Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
24.5.2010 20:32
Tänään varmistu, että löytyy vielä ja mulle on varattu yks

[/quote]
olikos viimene tällä hondan omalla koneella vai ??
24.5.2010 20:35
En mä tiedä. Ei niitä kovin paljon ainakaan enään ole...
25.5.2010 21:00
onko kelllää lyöny tulppia paskaksi tuo vehe ?? siis niillä cr:n omilla säädöillä?? ku mulla nyt 100km eka tulppa paskaksi
25.5.2010 21:41
eunikki kirjoitti:onko kelllää lyöny tulppia paskaksi tuo vehe ?? siis niillä cr:n omilla säädöillä?? ku mulla nyt 100km eka tulppa paskaksi

Syynä voi olla liian suuri tyhjäkäyntisuutin tai pääsuutin. Nuo cr:n omat säädöt on tarkoitettu crossi käyttöön eli kaasupohjassa ajamiseen. Jos annat pyörän käydä liian kauan tyhjäkäyntiä, ja sitten lähet heti luukuttamaan, niin tulppa saattaa mennä. Myös liian pitkään tasakaasulla ajaminen syö tulppia...
25.5.2010 22:07
Jep, itellä toiminu hyvin toi 410ps ja 45tk, ruuhka-aikoina vois tosin olla toi 40tk parempi. Ja kyl se tulppien syömine loppuu ku rupee sil oikein ajelemaan, en nyt tarkoita et pitäs kokoajan satalasissa ajaa. Välikaasuja tarpeeks, ei anna käydä liian pitkään tyhjäkäynnillä, kiihdyttelyä ja vaihtelevilla kiekoilla ajelua ni ei se popsi enää tulppia:D
26.5.2010 22:22
Jep mulki söi vähä aikaa tulppia mut sit tajusin et vois toimii paremmin jos ottais takakatteista, ku on "reiät" niin niistä tavallaan ne suojat pois et saa enemmän ilmaa ja heti alko toimii hyvin. Säädöt 430ps, 45tk, sokka keskellä ja seosruuvi 1 3/4 kierrosta auki.
27.5.2010 13:32
Marcelol kirjoitti:Jep mulki söi vähä aikaa tulppia mut sit tajusin et vois toimii paremmin jos ottais takakatteista, ku on "reiät" niin niistä tavallaan ne suojat pois et saa enemmän ilmaa ja heti alko toimii hyvin. Säädöt 430ps, 45tk, sokka keskellä ja seosruuvi 1 3/4 kierrosta auki.
itte en ainakaan pitäisi noin isoa suutinta, mulla oli crossikäytössä hgs:än putkella 410 tai 420, ja sillä pyörällä mentiin melkein 100 tuntia urkuauki. Eikä yhtäkään tulppaa hajonnut. Suurelta kuullostaa siis silti
27.5.2010 14:28
Jep, kannattaa jätkät ihan oikeesti vaihtaa se 410, se toimii sillä suuttimella ihan hyvin täs 10-28 asteen keleillä. Eikä tasan käy liian laihalla näin tieliikenne käytös. Huom, siis jos on ongelmia tulpan/röpöttämisen/tukkoon menemisen kanssa.
27.5.2010 22:44
Kellää mitää hajua/ joku täältä topicista kenties ajelee keravalla päin Hooämmällä, hämää perkeleesti ku ei tiedä et kenen se on:D
28.5.2010 8:05
Ei tullu temeh eile honkkarille?
28.5.2010 10:38
Joo joo.. Oltii siin Rautian parkkiksel
30.5.2010 19:14
Joku jossai puhu, et ois tulos joku 2tahtinen hm rotaxin koneella kesällä? Tietääkö kukaa tästä mitää
30.5.2010 19:22
metko kirjoitti:Joku jossai puhu, et ois tulos joku 2tahtinen hm rotaxin koneella kesällä? Tietääkö kukaa tästä mitää
niin ne siellä finnmotolla sanoivat, eipä taida kellään mitään muuta tietoa olla kuin että tulossa on.
30.5.2010 21:51
Nyt vissiin tulee kesällä uutta mallia? Jostai muistan et oisin lukenu, samalla tulee sit nää rotaxin myllyllä olevat kaksarit.
30.5.2010 22:38
Mikähän Rotax sinne tulee myllyksi. Joku ihan uutta suunittelua oleva vai 122:sta jalostettu.