta vaihda kuin putken, twin air tarvii ja siihen sisähäkki. Ja jos ei kaasareista ennenaikaista kokemusta ole, niin en suosittele sekaantumaan tähän keihinin cvk:hon.
5.8.2012 22:42
Minkälaiset kiinnikkeet pitää ostaa, että saa fättiksen husuun kiinni? Jonkunnäkönen 22mm-->28mm adapteri?
5.8.2012 22:47
Perus timelessin kiinnikkeet tai jotkut vastaavat mut kalliimmat/laadukkaammat, eli
tämmösen näköset.
5.8.2012 22:55
Jooh, olen puusilmä. En tajunnut kun katoin noita bilteman kiinnikkeitä, että nehän on tavallaan adapterit. Kiitokset Prätkä jätkä.
6.8.2012 0:20
miiggz kirjoitti:Kyllä postituskulut ottaa sen kympin takas takuuvarmasti... Muttamutta, sitä suutinsarjaa on ihan turha väsätä jos et muuta vaihda kuin putken, twin air tarvii ja siihen sisähäkki. Ja jos ei kaasareista ennenaikaista kokemusta ole, niin en suosittele sekaantumaan tähän keihinin cvk:hon.
Oon mä mopoihi niitä suuttimia vaihellu
ja se maksaa just tasan 100€ postikuluinee ja katoin et jos suomest tilais nii olis aika paljon kalliimpi... ja ei tossa Vantaan Allrightis oo oikee niit Renthalin fättiksiä... Onks se Keihin vai jotenki vaativampi laitos?
6.8.2012 0:54
Kyllä, todella vittumaiset helposti paskoontuvat ruuvit, ja muutakin paskaa (alipaine luisti esim.), ja 95€ saa protaper fättiksen, että unohda se englannin tilaus ja osta suomesta.
6.8.2012 1:52
Muistaakseni Renthalit oli reilusti alle 100€ Motonetissä, käy kattoo.
6.8.2012 23:29
Tietääkös kukaan mikä etuvalon kanta hussessa on?
6.8.2012 23:38
Juu, se on hs1 35/35w, h4 sopii heittämällä paikalleen mut se on tehokkaampi (55/60w tai toisinpäin 60/55w en muista mitenpäin) ja saattaa sulattaa umpiota pitemmällä aikavälillä.
6.8.2012 23:54
Eiks näissä ole muka ba20d?
miksei ole samaa mitä 2t mallissa?
7.8.2012 0:16
Ei ole ba20d vaan se on hs1, tietopankissa linkki varaosakuvastoon josta voi tarkistaa asian jossei usko, ja umpio on muuttunut ja uusissa 2t malleissakin joissa samannökönen maskinmuovi kuin tässä on hs1 polttimo.
E: Se olikin ohjekirja, jossa kuvallinen ohje polttimon vaihtoon ja siinä näkyy 3-napainen polttimo joka ei voi olla kuin hs1, koska muita h4 3-napaisen kannan kaltaisia 35/35w polttimoita ei ole.