Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
27.12.2010 22:09
aaa joo sori älysi vähä vääri
eti joku nettiversio ohjekirjasta nii siin o kaikki mitä huollos yleesä tehää, eipä tossa nyt mitää erikoista oo, samalla tavalla huolletaan oikeestaa ku muita 2 t pelejä
29.12.2010 18:54
http://www.scuteristi.ro/manuale/derbi/gpr.pdf Tossa tommonen kevyehkö ohjekirjanen, musta tuolla on kaikkiin kilometrihuoltoihin ohjeet, nyt ei jaksa alkaa selaileen
Linkkailen sitte semmosen kirjan missä purkukuvat ja kaikki ku löydän sen taas
Ja noista huoltoväleistä, että aikalailla joutuu huolteleen kun mopoo: Mäntä 10 000-15 000 km, alakerta 20 000-30 000km (yleensä lähempänä 30 000km), ja öljyjä semmosen 2000-5000km välein jos tykkää hyvin toimivasta vaihelaatikosta
E:
http://www.scuteristi.ro/manuale/derbi/gpr.pdf Tossa toi remonttiohjekirjakin (pahoittelen mahdollista yhdyssana virhettä), tuosta löytyy kaikki äänenvaimentimen pulttien kiristymomenteista konerempan ohjeisiin työvaihe- ja purkukuvineen.
1.1.2011 16:58
Mikähä ero mahtaa olla 4-t 125 Derbi Gpr:äl ja 4-t 125 Yamaha Yzf.
Kumpaa suosittelette henkilölle joka ei ole erityisen taitava koneiden kanssa?
1.1.2011 17:11
Kumpi omaan silmääs on nätimpi koska ominaisuuksissa ei eroja
6.1.2011 14:21
kylmäasentaja jii.äl kirjoitti:Käärvönen kirjoitti:Derbis on kylläki H8 ja niitä ei ainakaa liian monesta paikkaa löydy. Itteä kans huvittaa nuo xenon lookit, ku laitoon itte omahan gepariin xenonit niin huhhuh että näki etehensä senjälkee!
ootteko mistä löytäny noita xenon look polttimoita, meneekö muut kannat kiinni ku h8?
Vähä myöhässä vastailen mutta
http://www.jussinmaki.net/cobra-xenon-m ... p-838.html tuolta tilasin itte omat xenonini ja hyvin on toiminut.
7.1.2011 2:21
Ajattelin tässä että pieni lisäpotku ei olisi pahitteeksi tähän, niin voisi ostaa Athenan 170cc + isompaa kaasaria + athenan putki + jotkut teholäpät. Kysytty varmaan usein mutta minkäköhän kokosta kaasaria kannattaisi tuon 170cc kanssa pistää että saisi hyvin tehoa irti, joku 34-36mm? Mistä kannattaisi imukaulaa etsiä? Kukaan mittaillut paljon irtoaisi hepoja noilla vireillä?
7.1.2011 23:03
Noh vakiosylkällä konehan on suuniteltu toimimaan 32mm, joten jompikumpi 34 tai 36 on varmasti oikea valinta.
Tietopankista, sama konehan tässä on kuin DT:ssä: "Valmista suurempaa imukaulaa dt:seen ei löydy, mutta soveltamalla menee ainakin 125cc Cr:n ja Yz:an imukaula. Imukaula on myös mahdollista tehdä itse."
Tarttis ittelle tuossa keväällä ostella uusia osia, mm renkaat. Saakos kepriin mahtumaan eteen 120/60 17 nakin ja taakse 150/60 17 vaiko?
Tuommoisia olen katsellut, kenelläkään kommenttia niistä?
EtuTaka
9.1.2011 0:35
Mist ostat tuon 170cc pytyn ja athenan teharist gpr:n en oo viel kuullukkaa
9.1.2011 1:51
Athenan valmistamana saa 125 ja 170cc pyttyä, putkea en ole ikinä missään nähnyt.
9.1.2011 11:12
Onko gpr:ssä deeteen sähköt vai derbin omat?
9.1.2011 21:30
Onkos kukaan tilannut tuolta 50cc.comista mitään siis jollymoto.nl onko luotettava paikka?
10.1.2011 23:04
Eipä taida tosiaan olla athenan putkea gpr:ään. Saa tuo giannelli kelvata. Mistäköhän sitä haeskelis tämän väriseen gpr:ään vasemman puolen katteita ja peiliä?
http://www.motosyco.com/catalog/images/GPR_125_R_2.jpgPurkuosista, avk:lta eikä nettivaraosasta yms. paikoista tuntunut löytyvän..
11.1.2011 21:51
Odottamalla ainakin niin voi tulla joihinkin noista purkupaikoista.
Mistä oot muuten tilamaassa sitä 170cc pannua ku itekki oon katsellu mutta hinnat ovat olleet kermaiset
Ja onko kukaan onnistunut saamaan takajarrusta pitävää kun tuntuu että laahaa vain itsellä. ilmaus ei auttanut asiaan.
12.1.2011 18:13
Kertokaas joku minkämoiset renkaan laakerit tähän pitää hommata eteen ja taa?
E: Löysin jo itte jostaki jotain tietoa, käykö siis 6303-2RS 17x47x14 laakerit eteen ja taa ja molemmille puolille?