Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
11.2.2013 23:26
Se on tuo 4. kuvassa tuon alhaalla olevan monireikäsen rattaan yläpuolella oleva ratas, eli tuo vaihderummun oikeella puolella oleva
Sen molemmille puolille tulee vielä semmoset lukkosokat ja prikat.
E: pelle nopeempi
12.2.2013 0:28
Kiitoksii tiedost! Mitä itte pyytäisitte tollasesta setistä, eli toi ratas ja toi akseli hässäkkä, eli puuttuis stefa + poljin + sokat/prikat. Prikat ja sokat saattaa khyl löytyykki viel, en oo varma.
Voisin myydä poies, niinku kaikki noi muutkin mitä tossa myyn.
12.2.2013 8:29
29e tais olla purkaamolla tollanen setti.
12.2.2013 20:37
Onko DTX:n lohkoissa valmis paikka tuolle kiksin välirattaalle? Että eikuin koko kytkin pois ja ratas sujahtaa paikoilleen?
12.2.2013 23:59
Joo otat vaa sen kytkin kopan auki ja sit siin pitäis näkyä pari sellasta kohtaa mihin ne rattaat voi laittaa, ei tarvii irrotella koko kytkintä.
13.2.2013 0:13
Pelle, osta multa toi setti 25e.
13.2.2013 0:29
Tarvii kytkinkruunu irrotella, että saa tuon toisen rattaan paikoilleen
Mutta paikat niille on tosiaan valmiiks.
13.2.2013 9:01
Rajis- kirjoitti:Tarvii kytkinkruunu irrotella, että saa tuon toisen rattaan paikoilleen
Mutta paikat niille on tosiaan valmiiks.
Kantsiiko itse vaivautua, kun tuttu mp-korjaaja lupas tehä 50e sen rattaan asennuksen?
13.2.2013 15:06
Kannattaa, homma hoituu puolessa tunnissa
Ei se oo sen kummempaa, kuin pulttaa auki - pulttaa kiinni. Ainoo vaikeempi nyt on kytkinkruunun mutteri, mutta iteltä löytyy pulttipyssy niin senkään kanssa ei ollut ropleemaa.
13.2.2013 16:48
Moro, mitä ilmansuodatinta suosittelette isompaan kaasariin? kyseessä olis 35mm mikuni! onko pipercrossista mihinkään? tai onko joku pieni simotan vapari putsari hyvä?
Paljonkohan maksais täysikoneremontti pyörään yamaha dt 125cc x 2005?
ei sylinteriä eikä mäntää kaikki muut hilppeet?
13.2.2013 16:57
Pipercrossi on ihan jees, ite korvaisin vakio imutorven jollain letkulla ja laittasin sen piperin vakioputsarikotelon sisään.
15.2.2013 13:51
Tämmöne hölmö kysymys mutta onko kenelläkään niksejä kun ostin reginan o-rengas 428 ketjut ni ei oikee ketjuliittin tykkään asettua, ketjujen mukana tuli luonnollisesti liittimen välilevy mutta ei oikein tykkää upota syvemmälle vaikka kaikilla voimilla oon painanu (yhdet papukaija pihdit jo meni 4 osaan.) Kävin hakemassa yhden uuden 428 liittimen koska sokka hävisi. Uuden liittimen levy uppoaa hyvin pohjaan mutta ei tarpeeks että lovet jäisivät esille tulevat kyllä esille kun pihdeillä painelee mutta vähän mahoton homma painella kasaan ja samalla ujittaa sokkaa kiiinni, onko kellään vinkkejä?
(Sori pitkästä viestistä mutta en osannut lyhyemmin selittää, toivottavasti porukka hiffaa mitä meinaan)
16.2.2013 0:58
Nyt tarvis nopeesti apua, että mikäköhän detsissä on vikana kun tuossa ajelin iha normisti tasakaasulla ja sit menin kavereitte kaa kehälle pommittaa ja sit ku oli lasis joku 120 nii piti poistuu ja otin kytkimest kii ja antelin välikaasua nii sit se pätkäs ja posahti vähäse ja sit viel pysyi käynnis ku antelin kaasuu mut kuullosti tukkoselta ja sit viel liikku vähämatkaa mut tuntu et ois puolet tehoista kadonnu ja sit muutaman metrin pääst sammu. Tulpan katoin ja oli maitokahvin värinen vaikka säädöt ei aivan kohillaan oo, anto kipinää kyllä aina kun paino starttii ja lopetti sen painamisen mut jos piti pitkää starttii pohjas nii sit ei antanu, kokeilin toisella tulpalla joka oli lämpöarvoa 8, ja anto silläkin kipinää. Kun yritti työntää käyntii nii ei luvannukkaa ja muutamaan otteeseen sitte posahti putkessa aika kovaa eli anto kipinää. Koneel ajettu vajaa 24tkm ja männäl reilu 5tkm omasta mielestä ei kyllä leipassu ku ei vetäny takarengasta lukkoon, et oiskoha se vika sitten cdi boksissa vai tulpanhatussa/johdossa?
16.2.2013 1:27
Mulla oli syksyllä semmosta vikaa, että johtosarjan kun laitto tiettyyn asentoon niin anto kipinää ja toisessa asennossa saatto tulla kipinää vaan sillon kun paino starttia ja sitten lopuksi kun sen napin päästi. Siinä välillä ei siis tapahtunut mitään. Mutta vaiha nyt ekana tulpanjohto ja hattu, ennekuin alat mitään isompaa väsäämään. Kannattaa varmuudenvuoks pakoaukosta kurkkaa mäntääkin ja puristukset mitata.