Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
25.1.2013 12:46
Kolmetoista kirjoitti:Onko niiden vaihtaminen kovakin homma? Minkähintaisia? PJME:ltä näköjään kannattaa ostaa osat, mitä nyt tätä topiccia vähän oon selaillu.
E: Ja jos tosta Rave 1:sestä vaikka katkee vaijeri niin pystyykö sillä silti ajamaan? Onko kova homma vaihtaa se korotettu laippa siihen tilalle?
Ei ole paha homma vaihtaa ravesta vaijeri, ehkä 10 minuutin homma, ku putsaa laipan samalla. Pystyy ajamaan, mutta laippa on kokoajan ala-asennossa.
26.1.2013 9:56
Jos sylinteriin on porattu se reikä rave 2:lle niin voiko siinä sylinterissä käyttää rave 1:stä? En tiedä missä ja millanen se reikä on että voi olla ihan turha kysymys..
26.1.2013 11:01
voi käyttää ykköstäkin!
ja se reikä tulee siihen raven reijän alapuolelle
26.1.2013 19:03
Tuli sitte katkastua alemman T-palan vasemmalta puolelta se ylempi kiristäjäpultti sisään sillee et just kierteet jäi sinne
uutta T-palaa en mieluiten ostais ton takii enkä oo ennen mitää vastaavaa korjannukkaa, joten mikä ois _ helppo_ tapa saada se ulos?
26.1.2013 19:40
kai se pysyy niillä kopuilla kahellaki
Tietenki voi porata vanhan pultin pois ja uutta kierrettä siihen
26.1.2013 21:36
jos pystyt hitsaamaan, niin joku tappi siihen jota pyörittää. vastakierretapit saa jättää pois samontein, en oo kuullu ku pahaa niistä
26.1.2013 21:39
Juu tulin siihe tuloksee että kierteet ja pultin puolikas vittuun reiästä, uus pultti tilalle ja mutteri toiselle puolelle! Onneks melko näkymättömälle paikalle tulee se mutteri sinne toiselle puolelle ulkonäön kannalta
jos ton sit onnistun sössimään ni NPM rikastuu taas 260 eurolla
26.1.2013 22:26
jos löydät jostain ulosvääntötappeja jotka on sellaisia neliskanttisia , ne on ihan hyviä ,,meillä on työpaikalla , paljon parempia kuin vastakierretapit ja lujempia , ei katkeile silleen kun noi vastakierretapit
27.1.2013 4:35
Jooh elikkäs pultin rippeet lähti loppujen lopuks toiselta puolelta pois ku oli reiästä ulkona about 0,7 mm nii siihe vetäsin rautasahal loven ja tasapäärukarilla irti! Sit vaa metsästään uutta pulttii
28.1.2013 21:25
Mitenkä toimis jos löis 28mm PHBH:n RXään? Onko siinä se kaasuasennontunnistin eesä, joka neuvoo että kui palio pitää öljyä antaa pumpulle? Ja TT-säädöt ois iha kiva tietää kans
28.1.2013 21:30
tässähän on siis dellorton vhst 28mm, ja kyllä tässä on kaasuasennontunnistin, mutta (hoxhox) se ei käskytä tv-pumppua vaan ilmeisesti säätää sytytystä tms. tuorevoitelu hoidetaan mekaanisesti.
ne tt-säädöt on väliltä 170-185 kunhan ilmanputsarista on rööri revitty veks!
ja 50 luisti ja tk on 45 muistaakseni suositus mutta sitäkään ei voi ikinä sanoa varmasti joka pyörään passeliksi!
28.1.2013 22:14
Nositä justiin kysyinkin että toimiskohan jos ottais vai kylmästi kaasunasennnontunnistimen pois ja ottas kaverin vanhasta räsästä sen PHBH:n
Noh pitää sitte kahtua tt-setti jostaki tai toine vhst josa ois tt-setti valmiina
29.1.2013 10:28
Laitoin itelle rave 1 kiinni niin eikös sen kuulu tyhjäkäynnillä käydä välillä auki? Itellä ei tapahdu mitään.
Ei oo vielä vaijerii kunnolla säädetty eli voiko se siitä vaijerin säädöstä johtua vai onko solenoidi paskana?
Ecu on porattu.
29.1.2013 11:28
Mulla oli sama ongelma viime kesänä ja korjaantu solenoidia vaihtamalla
Edit: en sit tiedä siitä vaijerin säädöstä että auttaako se
29.1.2013 13:52
Derton kirjoitti:Nositä justiin kysyinkin että toimiskohan jos ottais vai kylmästi kaasunasennnontunnistimen pois ja ottas kaverin vanhasta räsästä sen PHBH:n
Noh pitää sitte kahtua tt-setti jostaki tai toine vhst josa ois tt-setti valmiina
miksi nä haluisit huonompaan kaasariin vaihtaa? ostat vaan suuttimet ja kokeilet toimiiko ilman tt luistia täts it