Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
9.6.2011 20:59
Käärvönen kirjoitti:--kim-- kirjoitti:Jön1 kirjoitti:Onko kellään muilla ollu semmosta ongelmaa ettei saa takajarrua ilmattua? Mitä luultavammin menny pääsylinteristä tiivisteet, liekkö saatavilla pelkästään tiivisteitä, tai korjaussarjaa, halkasija siinä muistaakseni oli 9,5mm.
Ite en ainakaan löytäny googlesta sopivia..
Itsellä oli sama ongelma, mutta korjaantui pelkällä pääsylinterin putsauksella. kannattaa sitä koittaa ensin. Jos se ei sillä lähde toimimaan niin eikös siihen tuommoinen sovi
http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=2935
Itsellä oli samaa ongelmaa ja kyllä sitte pikkuusen vastusti, uusin jarruletkun ja pääsylinterin kokonaan uutena ja puristimenki ostin käytettynä eikä siltikää meinannu ottaa elääkseen mutta ku sitä tarpeeksi kauan nuolla uusilla osilla hinkattiin ja ilmattiin niin kyllä se lopuuksi alkoo ottamaan, pääsylinterin saa tilattua ainaki jälleenmyyjiltä tismalleen oikean
Paljonko maksoit pääsylinteristä? Varmaan aika arvokas, ei siks houkuttais ostaa uutta..
10.6.2011 1:40
Tuoppi5 kirjoitti:Missä päin sitä ilma puolta se kuri on ja minkä näköinen se on? =)
Ilmanputsarin kopassa vasemalla puolella (katsottuna pyörän takaa) on se reikä ja siinä on semmone ''tötsä'' ,joka pyörii siinä ympäriinsä sitten. Irti lähtee vähän puukkoa heiluttamalla.
10.6.2011 11:27
Jos poraan ton vakiosylinterin nii suureks ku pystyy (148.33?) ni montas millii se mäntä onsit levee?
10.6.2011 13:42
Veljess kirjoitti:Jos poraan ton vakiosylinterin nii suureks ku pystyy (148.33?) ni montas millii se mäntä onsit levee?
Miksi pitäisi porata? Ei mitään järkeä vetää suurimpaan ylikokoon. Ton jälkeen leikkaa kiinni, niin se on uus pyttysarja, eli poraa vaan seuraavaan ylikokoon.
10.6.2011 14:16
Lisää kuutioita!!
, no juu porautin sen sit kokoon 56.4 mm. Männäks tulee Prox, jos oikein muistan ni ei kauhees suosios oo?
10.6.2011 22:11
Ei siitä vakio sylinteristä tuskin noin isoa saa vaikka poraisi tappikokoon? Ja sitä muutamaa lisäkuutiota tuskin huomaat edes ajossa?
11.6.2011 3:26
Mistä ootte hommannu jollyt tai giannellit tähän ? Lähinnä ois vaimentimen osto edessä mutta miksei koko putkulakin. Arrowin saa toki suomesta, mutta sitä en halua
11.6.2011 11:39
Kannattaa selata yksityiste ilmotuksii, lähtee usein suht halvalla. Jos pelkkä Jollymoto änkkä riittää niin pistä YV:tä
11.6.2011 16:26
Cpi sx kirjoitti:Mistä ootte hommannu jollyt tai giannellit tähän ? Lähinnä ois vaimentimen osto edessä mutta miksei koko putkulakin. Arrowin saa toki suomesta, mutta sitä en halua
Mikä sulla Arrowia vastaan on? Siinä on parhaat äänet kaikista noista kolmesta tehareista.
11.6.2011 16:54
Tehoissa sitte jääki ja reilusti esim. Jollymotolle
12.6.2011 0:08
juu sitte mistä kohalt apaisaria pitää ottaa auki, et saa katin pois ja onko siellä muita kuristuksia enää sen jälkeen?
12.6.2011 0:49
Katti on ennen sitä 90 asteen paksua mutkaa kun katsotaan pakoaukosta. Suunnilleen siinä kiinnikkeen kohdalla ja ei ole muuta.
12.6.2011 13:47
Veljess kirjoitti:Tehoissa sitte jääki ja reilusti esim. Jollymotolle
Arrow vie kiihytyksessä jollyn, koska kaikki tehot alempana arrowin kanssa. Itse olen ottanut viivat jollya vastaan joten testattu asia on. Voi kyllä johtua kuskistakin, mutta epäilen.
12.6.2011 14:49
No ei todellakaan jää tehoissa jollylle. Ei se putki niin paljoa merkkaa kuiteskaan. Sano nyt vielä et sul on itellä se jolly.
13.6.2011 13:55
Joo löytyy iteltä jolly ja kertokaas millee määrittelettte "tehon". Jos heitetää tehopenkkii jolly ja arrowi ni kyl jolly vie koska ottaa enemmä kierroksii ja piikki kantaa pidemmäl. Jos määrittelette tehon jollai kurasel kiihdytyskisal josai miitis ni se o teijä ongelma.