Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Honda CRM

14.7.2011 14:58

EvilUncleSam69 kirjoitti:Paljon tämmösessä -92 on huoltovälit ja paljon kuluttaa normiajossa?

Mäntä n. 15 tkm jälkeen TT:nä. Vaihteistoöljyjä oon vaihdellut 4 tkm välein. Kuluttaa samanverran kuin muutkin 2-t piikit. Tehosta joutuu maksaan.

Re: Honda CRM

14.7.2011 15:10

Mistä tehosta? :lol: Kyllä ite suosittelisin männän vaihtamaan jo 10tkm paikkeilla, omalla männällä ajoin 14tkm ja kilkkas, veti pytyn paskaks samalla. Lootaöljyjä cermiin vaihtelin 1-2tkm paikkeilla ja kulutus oli ihan kauheeta. Johtuen toki siitä että pa-säädin ei ollut toiminnassa. Minimissään sain 4l satasella ja maksimissaan veteli jotain 15l satasella.

Re: Honda CRM

15.7.2011 1:22

Nyt ainoana vikana cermissäni esiintyy pienehkö sähkövika: Vilkut toimivat kun kierroksia on noin alle 1000-2000, mutta kun sen ylittää niin vilkut lakkaavat toimivasta, ja taas kun lasken kierroksia niin hyvin vilkkuvat. Mittaristossa kaikki valot välkkyvät oudosti. Pitkät näkyy muttei muuten valot skulaa. Mutta kierroksia lisätessä etuvalo pitkiä käyttäessä valo käy kirkkaammalla. Missä vika?

EDIT1: Nyt sateella ja kosteella ilmalla kaikki sähköt (mukaan lukien vilkut ja valot) skulas täydellisesti ja toimii vieläkin.
Viimeksi muokannut kartzag päivämäärä 15.7.2011 20:03, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Honda CRM

15.7.2011 3:04

laazeri kirjoitti:Mistä tehosta? :lol:

Lyö 180 pannua niin kyllä tulee rutkasti sitä TEHOA jos kerta ei pelkällä teharilla lähe :|

Re: Honda CRM

15.7.2011 13:29

Eikai sitä nyt sellaisia. Aikomuksena joskus oli kun crm vielä omistin mutta samahan tuo oli pyörää vaihtaa yli 10 vuotta uudempaan. :) Vaikka eihän tuo hussekaan mihinkään lähde mutta on se sentään tehokkaampi kuin crm.

Re: Honda CRM

15.7.2011 16:23

Tuntuu muuten Crm tehokkaalta ku ajelee pari kuukautta markkinoiden laiskimmalla nelari kevarilla :)
Ihmeelliseltä tuntu nähdä mittarissa yli 110 lukema :lol:

Re: Honda CRM

15.7.2011 20:54

Vaihoin toissapäivänä cermiin mäxän iskari. Iskarin säiliö paino paipperin kasaan runkoa vasten eikä saanu ilimaa ja röpötti täyellä kaasulla mahottomasti.
Tehimmä tämmösen viritelmän, koska paipperi ei mahu tuohon rungon ja säiliön väliin. Kuva Nytkun on tuo viritelmä siinä niin pyörä alkaa röpöttämäänbooaanpätkimään reilusti ennen piikkiä, lyö vaikka neloselle niin sitten se on pelekkää röpöttämistä kokoajan.... Oon koittanu että toimisko jos ilimaruuvvia ruuvailis mutta ei vaikuta. Koitin että toimiiko se miten iliman tuota putkiloa ja paipperia ei vaikuttanu.. Mikäkhän mahtaa olla vikana? Vika tuli heti ku oli vaihtanu tuon iskarin ja lähti ajjaa :lol: Honda visssiin hylkii aprillipilan osia ja alkaa sitten temppuilemaan?? :D :lol:

Re: Honda CRM

16.7.2011 14:00

peeekes kirjoitti:Mullon cermissä vissii kulutus kohillaa :lol: varatankille mennää nii on ajettuna 60km.. Paljonko teillä syöpi?


Joo jotain sitä luokkaa se on rällästelyssä :D Matka ajossa pääsee sen 100 +/- kilsaa.

Re: Honda CRM

16.7.2011 17:52

Mr_Simppa. kirjoitti:
peeekes kirjoitti:Mullon cermissä vissii kulutus kohillaa :lol: varatankille mennää nii on ajettuna 60km.. Paljonko teillä syöpi?


Joo jotain sitä luokkaa se on rällästelyssä :D Matka ajossa pääsee sen 100 +/- kilsaa.

Kävin heittää kerran 60km lenkin 30km suuntaa meni melekein tankki vaikka rauhallisesti 80 posotin :lol:

Re: Honda CRM

18.7.2011 13:25

Mikä on noista TK suutin ?? Veikkaisin pääsuuttinrungon vieessä olevaa isointa suutinta (PS jälkeen) ??
Auttakaa tietämätöntä :D En oo Siihen asiaan vielä niin perehtynyt .. =)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Honda CRM

19.7.2011 21:16

Tyhjäkäynti suutin on pääsuuttimen vieressä. Tehosuutin on se pieni jossain nurkassa.

Re: Honda CRM

19.7.2011 23:03

nieminja kirjoitti:Tyhjäkäynti suutin on pääsuuttimen vieressä. Tehosuutin on se pieni jossain nurkassa.


Kiitos todella paljon tiedosta=) Minkähän kokoinen olis hyvä ?? Tais olla itellä 45 :eek:

Re: Honda CRM

21.7.2011 0:47

Cermi leipo..... Kaks kertaa polokasin eikä sitten enää polojin liikkunu :( varmaan männänrenkaat jumisa? toivottavasti ei käyny pytylle pahasti.. PIttöö huomena aukassa ja kattella miten kävi :|

E: Läppärungosta oli mystisesti pudonnu 2 ruuvvia ja jumittanu koneen :lol: Selvis ainaki miksi ei kiertäny ja kulukenu ko 60-70km/h ko läpät o 1 ruuvvilla kiinni nii eihä ne toimi oikein :D Vielä röpöttää vähän yläkierroksilla, pittöö kokkeilla pienempää/isompaa suutinta tai sitten tuo saappi liika ilimaa entiiäsit
Viimeksi muokannut peeekes päivämäärä 26.7.2011 6:21, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Honda CRM

24.7.2011 20:46

Hondasta katos kipinä. Tulppa, Tulpanhattu, Tulpanjohto ja puola vaihdettu eikä mitään vaikutusta. Katse kääntyi magneeton puoleen ja avasin ruuvit. Kysymys kuuluu et millä konstilla tuon magneetonkopan saa vedettyä irti? Ei sormivoimin oikein saa riuhtastua...

Muuten mitä varten magneetonkopassa on ylivuotoletku? ja miks siinä myös on sellainen kierteillä oleva ''tulppa''?

Re: Honda CRM

24.7.2011 21:34

mihkäs kokosia suutimia alan testaileen ku tilasin tuon arrowin putkiston?

E:xtrem3:lle koita koputella sitä vähän vaikka vasaran väärällä päällä mutta katso ensin että kaikki ruuvit on irti :D se letku on varmaan sitä varten jos sinne menee vettä, ja se "tulppa" on vissiin sitä varten että voi katsoa sytytyksen, viisaat voi kertoa enemmän jos puhun ihan puuta heinää. :D