Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
25.8.2012 2:42
mites muuten dt:n laatikko kestää raakana vaihtamisen? mielenkiinnosta kysyn kun esim keuliessa näpäytän kytkintä täysin olemattomasti ni menee lähes raakana vaihteet sillo silmään.. (ei kyllä kaasua oo sillon ikinä)
25.8.2012 3:04
kyl se vähänenkin kytkimenpainaminen on paljo parempi ku ei ollenkaa, kytkinmuutenki tuppaa prätkis irrottamaa heti ku vähänki koskee kytkimee
25.8.2012 14:11
jalkapyörä kirjoitti:kyl se vähänenkin kytkimenpainaminen on paljo parempi ku ei ollenkaa, kytkinmuutenki tuppaa prätkis irrottamaa heti ku vähänki koskee kytkimee
tuntuu kyl iha silt et raakana vaihtais tyylii
25.8.2012 16:22
Onks jollai ylimääräst toimivaa detsin bensahanaa, vituttaa ku sain tänää moottorin korjauksesta mutta bensahana vuotaa suoraan kaiken ulos
Tilauksessa ollu hana jonku viikon eikä oo tullu mitää ilmotusta
26.8.2012 16:47
käykääpä tsekkaamassa ja arvostelemassa galleriassa uusia kuvia detsistä..
26.8.2012 18:51
Mistä sais supermoto vanteita 2004vm dt 125r? Oisko tietoa hinnoista ja mistä sais? Tai onko kellään käytettyjä? Ja mimmoset ylipäätänsä käy tohon : D?
26.8.2012 21:28
Jos jollain tarvetta toimivalle alakerralle saa tarjota, ilmeisesti just vaihettu kampuran laakerit kun ei välystä tunnu magneeton puolelta yhtää. ei sähköjä pelkkä motti
26.8.2012 21:39
Leikkas sitte dt kiinni. Just ku oli saanu athena 170 ja 50km sisää ajoa.
tyhjäkäynillä melkee pamahti sen jälkee pyöritti viel startil vähäse. Mutta kun
yritti ottaa pyttyä irti ni oli kyllä jumissa.
Mistähä vois johtua? petilaakereita ite kyllä epäilen.
eivituta
27.8.2012 20:29
Tuoppii_ kirjoitti:Leikkas sitte dt kiinni. Just ku oli saanu athena 170 ja 50km sisää ajoa.
tyhjäkäynillä melkee pamahti sen jälkee pyöritti viel startil vähäse. Mutta kun
yritti ottaa pyttyä irti ni oli kyllä jumissa.
Mistähä vois johtua? petilaakereita ite kyllä epäilen.
eivituta
Laakerit kannattaa tosiaan vaihtaa sillon ku uus pytty. Kiinnostaako toimiva alakerta ? Leipo mulla kiinni ja ostin uuden alakerran jonka laakeroin. Siin alakerras ei oo magneeton puolel yhtää poikittaisvälystä laakereis :o Vähän voi olla jotain alumiini mujua (männästä) kampikammiossa joten suosittelen ainaki avaamaan ja puhistaa
27.8.2012 21:01
Tuoppii_ kirjoitti:Leikkas sitte dt kiinni. Just ku oli saanu athena 170 ja 50km sisää ajoa.
tyhjäkäynillä melkee pamahti sen jälkee pyöritti viel startil vähäse. Mutta kun
yritti ottaa pyttyä irti ni oli kyllä jumissa.
Mistähä vois johtua? petilaakereita ite kyllä epäilen.
eivituta
Luulisin ettet korjannut alkuperäistä vikaa (oletan että vakiopyttykin kilahti) ja nyt se sama vika on rikkonut uuden pytynkin. Kannattaa AINA selvittää syy miksi kone on rikkoontunut, ennen uusien osien asentelua! En usko että vika oli runkolaakereissa, korkeintaan stefoissa mutta niissä jos on vika niin sen kyllä huomaa.
27.8.2012 22:34
Kuuluuko y.p.v.s.:än (?) nakuttaa tyhjäkäynnillä suht terävästi? tuorevoitelu pois käytöstä...
28.8.2012 7:31
Eipä oikeestaan.. Joillain se voi vähän kilistä siellä ku oikee tarkasti kuuntelee muttei sen mitää mekkalaa kuuluis pitään.
28.8.2012 7:41
jaa a... no pitää avata ja kattoa toimiiko se kuhan saan putken maalattua.
28.8.2012 16:05
_rieska_ kirjoitti:Tuoppii_ kirjoitti:Leikkas sitte dt kiinni. Just ku oli saanu athena 170 ja 50km sisää ajoa.
tyhjäkäynillä melkee pamahti sen jälkee pyöritti viel startil vähäse. Mutta kun
yritti ottaa pyttyä irti ni oli kyllä jumissa.
Mistähä vois johtua? petilaakereita ite kyllä epäilen.
eivituta
Luulisin ettet korjannut alkuperäistä vikaa (oletan että vakiopyttykin kilahti) ja nyt se sama vika on rikkonut uuden pytynkin. Kannattaa AINA selvittää syy miksi kone on rikkoontunut, ennen uusien osien asentelua! En usko että vika oli runkolaakereissa, korkeintaan stefoissa mutta niissä jos on vika niin sen kyllä huomaa.
Joo vakiopytystä meni männänrenkaat ja kanteen oli tullu hakkaumia. Pytty ehjä.
Jotain oli päässy pytyn väliin koska eise tyhjäkäynillä noi jumiin mee.
Taitaa olla entine pytty.
28.8.2012 20:27
Millasta öljynmäärää suosittelette tässä sisäänajossa ? Mulle sanottii korjaamolta että 4% ja mul on siin vähä päälle 4 ollu ja tulppa kastuu jos tulee liikaa kierroksia
(nyt jotain 3+) Ja paljos ajan tota sisäänajoa ja mites tolla uskaltaa antaa kierroksia pari kertaa oon menny yli 7 tonnin vähän muuten pysytelly alle 5 tonnin (kuumotukset)