Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
6.12.2011 17:15
Eli varmin keino on mennä maahantuojalle hakemaan Honda edulliset vakiolaakerit ja voi olla varma, että kaikki pelittää niinkuin pitää. Tietenkin jos haluut about 1euron säästää niin siitä vaa
6.12.2011 17:34
Ite menin iha vaa laakerikauppaan ja 30e yhteensä oli noi. Toine laakeri ol kampuras kii ja toine kädessä, samanlaiset oikeat sain, mite ne tuol vois ne ryssiä ku laakerissa lukee tuotekoodi kylessä
Hyvi o toiminu, ja oli viel alkuperäset, eli NTN merkkiset.
6.12.2011 22:20
Jepex kirjoitti:Vvoi vittu, tuli sit katkastua vesipumpukopan yläoikee pultti... onkoha se pultti vasempaan lohkoon asti ?
Menny tää viesti iha ohi, itelläkii saakeli kierteet joku menny pilaamaa siitä samasta kohasta. Omalla järjellä ajateltuna on lohkoon asti koska on muistaakseni pisin pultti siitä kytkinkopan puolesta.
Ja ei luonnollisestikkaan pidä mitään vesiä sisällä ilman sitä pulttia, tänään kaadoin vedet sisään ja heti alkoi tiputtelemaan hiljakseen.
Tota kolmatta näsäriä oon kasaillu pelkästä rungosta, nytkun yrittelin käyntiin laittaa niin pelkästään starttirele naksahtaa kun starttaa? Virrat kun laittaa päälle niin pakoaukonsäädin heittää ympyrää. Valoja mulla ei ollu kiinni ollenkaan. Mistäköhän lähtis kattomaan vikaa? Akku on ladattu ja täynnä
6.12.2011 22:43
Joo ei mittää, väänsin M8 kierteen kytkinlohkoon niin toimii taas.
6.12.2011 22:44
Mittaa et tuleeko startille asti virtaa ja jos niin kuinka paljon.
7.12.2011 12:33
Startin hiilet paskana.
7.12.2011 16:36
Voin sanoa et ei mikään varma juttu et hiilet paskana. Voi olla myös että se hiilisilta ei saa maita, kuulostaa kummalliselta, enkä osaa tarkemmin selittää mutta Miton startissa ainakin oli sellaiset väkäset joilla se hiilisilta otti maihin, niistä kun hioi paskat pois ja väänsi vähän et otti paremmin maihin alkoi toimimaan taas normaalisti.
11.12.2011 15:49
Tuota kertokaas joku kun mulla on tuossa näsärissä jotkut vähän normaalia pienemmät, kirkaskupuiset ihan neliskanttiset vilkut ja joku yleismallin rele, ja kun painan vilkun päälle niin vilkku rupeaa vilkkumaan ikäänkuin yhden väläyksen myöhässä. Rele temppuilee myös muuten välillä, vilkku on joskus poikkeuksellisen hidas ja joskus ei toimi ollenkaan, mutta rupeaa toimimaan vähän ajan päästä.
Eli kysymys on että ostanko alkuperäisen releen vai täytyykö releen olla uusien vilkkujen takia joku erilainen?
11.12.2011 15:58
Elektronisen relen tarvii. Ei siis alkuperäistä. esim.
Tällainen meneepi suoraan. Itellä kahessa näsärissä tommonen.
12.12.2011 23:24
Hei, kyselisin sitä vain, että miten kauan NSR:ää kannattaa lämmittää ennen kuin lähtee liikkeelle?
Kuvitellaan tilanteet jolloin on asteita: 25C,15C,5C ?
12.12.2011 23:35
KalleKuristaja kirjoitti:Hei, kyselisin sitä vain, että miten kauan NSR:ää kannattaa lämmittää ennen kuin lähtee liikkeelle?
Kuvitellaan tilanteet jolloin on asteita: 25C,15C,5C ?
Sillee et se kiertää hyvin.
13.12.2011 18:28
Mistäs saisi (mahd. Suomesta) streetfighter/fighter/tuning osia?
13.12.2011 18:55
http://www.mgm-bikes.de/ Tuolta sais MGM takakatetta maskia yms yms hilpettä. Suomesta taitaa saada vain käytettynä.
Ja
tästä orkkisosia näsäriin
Onkos kellään kokemusta startin "ankkurista", kuulemma sellainen mennyt starttihuollon mukaan paskaksi itellä, sano ettei voi korjata
Mikäs tämä ankkuri siis on?
13.12.2011 20:30
Se ankkuri on se keskellä starttia pyörivä osa, jossa on ne kuparilangat. Jos et tajunnut niin googleta startin ankkuri ja ota kuvahaku.
14.12.2011 0:11
Ai se! Ei sen tarkemmin kertonut ukolle että mikä siinä on paskana, sano vaan ettei pysty korjaamaan. No eipä tuo mitään, on mulla vielä yks starttimoottori jonka availin tänään ja putsailin, josko se toimisi.