13.6.2012 14:18
Ansta kirjoitti:marko_2 kirjoitti:Purei kirjoitti:No ettei vaan olis paskana? Se on pelkän jousen varassa ja sen takia jää "hyllymään" töyssyjen jälkeen.
Voi kyll olla. kun edellinen omistaja oli aika tukevan olonen jätkä Voiks sit kattoo jollain muulla tavalla kun ottaa iskarin irti?
http://www.2rad-sausenthaler.de/epages/ ... ucts/FE.03 onko toi uusi vai?
13.6.2012 14:58
13.6.2012 14:59
13.6.2012 15:24
Tonaja kirjoitti:pitäis vaihteistoöljyt vaihtaa ja mitä nyt noita aikaisempia viestejä oon lukenu niin tää öljy varmaa olis aikas hyvää vai ? http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=59-3012
13.6.2012 15:30
13.6.2012 18:41
13.6.2012 19:56
13.6.2012 20:09
13.6.2012 22:07
14.6.2012 12:05
Alitalia kirjoitti:onko mahollista et jollymoto sp putkessa on liian kaponen se alku pää sinne sylinterii kun vuotaa jostain sieltä ja äänet on paljon kovemmat kun vakio sylinterillä oli :S ja aamulla kun ryypyllä laittaa päälle nii savua tulee jostain putken alkupäästäkin
14.6.2012 15:10
14.6.2012 15:56
Ansta kirjoitti:Alitalia kirjoitti:onko mahollista et jollymoto sp putkessa on liian kaponen se alku pää sinne sylinterii kun vuotaa jostain sieltä ja äänet on paljon kovemmat kun vakio sylinterillä oli :S ja aamulla kun ryypyllä laittaa päälle nii savua tulee jostain putken alkupäästäkin
Onko sulla siinä minkälainen se sylinterin ja putken välikappale?
Itsellä on neljä jollyä ollu, ja kahdessa niistä on ollut sama välikappale kun vakioputkessa. Ilmeisesti tarkoituksella. EN tiedä onko 100% sama, mut silmällä vertaillen joo, Ja molemmat kaksi olleet vanhemman liiton putkia. Uudemmissa ollut tosi jämäkkä välikappale.
Mullakin ihan pikkasen vuotaa öljyä toi putki, huomaa siitä sylinterin pakolähdön ympäriltä. Mut ei vuoda pakokaasua, vähän öljyä vaan ruikkii.
Ei siinä muuta kun huolellinen putken asennus ja sinne väliin saatanasti sellasta pakoputkenasennustahnaa. Ja jouset kunnolla, ja KUNNOLLISET jouset, niin on hyvä.
Kierrosten leijuminen johtuu luultavasti yksinomaan tosta sun putken vuotamisesta.
Älä aja pyörällä ennenkuin putki on kunnossa. Vetää laihalle seoksia jonkunverran, ja leikkaa vielä kiinni...
14.6.2012 16:02
Alitalia kirjoitti:Ansta kirjoitti:Alitalia kirjoitti:onko mahollista et jollymoto sp putkessa on liian kaponen se alku pää sinne sylinterii kun vuotaa jostain sieltä ja äänet on paljon kovemmat kun vakio sylinterillä oli :S ja aamulla kun ryypyllä laittaa päälle nii savua tulee jostain putken alkupäästäkin
Onko sulla siinä minkälainen se sylinterin ja putken välikappale?
Itsellä on neljä jollyä ollu, ja kahdessa niistä on ollut sama välikappale kun vakioputkessa. Ilmeisesti tarkoituksella. EN tiedä onko 100% sama, mut silmällä vertaillen joo, Ja molemmat kaksi olleet vanhemman liiton putkia. Uudemmissa ollut tosi jämäkkä välikappale.
Mullakin ihan pikkasen vuotaa öljyä toi putki, huomaa siitä sylinterin pakolähdön ympäriltä. Mut ei vuoda pakokaasua, vähän öljyä vaan ruikkii.
Ei siinä muuta kun huolellinen putken asennus ja sinne väliin saatanasti sellasta pakoputkenasennustahnaa. Ja jouset kunnolla, ja KUNNOLLISET jouset, niin on hyvä.
Kierrosten leijuminen johtuu luultavasti yksinomaan tosta sun putken vuotamisesta.
Älä aja pyörällä ennenkuin putki on kunnossa. Vetää laihalle seoksia jonkunverran, ja leikkaa vielä kiinni...
Okei mistä sais tota putkenasennustahnaa?
14.6.2012 16:31
14.6.2012 16:32