Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

25.3.2006 19:36

janio89 kirjoitti:Kuvia ei ole vielä, mutta pakko on sen verran kommentoida, että kyllähän tuo lähtee paremmin kuin melkein vakiomanki :D Pakko oli käydä koittamassa tuossa muutaman metrin asvaltin pätkällä mikä lumen alta oli esiin tullut... Pyörä on siis nätissä alkuperäiskunnossa oleva metallipunainen. Kilometrimittarissa komeilee 38tkm ja siihen on juuri tehty etupään remontti ja akku uusittu. Putket ovat alkuperäiset, mutta mustaksi maalatut. Näyttävät tosin tuollaisinakin hyvältä... Ja äänet ovat hunajaa korville, toisin kuin ehkä jonkin 2-tahti vastaavan...

No palaillaan kuvien merkeissä...:D


Onnea nyt vielä täältäkin!
Jos samalla saat jotain clippiä niistä äänistä kiinnostas vähän vertailla oman vehkeen ääniin.

25.3.2006 23:32

No nyt on yksi kuva galleriassa...

Aattelin toteuttaa cb:seen pientä kaunistelua, kuitenkin niin että sen saa sitten joskus takaisin alkuperäiseen kuosiinsa. Eli tuo etukate pois ja vähän äkkiä, kun ei edes kuuluisi ollakkaan siinä ja sitten minivilkut ja ehkä pyöreä etuvalo...

Täytyy kattoo jos saan vaikka kännykällä jotain ääniclippiä otettua...

25.3.2006 23:38

janio89 kirjoitti:No nyt on yksi kuva galleriassa...

Aattelin toteuttaa cb:seen pientä kaunistelua, kuitenkin niin että sen saa sitten joskus takaisin alkuperäiseen kuosiinsa. Eli tuo etukate pois ja vähän äkkiä, kun ei edes kuuluisi ollakkaan siinä ja sitten minivilkut ja ehkä pyöreä etuvalo...

Täytyy kattoo jos saan vaikka kännykällä jotain ääniclippiä otettua...


Ihan siistikuntoinenhan tuo on, mutta jo suoraan voi sanoa että änkkärit ei oo alkuperäistä nähneetkään, ovat joko dunstallit tai T-mallin vaimentimet. TD:ssä ei ole tuota "kartiota" tuolla päässä.

25.3.2006 23:56

No itseasiassa kattelinki et noissa muis cb:ssä näytti olevan vähä erilaiset putket, ja nythän sekin sit varmistu, kiitos Tumen :D

26.3.2006 11:29

Pyöreä valo, yksi syy minkätakia ostin 70-luvun vehkeen ;)

Janio älä nyt innostu liikaa tekemään "tuuninkia" voi olla että tuollaiset minivilkut ja muut värikkäät venttiilinhatut tekee pyörästä vaan tyhmemmän näkösen.

Ihan hyvännäköinen pyörä muuten ;)

26.3.2006 11:51

Enhän mä ny liikaa, vilkkuvat venttiilinhatut ja muutkin ylimääräiset hilppeet jätän noiden toisten puuhiks... Täytyy kattoo miltä tuo näyttää minivilkuilla jos kaverilta lainaa sovittelua varten...

26.3.2006 12:32

CB:hen ois vähän korkeampi ja kyykkymäisempi perä, matalampi penkki ja clip-onit aika kovikset :). Sitten viriviriä moottoriin ja eikun räsäpoikia kusettelemaan.

Löysinpäs muuten nuo cb:n dynopaperit, voisin ottaa kuvan galleriaan jos nyt jotakuta sattuisi kiinnostamaan?

26.3.2006 12:50

Tottakai kiinnostaa, paperit ovat kuristamattomasta koneesta vai?

26.3.2006 12:52

janio89 kirjoitti:Tottakai kiinnostaa, paperit ovat kuristamattomasta koneesta vai?


Kyllä, TT:n sekä kuristetun paperit ovat molemmat. Vähän kyllä vituttaa väärät kaasarin säädöt dynotuksessa, mutta minkäs teet kun ei aikaa ollut säätää kun jo 06.00 aamulla piti penkkiin lähteä :D. Lisäilen kohtapuoliin.

edit: Dodiin nyt on molemmista dynopapruista kuvat galleriassani. Pahus väistin muurin ja se 13kW tosiaan tulee koneelta, vaikkakin tällä hetkellä jonkinverran enemmän suuttimien vaihdon ansiosta.
Viimeksi muokannut Tume34 päivämäärä 26.3.2006 13:00, muokattu yhteensä 1 kerran

26.3.2006 12:59

Tume34 kirjoitti:CB:hen ois vähän korkeampi ja kyykkymäisempi perä, matalampi penkki ja clip-onit aika kovikset :). Sitten viriviriä moottoriin ja eikun räsäpoikia kusettelemaan.

jaa mitähänä suihkumoottoria sä suunnittelit lisäviriks :)

26.3.2006 13:01

Jusba kirjoitti:
Tume34 kirjoitti:CB:hen ois vähän korkeampi ja kyykkymäisempi perä, matalampi penkki ja clip-onit aika kovikset :). Sitten viriviriä moottoriin ja eikun räsäpoikia kusettelemaan.

jaa mitähänä suihkumoottoria sä suunnittelit lisäviriks :)


Garretin twinturboa tässä nyt lähinnä ajattelin, ahtopaineet voisi maltillisesti olla aluksi jotain 3bar luokkaa, siiz ihqdaa!!!!!111

Noei, kyllähän tuosta saisi vielä paljonkin hummia irti. Kuten kesällä otetaankin jos tuo nyt vielä sinne asti minulla edes on.

26.3.2006 13:51

Tume34 kirjoitti:
Jusba kirjoitti:
Tume34 kirjoitti:CB:hen ois vähän korkeampi ja kyykkymäisempi perä, matalampi penkki ja clip-onit aika kovikset :). Sitten viriviriä moottoriin ja eikun räsäpoikia kusettelemaan.

jaa mitähänä suihkumoottoria sä suunnittelit lisäviriks :)


Garretin twinturboa tässä nyt lähinnä ajattelin, ahtopaineet voisi maltillisesti olla aluksi jotain 3bar luokkaa, siiz ihqdaa!!!!!111

Noei, kyllähän tuosta saisi vielä paljonkin hummia irti. Kuten kesällä otetaankin jos tuo nyt vielä sinne asti minulla edes on.

vaihda suosiolla näsäriin ;)

26.3.2006 14:10

Just joo, että tämmöstä oli taas taka-ajatuksena... :D

26.3.2006 21:21

No nyt otin lähemmän kuvan putkista, joten kertokaas mulle et mitkä noi sitten on? Ja putket on yhdessä h-putkella... Tätähän ei ole T-mallin Hondissa, jos oikein muistan...

26.3.2006 21:27

Kyllä on Janio89:llä komee cb, tahtoo tahtoo... Paljonko menetit pelimerkkejä?