21.11.2010 19:17
22.11.2010 20:08
23.11.2010 15:32
23.11.2010 15:49
23.11.2010 15:51
23.11.2010 15:58
Maikkimaa kirjoitti:Jos ei joskus kehtaa sormiaan öljyyn sotkea ja työkaluihin koskea, niin ei kannata, sillä vanhoissa pyörissä on aina enemmän tai vähemmän laitettavaa. Itsellä on TT ja huonoissa säädöissä kulki 15-52 väleillä omaan mittariinsa 125-130km/h.
Ei tällainen mikään raketti ole, mutta itse ainakin tykkään tällä ajaa kuin hullu puurosta, vaikka nyt onkin sylinteri, mäntä ja kansi entisiä, kun aikaisempi omistaja ei ollut huoltanut alapäänneulalaakeria koneen laiton yhteydessä ->neula alakerrasta kanavia myöten männän päälle ja sitten olikin kone caputo.
23.11.2010 16:11
23.11.2010 16:14
Maikkimaa kirjoitti:Öljynvaihto menee ilman putkea irroittamatta niin kaipa se aika helppo on
Katteet lähtee parilla mutterilla ja pultilla irti, tankki on sokalla alhaalta kiinni ja ylhäältä pienellä pultilla. Nuo ottaa pois, niin pyörästä saa kaiken vaihdettua, mäntää sylinteriä yms. Katteiden ja tankin irroittamiseen menee jokin 5-10 min.
Muutenkaan huolto ei ole mitään rakettiteknologiaa, kuten missään muussakaan pyörässä, jarrupalat helppo vaihtaa yms.
24.11.2010 13:14
25.11.2010 14:26
25.11.2010 22:52
26.11.2010 17:09
27.11.2010 16:45
27.11.2010 21:59